Jump to content

clio IV, 1.5 dci 90


libero07

Recommended Posts

pozdrav,

evo još jedan vlasnik novog clio i ujedno novi član na ovom forumu. Odvozio sam do sada oko 3000 km pa evo i dojmova...

Moram priznati da sam ovaj put spletom okolnosti kupio/odabrao auto u kratkom roku, bez prevelikih kompliciranja i dugotrajnih iščitavanja interneta pa me baš zanima kako će na kraju sve ispasti. U uži krug automobila bili su alfa mito, citroen ds3 i clio, svi diesel i što zbog cijene, izbora u HR ili mojih potreba na kraju sam uzeo clio. Naručio sam ga u Redanu, u Krapini jel su se pokazali korektni, bez ironičnih komentara kakve sam često slušao u auto salonima u Zagrebu. Iako sam iz Zagreba i recimo od Roce živim 15 min pjehe, puno bolji dojam ostavili su krapinci. 

Na auto se čeka tri mjeseca, clio IV, 1.5 dci, 90ks, oprema intens + boja (flame) i naslon za ruke, facelift...cijena prava sitnica. Skup je, barem za moje pojmove, ali niti konkurencija nije ništa jeftinija, čak štoviše. "Dobio" sam zimske gume (Sava...nisam mogao birati), besplatni prvi servis, osnovnu opremu i 4000 kn popusta.
Auto meni osobno izgleda cool, pogotovo iz vana, nije konfekcija, solidan interijer. Oprema je bogata, alu su 16'' (meni previše), led svjetla su nešto bolja od halogenih i recimo svijetle nekih 20% jače ali izgledaju kudikamo bolje. Pošto se uglavnom vozim sam mjesta ima sasvim dovoljno, barem za vozača. Buka u autu nije pretjerano izražena iako je diesel, potrošnja se stabilizirala na 4,5, cvrčaka nema (ok, novi je) i generalno sam zadovoljan.

Međutua, nije sve cvijeće....ima i felera.

Meni osobno je slabo grijanje...puše on toplo ali....bio sam u servisu, spojili ga na komp, sve štima, ona prednja krilca rade, termostat u redu, ali moj clio nema dodatni grijač i nisam to znao prije. Mislio sam da danas svi auti imaju ga po default-u. Ok, preživjet ću.

U ovih 3000 km jednom mi se zblesirao start-stop sustav. Javi na malom displayu poruku check start stop i tada prekidač (za start-stop) svijetli crveno i ne funkcionira. Čak mi je palo na pamet da možda radi regeneraciju DPF-a ali okretaji su bili uobičajeni, nema dima niti povećane potrošnje. Nakon što se auto ponovo upali sve radi normalno.

Kuplung...sličan problem je već ovdje spomenut (lovrot). Moj ne trese, ne prenosi vibracije ali ponekad ne radi glatko kako bi trebalo...postoji trenje, i to ne cijelim hodom pedale, već od polovice pa do poda. Probao sam uloviti neka pravila kada se to dešava ali nema ih puno. Ujutro, na putu do posla (cca 60 km) sve je Ok, nema problema ali na povratku se već to osjeti. Trenje se javlja u nižem stupnju prijenosa pri manjim brzinama....gotovo nikad pri promjeni iz 4 u 5 brzinu. Iskreno još nisam bio u servisu radi toga, nemam volje i treba mi auto.

Znam, znam...trebam ići i napit im se krvi ako će zafrkavat...čitao sam o zamjeni master cilindra...IMG]

Za kraj evo. manekena iako nije dobra perspektiva 

rt185i.jpg

2z4l648.jpg

 

lp,
edo

Edited by libero07
greška
Link to comment
Share on other sites

Uz onako dobru crvenu ti odabrao ovu? Gume bih im ostavio i pokušao nažicati još 1500-2000kn i kupio poštene.

Link to comment
Share on other sites

Uz onako dobru crvenu ti odabrao ovu? Gume bih im ostavio i pokušao nažicati još 1500-2000kn i kupio poštene.

Pozdrav,

 

To i je flame crvena....stari mob i loše svjetlo rade čuda.

 

lp,
edo

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

pozdrav,

 

imam pitanje....

da li netko zna koliko košta rezerni kotač manjih dimenzija u ovlaštenom?

Vozim se na 16'' kotačima.

I koji su razmaci između rupa, za slučaj da je ovlašteni skup.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pozdrav,

Auto je clio, 1.5 dci, 90 ks, 2017 godište, 52.000 km

Imam problem i iskreno ne znam kako ga opisati.

