Jump to content

Laguna 3 grandtour 2.0 16v


bura2

Recommended Posts

Platio sam ga 7500e. Čovjek je tražio 7950e i našli se na 7500e. 

Auto je kupljen u Hrvatskoj i bar sam 99% siguran da kilometri nisu skidani. Prvi vlasnik je bio IBM a ja sam ga kupio od drugog vlasnika koji je 2014g ugradio plin. Do 2014g je održavan u ovlaštenom servisu.

Ma sve super samo me opruge zaj.....   :)

 

Link to comment
Share on other sites

Posto renaultu pucaju opruge, i ostalim markama...provjeri da ti kojim slucajem iza nisu prosle. Ja sam na meganu 2 skino pred 4 5 godina 3 potrgane od 4 na autu.sad je na eibachu i preporod nakon tvornickih. Da sam tada znao sto sad znam, uzeo bi h&r mu , na clio 197 sam prosle godine imao h&r i super su :) , i za trenutni auto sam uzeo iz njemacke h&r i dosta su povoljne cijene. Mislim da bi s postarinom eibach/h&r mogo uzet za 120-140€.

 

Mene za moje h&r su kod nas trazili 3300 na ebayu 3200 , a ja ih uzo sa postarinom iste za 140€ na akciji u de. Kliknuo i za 2 dana bile doma ;) . ako ti treba prosljedim link pa prelistaj. ??

moze link?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam, da li sam dobro skuzio, ali ako jedna opruga za lagunu III kosta oko 700 kn, kako mi kaze majstor, dali je bolje onda kupit 4 opruge eibach za 1100 kn. Rjec je o laguni III 1.6. Koliko moze kostat montaza 4 opruge? Da li treba jos sta mjenjat?

Link to comment
Share on other sites

Jel se netko kuži u boje amortizera?

Zadnji su mi žuti a prednji su zeleni.

Kod mene zadnji žuti a prednji plavi.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene zadnji žuti a prednji plavi.

 

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

 

 

To je na na laguni II 1.6 16v?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Promijenio prednje opruge i auto se malo spustio.

Na zadnjoj strani je još uvijek niži i gledao sam jednu laguni karavan na njoj je zadnji kraj bio viši nega na mojoj laguni.

Pitao sam par mehaničara i jednog plinoinstalatera i kažu mi da mi je malo legao radi plinske instalacije.

Ako je tako jel ima netko savijet kako bi podigao zadnji kraj?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Pa stavi tvrđe opruge iza da kompenziraš težinu plinske instalacije

Link to comment
Share on other sites

Pa stavi tvrđe opruge iza da kompenziraš težinu plinske instalacije

A koje bi pasale?

Link to comment
Share on other sites

Ne znam. Možda netko ovdje zna prevesti (ili dati cijelu skalu) boja s vezanim specifikacijama (otpora/tvrdoće/kako već izražavaju to) ili pitaj u ovlaštenom jer očito se na auto ugrađuje više vrsta pa bi trebali znati koja boja ide na "teže" opremljenu verziju.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pozdrav Bura,

i puno sretnih kilometara...

P.S. imaš nekih novih koralja u ponudi? :)

 

lp,
edo

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozdrav Bura,

i puno sretnih kilometara...

P.S. imaš nekih novih koralja u ponudi? :)

 

lp,
edo

Hvala na sretnim kilometrima :hey:

Sa koraljima nisam imao sreće i velika većina mi je krepalo tako da ih nemam dovoljno ni za sebe 

 

P.S. Ne mogu se sjetiti gdje smo se upoznali i kad je to bilo?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Muči me još jedan problem kad je auto hladan i na benzinu. Kad krenem i auto dođe do 2000 o/min onda kao da ga nešto zaguši i ne prima dobro gas i tako do 3000 o/min (nisam ga puno stiskao iznad 3000 jer je hladan). Kad prebaci na plin radi dobro.

