Guest Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Pozdrav ekipa! Zanima me jel zna neko kak smanjit potrosnju, odnosno smanjit ubrizgavanje viska goriva?? Zaljeva ga previše i guši se...a o potrošnji da ne pricam (100kn oko 60km) ako neko ima savjet help! Link to post Share on other sites
petak 4309 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Reci ti nama da li se radi o karburator verziji Krampusa ili monopoint. Ako se radi o karburator verziji predlažem ti da posjetiš čovjeka koji slaže karburatore (i sviječice i sve ostalo vezano za sklop paljenja) i pustiš da on to sredi. Ima dobar meštar u Zagrebu za to. Ako je monopoint verzija onda negdje na dijagnostiku jer drugačije ćeš teške skužiti šta mu je. MOžda kakav senzor zeza pa drži čok dugo potegnut, možda lambda zeza pa ne izgara kako treba itd....itd... Link to post Share on other sites
Guest Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Monopoint Jednostavno previse goriva dobiva jer smrdi i na auspuhu i bas ga zaljeva na nizim okretajima. Mislio sam ak se da neka dizna manja stavit ili nesto slicno ako ko ima iskustva s tim. Link to post Share on other sites
petak 4309 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Možda treba diznu servisirati...... Monopoint je napravljen i podešen da radi kako treba. Ako baca puno goriva onda ga treba servisirati U svakom slučaju nemoj napamet raditi. Napraviti ćeš više problema nego koristi. Daj nekome ko zna znanje Link to post Share on other sites
Guest Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Ma jasno Zato pitam Vas tu vjerojatno neko od vas zna i imo je slicno Par ljudi sam pito i kazu mi da se s vremenom sam sje*be i da bi trebalo stavit mehanicki fergazer,a nemam volje se igrat sa svim tim Link to post Share on other sites
hans 958 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Ništa napamet. Dijagnostika i provjeriti sve osnovne parametre da se vidi dali koji senzor je neispravan. Link to post Share on other sites
petak 4309 Posted February 10, 2017 Share Posted February 10, 2017 Nemaš tu šta mrdati i prepravljati jer ćeš samo sjebati stvar još više. Cijeli sustav je složen tako da radi idealno kad su sve komponente dobre. Kod tebe se jedna (ili više) komponenti poremetilo i zato te zafrkava. Treba uložiti malo vremena i novaca i detektirati u čemu je problem i onda tražiti riješenje. Prelazak na karb bi bija dva tri koraka unazad i pokvarija bi inače dobar stroj. Ako hoćeš znam ti majstora u Sloboštini koji je održava moj R5 GTE dok san bija u Zagrebu. Ili odi kod nekog drugog meštra koji zna znanje da ti složi auto kako spada. Bilo kakva kemijanja (osim popravka) će pokvariti inače jako dobro složen stroj. Link to post Share on other sites
Guest Posted February 11, 2017 Share Posted February 11, 2017 Evo danas sam bio kod majstora po nosac getribe pa sam ga odma pito za to Kaze da je vjerojatno stalno pod čokom jer mi je riknuo motoric čoka Ima i dijagnostiku za njega tak da kad ga slozim idem kod njega Link to post Share on other sites
Smuchac 1032 Posted February 12, 2017 Share Posted February 12, 2017 Iako ima komp neces puno vidjet na dijagnostici. Malena su to mjerenja... Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk Link to post Share on other sites
Recommended Posts