Naime dok je auto hladan (svijetli plava lampica temperature) krećem u prvoj brzini bez problema. Međutim kada se auto zagrije više mu ta količina gasa nije dovoljna za kretanje i auto se laaagano zatrese. Ide mi to na živce pošto sam vozač više od 20 godina s prijeđenih 400.000 do 500.000 tisuća km do sada u životu. Samo da napomenem....kad je auto u leru i kad je zagrijan ne padaju okretaji ispod uobičajene razine.

Također sam primijetio da odaziv na gas kasni u nekim situacijama, ne u leru, već u vožnji kad je auto na nižim okretajima.
Od trenutka kada stisnem gas i trenutka kad se okretaju počnu dizati zna proći i jedna sekunda.

Pošto imam garanciji još nekoliko mjeseci htio bi riješiti ovaj problem, ali bi prije želio saznati razmišljanja drugih.
Čisto da me ne otkantaju na servisu s rečenicom „komp ne izbacuje grešku“ ili trebate promijeniti pola auta, naravno, kad istekne garancija...

 

Lp,
edo

Link to comment
Share on other sites

Dok je motor hladan radi na povišenim okretajima i lakše kreće,kada se zagrije okretaji padnu i trebaš dati više gasa za lagano kretanje bez trešnje.

Logično i normalno.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, trigi said:

Dok je motor hladan radi na povišenim okretajima i lakše kreće,kada se zagrije okretaji padnu i trebaš dati više gasa za lagano kretanje bez trešnje.

Logično i normalno.

pozdrav,

 

meni to tako ne izgleda....to je nekad bilo, meni na renaultu 4 s ručnim čokom.

sada mislim da auto ne radi na višim okretajima, već je smjesa drugačija, bogatija.  Doista nisam primjetio više okretaje dok auto radi u leru i dok nije zagrijan.
Ovo do sada nisam primjetio niti na jednom autu koji sam vozio (a ima ih dosta). Izraženo je sada, kad padnu temperature, dok po ljetu toga nema. 

nisam ekspert za aute, dapače laik sam, no do sada sam se naučio slušat auto i primjetiti odstupanja od uobičajenog obrasca ponašanja.

 

lp,

edo

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, libero07 said:

 Doista nisam primjetio više okretaje dok auto radi u leru i dok nije zagrijan.
 

moj je benzinac, ali bogami kad ga upalim i kad je hladan okretaji su odma na 1000, možda malo i preko (čuje se po motoru i vidi na obrtomjeru), dok se bar malo ne zagrije, a onda se spuste na radne okretaje.

Kasnije kad se ugrije, naravno, nema razloga držat ga na 1000.

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Golman said:

moj je benzinac, ali bogami kad ga upalim i kad je hladan okretaji su odma na 1000, možda malo i preko (čuje se po motoru i vidi na obrtomjeru), dok se bar malo ne zagrije, a onda se spuste na radne okretaje.

 Kasnije kad se ugrije, naravno, nema razloga držat ga na 1000.

Ista prica i na mom benzincu. Drzi preko 1000 kad je hladan, topao 750-800.

Link to comment
Share on other sites

pa da, aut. cok... modus je isto poskakival dok nisam zamijenio kuplung set... ak si isel sa jacim gasom poskakivanja nije bilo i cesce je poskakival na hladno...

Sent from my Redmi 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

u potrazi sam za Cliom 1.5 dci 90 ks 2014 - 2015 g. očekivna kilometraža 130 tkm i više

molim još iskustava loših i dobrih sa dotičnim vozilom i na što posebno obratiti pozornost prilikom kupovine

Link to comment
Share on other sites

Klima uređaj provjeriti, zna cijev od kondenzatora puknuti, isto kao i kondenzator. Brisači, tj. škare znaju cviknuti. Buka u kabini, puknute brtve oko vrata i retrovizora. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 10. 03. 2017. at 20:57, libero07 said:

pozdrav,

evo još jedan vlasnik novog clio i ujedno novi član na ovom forumu. Odvozio sam do sada oko 3000 km pa evo i dojmova...

.......

Kuplung...sličan problem je već ovdje spomenut (lovrot). Moj ne trese, ne prenosi vibracije ali ponekad ne radi glatko kako bi trebalo...postoji trenje, i to ne cijelim hodom pedale, već od polovice pa do poda. Probao sam uloviti neka pravila kada se to dešava ali nema ih puno. Ujutro, na putu do posla (cca 60 km) sve je Ok, nema problema ali na povratku se već to osjeti. Trenje se javlja u nižem stupnju prijenosa pri manjim brzinama....gotovo nikad pri promjeni iz 4 u 5 brzinu. Iskreno još nisam bio u servisu radi toga, nemam volje i treba mi auto.

