Jump to content

Megane II ph2 1.9 dCi - Problem sa kočnicom (čudan osjećaj na papučici)


Milentije

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Nažalost, nemam vremena da češće prati forum i da učestvujem u komentarima nego samo navratim kada mi treba pomoć. Shame on me.

Sada imam problem sa kočnicama. Imao sam jedan udes nakon kojeg sam otišao na reglažu trapa i čovjek mi reče da mi zadnji trap nije baš najbolji (može proći, ali nije to to). Odlučim da zamjenim zadnji most. Kupim polovan i odnesem u ovlašteni servis da ga ugrade. Nakon zamjene zadnjeg mosta kočnica mi je loša, čudno se ponaša. Možda su napravili neku glupost prilikom zamjene mosta, a možda se savim slučajno vremenski poklopilo.

Prije zamjene zadnjeg mosta papučica je bila taman tvrda odmah na vrhu. Reagovala je čim malo pipnem nogom. Čitav auto se ravnomjerno slijegao kada bih kočio, i baš sam fino osjetio čitavo vozilo na papučici kočnice. Milina jedna.

Nakon zamjene mosta papučica je mekana i propada dosta nisko, nemam više niakakv osjećaj na papučici. Sva je nekako mlohava i megana, ni za šta, užas. Odmah sam to prijavio servisu u kojem je mjenjan most i uzeli su i pono odzračili kočioni sistem, ali se ništa nije promjenilo. Nakon nekog vremena sam im ponovo odvezao i oni su ponovo odzračili i opet se ništa nije promjenilo. Sledeći moj odlazak je bio mjenjanje prednjih diskova i pločica. Ni to nije pomoglo. Sledeći odlazak zamjena glavnog kočionog cilindra. Opet nikakkvog pomaka nije bilo. Još jedno odzračivanje, opet ništa. Juče sam ostavio auto da zamjene kontrolu ABS-a, da ugrade nešto polovno da vidimo hoće li biti neke promjene. Nisu uspjeli naći ništa polovno pa sam ga preuzeo.

Šef servisa tvrdi da je njih više probalo moj auto i da su svi rekli da je kočnica dobra, ali to nema veze sa životom. Kočnica propada, nije konzistenta. Nekad je tvrda, skoro kako bi trebalo biti, i koči malo bolje. Naredni put kada stisnem papučicu ona prođe niže i nemam nikakav osjećaj. Na trećem stiskanju opet neka nova situacija. Ganjam se sa ovim problem talno godinu dana. Nemam više živaca, a vremena nisam imao ni ranije da vozim auto svaki dan u servis.

Servis koji je ovo sve radio je ASD (Union auto) Banja Luka. Inače ovlašteni distributer i servis za Renault, Dacia, Nissan.

Probao sam još dva megana 2 ph2 da provjerim jesam li ja izbudalio pa sebi umislio da nešto nije u redu, ali se ispostavilo da su ta dva baš onakva kakav je i moj bio prije zamjene zadnjeg mosta. Dakle, nisam ja lud, samo mi kočnice ne valjaju.

 

Ima li neko neki predlog šta da radim, kome da ga vozim u Banja Luci (iz nekog razloga se ne mogu registrovati na BH Renault forum pa moram pitati ovdje)? Do čega bi moglo biti? Mogu li ipta sam provjeriti, pun mi je k...c servisera i njihovih gluposti?

 

Hvala svima na pomoći i izvinjavam se na ovako dugačkom postu.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je zrak negdje ostao u sistemu pa je zbog toga promjenjivi osjećaj na papučici.

Link to comment
Share on other sites

Hvala za odgovor.

4 puta su odzračivali sistem. Nekako mi je teško povjerovati da u ovlaštenom servisu nisu sposobni to uraditi kako treba iz četiri pokušaja. Čak sam i u drugom servise jednom bio i oni su isto odzračivlai sistem, ali opet nije imalo nikakvog uticaja. Mada, sve je moguće.

Ja imam neku svoju teoriju pa bih volio da neko kaže da li je moguća ili sam negdje nešto promašio.

Prilikom mjenjanja zadnjeg mosta skidani su diskovi i čeljusti. Da li postoji mogućnost da su čeljusti na jednom (ili oba) zadnja točku oštećene prilikom vraćanja zbog nestručno obavljenog posla? Da li su čeljusti mogle biti oštećene tako da se cilindri ne vraćaju (uvlače nakon puštanja papučice kočnice) kako treba? Sve dok mazim kočnicu čini mi se da sistem malo dolazi sebi. Kada jako stisnem papučicu poslije toga jedno vrijeme baš bude mekana i dosta nisko (niže od papučice gasa). To me nekako navodi na mišljenje da se neke čeljusti ne otvaraju nakon puštanja papučice kočnice. Možda griješim, možda sam nešto umislio, ali me interesuje da li postoji takva mogućnost.

