Jump to content

Megane II, problem s klimom


misko_x

Recommended Posts

Pozdrav forumaši

Priča kreće ovako. Mjenjao sam kanalni remen i remenicu alternatora i majstor je vidio da ležaj kompresora ima ljufta pa kad se mjenja i remen da se i ležaj zamjeni.

Sada kada se upali klima čuje se zujanje koje se prije nije čulo( nije ventilator, zujanje dolasi s kompresora). Snimio sam da bi bilo jasnije.

Znači sminak počinje u upaljenom klimom, kada zujenje prestaje to gasim klimu, kada turiram zvuk se ne čuje a ponovno se krene čuti nakon što obrtaji padnu. (kada padnu obrtaji čuje se kako se kvačilo kompresora uključi, nisam gasito klimu za vrijeme turiranja)

Moram naglasiti da klima hladi otlično, 

Nisam ranije taj zvuk primjećivao, što bi moglo biti, auto je kod mene skoro 3 godine i za to vrijeme nisam radio servis klime. Ima li mu pomoći, a sutra svakako idem tražiti sarvisera za klime.

(može i prijedlog za servis u Sl. Brodu)

radi se o meganu II. 2003, 1.6 16v , 83kw, k4m 760 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Mozda nije vracena spojka kompresora kako spada prilikom zamjene lezaja, pa dohvaca magnet. Ili je iskrivljena prilikom skidanja ili slicno. 

Link to comment
Share on other sites

Sorry što ulečem, imam pitanje. Klima mi ne radi i prije mi se isti problem dogodio, u proljeće nakon dugo vremena ne korištenja kada ju upalim neće da hladi :(. Pred prošle godine sam odvezao auto u ovlašteni servis i samo su restartirali klimu i sve OK. 

Ono što me zanima da li je moguće to riješiti bez spajanja na dijagnostiku?

Edited by stanislav
Link to comment
Share on other sites

A zasto ju duze vremena ne palis kad je preporucljivo istu paliti bar 10 min svakih 10ak dana bez obzira na godisnje doba? Plin i ulje za podmazivanje kompresora treba procirkulirati tu i tamo kroz sistem, a ne samo ljeti. Da ne spominjem benefit pri odmagljivanju stakala zimi.

Link to comment
Share on other sites

A zasto ju duze vremena ne palis kad je preporucljivo istu paliti bar 10 min svakih 10ak dana bez obzira na godisnje doba? Plin i ulje za podmazivanje kompresora treba procirkulirati tu i tamo kroz sistem, a ne samo ljeti. Da ne spominjem benefit pri odmagljivanju stakala zimi.

 

Iskreno zimi ju rijetko koristim tj. nemam potrebe kad mi je auto garažiran.

Što je tu je, ubuduće ću ju paliti kako veliš! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Danas isel da mi klimu napune. Falilo 240gr plina (560 gr stavili). Ali svejedno mi ne pali odma kompresor. Napune, upalim auto, ne radi. Ugasim auto, upalim i onda ga odma ukljuci. Sad opet idem nekam i ne pali 10 min. Kaj da p9gledam ?

Link to comment
Share on other sites

ako netko ima servis za auto klime, obično popravi kvar i napravi da klima radi.. kakav je to majstor koji ti je napunio plin i ajd bok.. 

ja nisam punio klimu nikako ali budem, u jesen jer sad sve radi a majstori imaju gužve. mene je zezao regler ili osigurač koji pali kompresor. nakon što sam rastavio ploču sa osiguračima i tim komponentama, pošpricao sa wd malo rasklimao i vratio sve nazad, proradilo je. i odonda 2 godine radi. možda tebe zeza neki kontakt, zahrđao ili u djelomičnom prekidu žica..

Link to comment
Share on other sites

Nisam znal da je u tomu problem, mislil sam da ne pali radi plina. Napunili mi klimu u 11:50, a do 12 rade, pa mi nisu mogli danas pogledati.

Hvala na savjetu. Ti osiguraci su kod akumulatora ?

Link to comment
Share on other sites

na mom autu su bili na poprilično zeznutom mjestu pored akumulatora.. sa donje strane, ima već tema na forumu kako do te kutije a i na internetu video..

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.