Znam, znam...trebam ići i napit im se krvi ako će zafrkavat...čitao sam o zamjeni master cilindra...

lp,
edo

Jel itko zna do cega je ovaj problem sa kuplungom opisan u ovom postu? Imam isti problem, 5000 km, kad se ugrije motor, osjeti se trenje, kasnije se cuje i skripanje. Bojim se da je onaj slave cilindar na kojem je druk lezaj. Sumnjam cak i na spoj druk lezaja sa korpom, mozda nastane neko trenje, a toplina ocito utjece na promjenu svojstva materijala. Na hladno sve u redu. Nekako ne zelim da mi raskopavaju sve u servisu, al vjerojatno nema druge ili zivit s tim.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav,

Imam jedan problem....

Povremeno mi ne radi ispravno impulsni podizač stakla (vozačevo). Prilikom dizanja stakla, na drugom zglobu, kad bi staklo trebal dignuti do kraja, ono se spusti do kraja. E sad, kako se problem ne dešava stalno pa me zanima:

1. Da li treba samo preprogramirati podizač i ako da, da li postoji tutorijal?

2. Da li rikava podizač (ili nešto drugo)

3. Dal' podizač mogu sam zamjeniti (mislim, jel to plug and play ili...)

4. Gdje kupiti podizač? Moram kupiti cijeli set za dizanje stakla ili ne?

Kako se bliži registracija sve informacije su dobro došle..

Lp, 

Edo

Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, frenchkey said:

Jel se to javlja dok je kisa i vlazno vrijeme?

Pozdrav,

 

Jučer ujutro prvi put, danas na naplatnim opet. Stao sam sastrane i probao par puta... Malo radi kak spada, pa opet zafrkava. Da nije zbog temperature?? Makar auto je preko noći u garaži.

Edit: bez kiše/padalina, vedro i hladno vrijeme

 

Lp,

Edo

 

Edited by libero07
Zaboravio adekvatno odgovoriti
Link to comment
Share on other sites

Negdje povremeno gubiš kontakt od napajanja, možda na konektoru od podizača unutar vrata ili na instalaciji na gumenom bužiru u pregibu vrata...

Link to comment
Share on other sites

Taj problem sam imao na kiji, ako ti teže staklo ide, onda kad krene dizat zbog opterećenja počne supštat nazad, jel ima sigurnos protiv drobljenja ekstremiteta :) , najviše po zimi izraženo jel mu je teže po defaultu dizat staklo, treba to izpodmazat sve ako je do toga a ne nekog kontakta.

To možeš testirat doslovno da kad krene dizat da mu rukom pomažeš vući gore staklo, pa češ vidjet ako ne vrača to ti je to.

Doduše meni se i čulo da se motor muči.

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

30 minutes ago, trigi said:

Negdje povremeno gubiš kontakt od napajanja, možda na konektoru od podizača unutar vrata ili na instalaciji na gumenom bužiru u pregibu vrata...

Pozdrav,

Ovaj vikend ću vjerojatno rastaviti oplatu na vratima pa pregledam. Makar, podizač svaki put odradi posao, samo na drugom zglobu ponekad staklo ode u kontra smjeru.

Lp

32 minutes ago, macan said:

Taj problem sam imao na kiji, ako ti teže staklo ide, onda kad krene dizat zbog opterećenja počne supštat nazad, jel ima sigurnos protiv drobljenja ekstremiteta :) , najviše po zimi izraženo jel mu je teže po defaultu dizat staklo, treba to izpodmazat sve ako je do toga a ne nekog kontakta.

To možeš testirat doslovno da kad krene dizat da mu rukom pomažeš vući gore staklo, pa češ vidjet ako ne vrača to ti je to.

Doduše meni se i čulo da se motor muči.

Pozdrav,

Kod mene ništa ne škripi ili struže. Doduše, preko ljeta sam imao cvrčka u vratima, limeni škripavi zvuk, bliže retrovizoru.

Buni me to što 3x odradi kak spada, a 2x na drugom zglobu umjesto gore do kraja, ode dole do kraja (uvijek se dešava problem u tom smjeru!!). 

Kleme/akumulator nije skidan.

 

Lp

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.