I još me muči što na leru zna motor malo trzati i nemirno raditi, kao da mu fali malo ler gasa. Kad sam ga kupio nisam znao jel upaljen auto na leru a sad osjetim to trzanje ( možda u početku to nisam primječivao jer sam prešao sa dizela :) )

I još me živciraju prednji amortizeri, jel normalno da amortizer lupi nakon prelaska preko ležečih? Kad se vozim sam onda mi uvijek lupi desni a kad netko sjedi na suvozačevom mjestu onda ne lupi.

Link to comment
Share on other sites

Verovatno su benzinske dizne prljave, i treba ih ocistiti.

Za ovo poslednje - lupanje - proveri oprugu da nije puknuta sa desne strane.

Link to comment
Share on other sites

Moguće da su dizne, nisam o njima uopće razmišljao

Opruge sam mijenjao prije mjesec-dva. Opruge koje su bile su bile od dizela pa mi je prednji kraj bio visok pa sam ih zato mijenjao. To lupanje je bilo i sa jednim i sa drugim oprugama. Nisam siguran jel lupi kad se penje na ležeći ili kad silazi, naravno moram preći preko ležećeg sa cca 40km/h pa prebrzo prođe ležeći da bi skužio kad lupi.

I još me muči desna strana, na desnoj strani mi nešto škripi kad se penjem na trotoar ili kad skrećem desno. Nekako mi zvuči između škripanja i lupkanja, kad skrećem desno podsjeti me na homokinetički ali nije on.

Link to comment
Share on other sites

Moguce je da ovo s lezecim i lupanje uopce nije nikakav kvar, ne znam koji si auto prije  vozio ali velika je razlika izmedu npr Lagune 2 i Megane 3 u prelasku preko lezecih. U Laguni se skoro ni ne osjeti a u Meg lupi dosta. Tako da svakako provjeri ovjes ali moguce je da jednostavno tako lupa.

Daj poslikaj malo s boka auto, jel jos uvijek glisira? 

Link to comment
Share on other sites

Moguće da su dizne, nisam o njima uopće razmišljao

Opruge sam mijenjao prije mjesec-dva. Opruge koje su bile su bile od dizela pa mi je prednji kraj bio visok pa sam ih zato mijenjao. To lupanje je bilo i sa jednim i sa drugim oprugama. Nisam siguran jel lupi kad se penje na ležeći ili kad silazi, naravno moram preći preko ležećeg sa cca 40km/h pa prebrzo prođe ležeći da bi skužio kad lupi.

I još me muči desna strana, na desnoj strani mi nešto škripi kad se penjem na trotoar ili kad skrećem desno. Nekako mi zvuči između škripanja i lupkanja, kad skrećem desno podsjeti me na homokinetički ali nije on.

1. Noviji modeli Reanult benzinaca se tako ponašaju dok su hladni - trzaju po malo. Čim se malo zagreju toga više nema. Više automobila je išlo na servis i svima je rečeno d aje to sasvim normalno. Objašnjenje: iz ekoloških razloga motori su tako podešeni da ne bi bilo isuviše štetnih izduvnih gasova i to samo dok su hledni. Praktično, motori su ponašaju kao 'uštrojeni'. 

2. Objasni zašto moraš da prelaziš sa 40 km/h preko ležećeg?! Ja nikada, ali nikada ne idem sa više od 10 km/h preko takvih prepreka.

3. Predlažem ti da odeš kod nekog koji radi reglažu prednjeg trapa na pregled, jednostavno mu reci da hoćeš da uradiš regliranje i svaki majstor prvo pregleda šta nije u redu, zatim traži da se to otkloni ili sam popravi i tek onda radi reglažu. Uz put mu reci da pogled ai gumice balans štangli i imaćeš kompletnu uslugu. Po opisu ja sumnjam u tzv. jabučice (kugle, zglobove ... otkud znam kako ih ko već zove) a posle jabučica sumnjam na stabilizatore. Ipak, to su sve priče, ne ide baš lečenje dok ne odemo u bolnicu, zar ne?

Link to comment
Share on other sites

Trzaju 1.2 TCe i 0.9 TCe motori kod Renaulta, a od starijih je trzao Clio 2.0 RS trojka. M4R nije bas poznat po trzanju. Proveri dizne definitivno.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.