Jump to content

Megane II 1,6 16V - teško pali


Silvester

Recommended Posts

Bok svima!

Ako netko zna,molim vas pomoć. Većneko vrijeme Megane teško pali.

 https://youtu.be/bWUc0W04j60

Upali on uvijek ali nekad zna i po 10 sekundi verglati. Nema pravila, nekad upali na prvi zub, nekad se muči.

Auto ima 246.000 km i LPG ali uvijek pali na gorivo.

Onaj "leptir" senzor sam skinuo i očistio. Nije čak niti bio posebno prljav.

Anlaser je repariran,očišćen i podmazan prije mjesec dana. Akumulator je novi. Pumpa goriva se čuje da se pali.

Isto se dešava sa obje kartice.

Dijagnostika ne baca nikakve greške. Ništa.

 

Ako imate ideje, pucajte jer ja više ne znam šta pogledati.

 

 

MOV_0051.mp4

Edited by Silvester
Link to comment
Share on other sites

Filter goriva? Ako ti se dogodilo da ti je benzin pri kraju zna pumpa povući talog sa dna i onda se to nakupi u filter i normalno da treba malo vremena da se gorivo probije kroz njega.

Poslao sa xperie X compacta

Link to comment
Share on other sites

Budem provjerio s frendom koji mi servisira auto.
Mjenjano je remenje prije 2 mjeseca, malo prije nego što je anlaser sređivan, da vidim da li je mjenjan i filter za gorivo.

Thanks.

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao slican problem na Golfu 3. Stvar je bila da su plinski injektori curili. Probaj potpuno isprazniti plin, bas ono da sam prebaci na benzin da vise ni ne mozes prebaciti i ostavi ga onda...

BTW kada ostoji recimo preko noci onda teze pali a sto manje stoji to lakse pali?

Link to comment
Share on other sites

Vidi ima li kakvih šupljih crnih rupica na sjedištima ventila. Test kompresije. 

Link to comment
Share on other sites

Domba, da, u večini slučajeva je tako ali nema pravila.

Direstraits, ne bi rekao da je izgubio kompresiju, nema gubitka snage niti ne dimi.

Link to comment
Share on other sites

Isprazni plin i riskiraj par km na benzinu. Meni je tako bilo da plin curi i napuni celidre i dok ne izbaci plin ne upali. Ali kada sam parkirao sa praznim tankom pali na prvi zub. Pokušaj ne košta puno :)

Link to comment
Share on other sites

Budem probao. Potrošim ovo što je sad u tanku i onda budem probao par dana na benzin. Zatvorim i ventil na boci.
Thanks.
 

Link to comment
Share on other sites

Zatvori iza na boci i napred odvoji od filtera plinske faze da izađe što ima plina do injektora od isparivača (gdje je vjerojatno solenoid koji zatvara dovod plina; možda i on pušta, zato bocu zatvaraš). Ne moraš baš bacati plin.

Naravno, radi to na otvorenom :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Jesam, u utorak sam bio na servisu plina i bio je problem u membrani isparivača.

Napravili su reparaturu isparivača i redovni servis i sada je sve OK.

Na plinu sam već 200.000 km pa je bilo krajnje vrijeme da se i to odradi.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Thanks.

Kortljamo se... Da pokucam u drvo, bez problema. :)

Poslano sa mog D6603 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jel to na ovom 1.6 16v motoru (K4M) plin napravio 200tkm?

 

Jedan prijatelj razmišlja da bi u takav ugradio plin, a ja mu neznam reći kako taj motor podnosi plin

Link to comment
Share on other sites

Koja je točno oznaka motora nisam siguran ali mislim da je K4M. 1.6 16V, verzija sa 115 KS.

Podnosi plin jako dobro. Ja imam BRC Sequent 24 sistem. Ako treba, mogu pogledati i koje su druge komponente gore + Flash Lube.

Poslano sa mog D6603 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

moj je frend na scenicu sa motorom ko u mom, 1.4 98ks napravio 100000km i prodao ga.. i sve bilo ok..

Link to comment
Share on other sites

Koja je točno oznaka motora nisam siguran ali mislim da je K4M. 1.6 16V, verzija sa 115 KS.

Podnosi plin jako dobro. Ja imam BRC Sequent 24 sistem. Ako treba, mogu pogledati i koje su druge komponente gore + Flash Lube.

 

Poslano sa mog D6603 koristeći Tapatalk

I ovo je za sad dovoljno dobar podatak, Ako/Kad se krene u realizaciju onda će možda biti još pitanja.....

To je taj motor K4M.  I informacija da voli plin je vrlo vrijedna....

Hvala!

 

Link to comment
Share on other sites

1.6 K4M prijatelj ima plin punih 320.000 km, ugrađen na 70.000 km.

Sa motorom nije imao problema osim par puta sa isparivačem i mapom.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da bi se isparivač trebao svakih 150.000 km reparirati odn, promijeniti membrane.

Moja preporuka je da se ugradi i Flash Lube ili neki drugi sistem za podmazivanje ventila.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.