Kada sam pisao prvi post zaboravio sam reći da je nabolje bilo odmah nakon mjenjanja prednjih diskova i pločica. Tada sam pomislio da su riješili problem, mada ni tada kočnica nije bila idealna, ali je bila vrlo blizu idealnom. Takvo stanje je potrajalo oko 1000 kilometara koje sam prešao za jedan vikend. Poslije tih cca 1000 kilometara se sve vratilo na staro.

Link to comment
Share on other sites

Nije dobro odzraceno 100%

Link to comment
Share on other sites

Probaj ovo:

 

Servo je uredan.

Nije dobro odzraceno 100%

Najmanje 3 puta radjeno u renaultovom servisu i jedanput u drugom servisu. Zar je moguće da je to odzračivanje tolika nauka?

Ako je ostalo vazduha u kočionom sistemu onda bi trebalo da mogu "napumpati" kočnicu, ali to ne mogu. Kada joj dođe papučica bude jako nisko bez obzira koliko puta je na brzinu stisnuo i pustio.

To odzracivanje je stvarno velik problem za neke. :(

Moguće. :)

 

Hvala vam svima za dosadašnje odgovore. U ponedjeljak ću ga odvesti i u treći servis i zamoliti ih da odzrače kočioni sistem pa da vidimo šta će biti.

Link to comment
Share on other sites

Molim vas za preporuku servisa u Zagrebu koji ovo garantovano može riješiti. Nemam više nerava da auto vozim kod kojekakvih šalabajzera.

Link to comment
Share on other sites

Kako je kolega napisao moze biti do ABS-a i treba uredjaj za njegovo odzračivanje. Ovakav:

Ono gore za servo nije samo servo nego i brake booster...moguće da ti pušta vakuum jer je membrana pušta. Ako nisi probao, probaj za svaki slučaj.

Nazovi najbliži Bosch servis u HR i pitaj jel mogu odzračit ABS sistem jer ti je pedala prenisko.

Link to comment
Share on other sites

Onda probati odzraciti sa upaljenim motorom

Link to comment
Share on other sites

Ono gore za servo nije samo servo nego i brake booster...moguće da ti pušta vakuum jer je membrana pušta. Ako nisi probao, probaj za svaki slučaj.

 

Nazovi najbliži Bosch servis u HR i pitaj jel mogu odzračit ABS sistem jer ti je pedala prenisko.

Ja sam se pogrešno izrazio. Uradio sam isto što i u videu i sve je u redu.

Onda probati odzraciti sa upaljenim motorom

Nisam bio u servisu i gledao dok su mi radili na autu tak oda ne znam šta je sve tačno rađeno i na koji način.

U ponedjeljak idem u treći servis da vidimo šta će oni uraditi.

Link to comment
Share on other sites

planiram zamijeniti ulje u kočnicama na svom meganeu pa kaj da napravim da ovo izbjegnem.. ispuštati na svakom kotaču i gore dolijevati i paziti da ne ostane prazna posuda.. tak sam uvijek radio na autu, samo kaj mi je ovo prvi auto sa abs-om, ali jedini način da uđe zrak je ako ga povuče odozgo iz posude jel tak..

kolko mi ulja treba, pol litre dosta ili? koje da uzmem, neko total ili svejedno? koja oznaka dot 4 ili 5?

usput je tu i vezan cilindar od kuplunga..

Link to comment
Share on other sites

Više manje objašnjeno kako. 1L bi trebala biti dovoljno.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Bruno
Link to comment
Share on other sites

4 ili 5.1 ni za boga 3 ili 5!!!

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

planiram zamijeniti ulje u kočnicama na svom meganeu pa kaj da napravim da ovo izbjegnem.. ispuštati na svakom kotaču i gore dolijevati i paziti da ne ostane prazna posuda.. tak sam uvijek radio na autu, samo kaj mi je ovo prvi auto sa abs-om, ali jedini način da uđe zrak je ako ga povuče odozgo iz posude jel tak..

kolko mi ulja treba, pol litre dosta ili? koje da uzmem, neko total ili svejedno? koja oznaka dot 4 ili 5?

usput je tu i vezan cilindar od kuplunga..

Uvijek malo ostane u ABS jedinici, idealno bi bilo odzračit Clip-om i ABS/ESP, ali može i ovako.

Link to comment
Share on other sites

Vezano za prvi post u ovoj temi. U trećem servisu s uizgleda riješili problem. Prešao sam oko 350 km od prekjuče kada je rađen servis i za sada koči kako treba.

Urađeno odzračivanje kočionog sistema.

Link to comment
Share on other sites

M Auto. Imaju poslovnice u Doboju (gdje je i rađen servis) i Banja Luci.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Saga se nastavlja!

Nakon bilo koje intervencije koja je dovela do poboljšanja zadovoljstvo nije trajalo duže od ~1000 km.

U ASD (Union auto) servisu su u čitavoj ovoj priči mjenjali i prednje diskove i pločice (neki "Brembo" krš). Navodno su oni nekako došli na ideju da je problem u prednjim diskovima... Pošto je to svakako potrošna roba rekao sam da zamjene. Stavili su neki "Brembo" krš. Oba diska su mi se deformisala za nakon nekih 6-7000 km. Na autoputu nisam smio pipnuti kočnicu. Na brzinama 130 i 110 km/h kad pipnem kočnicu volan hoće da iskoči iz ruku koliko se tresao.

Danas je na negodovanje vlasnika servisa i šefa servisa reklamacija izvršena i stavili su nov set diskova i pločica (opet "Brembo") i zamolili me da više ne dolazim kod njih u servis. Svakiput kad su mi nešto radili na autu napravili su s**nje i danas sam došao da to sve reklamiram pa smo se i "posvađali" i na kraju sam zamoljen da više ne dolazim kod njih. Ali to je druga tema...

Elem, stavljeni ponovo novi novcati diskovi i pločice naprijed. Prvi put po kočnici auto ne usporava, hladan znoj me oblio. Nakon 30ak km gradske vožnje (kreni-stani) počelo je kočenje ali i škripanje. Kad kočim zvukovi su kao da se voz zaustavlja. Naravno, početni problem zbog kojeg su i rađene sve ove egzibicije je i dalje pristuan. Kočnica je mlohava ko penzionerska čuna. Nekad joj i dođe pa papučica odmah bude tvrda pri vrhu (kako bi i trebala), ali je to jako rijetko. Uglavnom je osjećaj i dalje kao da gazim kocku želea i nikakav osjećaj nemam pod nogom. Auto i dalje koči mnogo jače prednjim nego zadnjim točkovima. To je vjerovatno i razlog zašto su se ova "Brembo" govna deformisala. Vidi se na njima po ivici plavičasto presijavanje, dakle metal je pregrijan i okaljen.

 

U poslednje vrijeme mi se dešava da kad sjednem u auto nakon što je bio parkiran neko vrijeme papučica kočnice bude totalno tvrda i da nema funkciju uopšte dok ne upalim auto. Dok sam na ravnom i nije problem, ali kad sam na uzbrdici/nizbrdici moram povući ručnu da se ne otisnem jer mi nožna ne radi dok ne upalim auto.

 

Ne znam kuda više da idem i šta da radim, izbudalio sam sa ovim autom.

Mali rezime probanog i urađenog:

- kažu u servisu da su mjenjali glavni kočioni i da nije do njega

- sistem je odzračivan bar 6-7 puta

- promjenjeni prednji diskovi i pločice prije manje od 50 km

- zadnji diskovi pločice su ferodo i u dobrom su stanju

- računar ne prijavljuje nikakve greške vezano za kočioni sistem

- u ASD/Union autu su mi na kraju svega rekli da je u pitanju kontrola ABS-a i da bih to sledeće trebao zamjeniti. Pošto su nesposobni i ne znaju posao koji rade nisam želio to da plaćam nego sam tražio da ugrade prvo neki polovan da se dokaže da je u njemu problem pa tek onda da kupim nov. Kažu da nisu uspjeli naći nigdje kontrolu ABS-a za mog megana tako da je to ostalo "neispitano".

 

Molim za neke savjete, mišljenja, može i neko vaše generalno razmišljanje šta i kako. Ne mogu da shvatim da je to toliki problem da se vuče više od godinu dana i da nema rješenja.

Link to comment
Share on other sites

meni se cini da imas problema s vacumom, na to mi upucuje jako slabo kocenje nakon sto auto stoji.. 

meni i nakon 2 nedelje imam jos 2 kocenja bez da upalim motor, tj imam vakuma za tolko, a tek nakon toga se stvrdne kocnica kako si opisao. 

Link to comment
Share on other sites

To je i meni palo napamet. Svakako treba provjeriti. Problem se samo što se ne dešava baš svaki put, ali se dešava često.

Link to comment
Share on other sites

Za diskove brembo si speglo prije nego su legli ili su iste tvrdoce i diskovi i plocice

 

Ovo za laganu papučicu kocnice imao isti problem...imas zraka jos i mozes ozracivat do sutra normalnim nacinom...zrak ti ostane u samim gornjim kutevima u kaliperu (od ulaza do cikindra) i trebas uz ozracivanje malo tuckat po tome..tek onda zrak ide van....ubiti na dva megana smo imali isti slucaj...i ja i kolega marrky112

Link to comment
Share on other sites

onda se vracamo na to da ne znaju odzraciti....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.