Jump to content

Pukao zupčasti?


jopa_22

Recommended Posts

novi problem s mojim meganom, čini mi se da je pukao zupčasti remen u vožnji, auto čeka još prijevoz tako da ga nitko osim mene nije pogledao... na otvorenoj cesti na nekih 70km/h u 5oj se čulo kao da je nešto zazveketalo tipa ventila i nakon toga gubi gas...kad ga pokušaš upalit samo vrti u prazno (samo jednom sam pokušao), remen od alternatora je čitav a ostalo ne vidim... p.s. prije 10 dana napravljen mali servis i provjereno remenje i sve je bilo prolazno još jedan ciklus do velikog servisa

ono kaj me zanima je trošak popravka i smijer u kojem bi trebalo ići...ako je pukla glava da li je bolje krpat ili tražit drugu...da li je bolje tražit cijeli motor pošto moj ima 220kkm ili složit ovo...svaki savjet je dobrodošao kao i ponuda ako netko prodaje dijelove

Link to comment
Share on other sites

Tesko da je pukla glava a trosak cca 3000kn ovako od oka.

Link to comment
Share on other sites

Kada kupujete polovnjake odmah mijenjajte remenje,to je po meni pravilo.Jer tko zna koliko auto ima pravih km i kada je mijenjano remenje.

Kada sam kupio megana prije 3 g odmah sam promjenio svo remenje i ostalo uz to sto ide i sada sam na miru.Jest da je skupo al bar vozim mirno.

Link to comment
Share on other sites

Puko je mom frendu remen nakon 5000 km. Bad luck.

Budes vidio kaj je nastradalo. Nebi bilo naodmet zamjeniti karike i lezaje. Ili nac motor sa manje km...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kada kupujete polovnjake odmah mijenjajte remenje,to je po meni pravilo.Jer tko zna koliko auto ima pravih km i kada je mijenjano remenje.

Kada sam kupio megana prije 3 g odmah sam promjenio svo remenje i ostalo uz to sto ide i sada sam na miru.Jest da je skupo al bar vozim mirno.

i ja sam se vozio mirno jer imam cijelu povijest auta sa servisnom i svim računima od prošlog vlasnika...da ne kažem da je bio toliko pedantan da je upisivao i svako točenje goriva u bilježnicu od 2008. ... očito da nije bilo suđeno da remen odradi svoj ciklus

Link to comment
Share on other sites

I meni je bivši vlasnik garantirao da je remenje promijenjeno, odnosno njemu su u servisu to navodno promijenili. Na kraju mi vrag nije dao mira i na svoju sreću sam ipak kupio sve novo i promijenio. Naravno da je remen bio na izdahu i nije bio mijenjan kako je rečeno.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I meni je bivši vlasnik garantirao da je remenje promijenjeno, odnosno njemu su u servisu to navodno promijenili. Na kraju mi vrag nije dao mira i na svoju sreću sam ipak kupio sve novo i promijenio. Naravno da je remen bio na izdahu i nije bio mijenjan kako je rečeno.

 

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

 

 

dobro ajmo ovako, nije mi garantirao vlasnik već mehaničar koji servisira auto od dolaska u hr, odnosno od 2008. kad je auto uvezen, auto je i kupljen na preporuku istog mehaničara zbog provjerenog stanja. Remen je pukao/preskočio jer se to događa i tu ništa nije sporno, sporan je popravak, odnosno njegova cijena i isplativost na motoru od 200+kkm

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam ja upućen u mehaniku mislim da jako rijetko pucaju zupčasti remeni i još k tome noviji.Neznam ali ja to gotovo da nikad nisam čuo.Stari istrošeni pucaju i to je normalno ali redovito servisiranom autu to će se zaista rijetko desiti.

A dobro ako je tako kako kazes da je bilo sve redovito servisirano i pregledano od mehaničara e onda ništa ti drugo nemogu reći nego da zaista nemaš sreće.

Naravno pitanje je sada isplativosti popravka s obzirom da auto ima dosta km.

To treba popričati sa ozbiljnim mehaničarem i čuti njegovo mišljenje.

Link to comment
Share on other sites

pitanje je dali je pukao, to je njegova laička procjena, ja bih čekao da majstor provjeri

Link to comment
Share on other sites

dobro ajmo ovako, nije mi garantirao vlasnik već mehaničar koji servisira auto od dolaska u hr, odnosno od 2008. kad je auto uvezen, auto je i kupljen na preporuku istog mehaničara zbog provjerenog stanja. Remen je pukao/preskočio jer se to događa i tu ništa nije sporno, sporan je popravak, odnosno njegova cijena i isplativost na motoru od 200+kkm

Pitanje je i kako je auto vožen..  Ako je vožen kao da je auto sa 1.6 motorom formula 1 naravno da če se remenje naprezati i ranije otići. Sve zavisi tko i kako ga je ta osoba vozila, to uključuje i sadašnjeg vlasnika- TEBE....

Imam iskustva sa sličnom situacijom kad je mlađahni susjed kupio svoj prvi benzinac, isto 1.6 16v motor i nakon mjesec dana pukne zupčasti. Ali sam je kriv i to sam vidio svojim očima, turira u leru na semaforu i utrkuje se sa ljudima po gradu kao da vozi mašinu od 300 konja. Ja moram biti prvi na semaforu, ja moram pokazati curicama iz ulice kako ja znam šlajfati gumama, i da ne nabrajam ostalo.

Sve zavisi kako ti sam voziš taj auto,možda nije nitko drugi kriv nego ti sam. To je samo moje mišljenje i ne moraš se slagati sa njime.

 

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

da u potpunosti se slažem da sa agresivnom vožnjom mnogi sklopovi puno kraće traju pa tako i zupčasti.

A takvih vozača ima u izobilju,silovanje auta je moderno.

Link to comment
Share on other sites

Pitanje je i kako je auto vožen..  Ako je vožen kao da je auto sa 1.6 motorom formula 1 naravno da če se remenje naprezati i ranije otići. Sve zavisi tko i kako ga je ta osoba vozila, to uključuje i sadašnjeg vlasnika- TEBE....

Imam iskustva sa sličnom situacijom kad je mlađahni susjed kupio svoj prvi benzinac, isto 1.6 16v motor i nakon mjesec dana pukne zupčasti. Ali sam je kriv i to sam vidio svojim očima, turira u leru na semaforu i utrkuje se sa ljudima po gradu kao da vozi mašinu od 300 konja. Ja moram biti prvi na semaforu, ja moram pokazati curicama iz ulice kako ja znam šlajfati gumama, i da ne nabrajam ostalo.

Sve zavisi kako ti sam voziš taj auto,možda nije nitko drugi kriv nego ti sam. To je samo moje mišljenje i ne moraš se slagati sa njime.

 

Sviđa mi se tvoj post :) volio bi da ima 300ks ali na žalost ili na sreću nema... prešao sam s auta od 150ks i 980kg na ovog tako da mi ludovanje nije neki prioritet ko tvom susjedu a prije mene ga je vozila mlađa ženska osoba čije vozačke navike ne poznajem... možda mi piše junior ispod imena ali mlađahan više nisam...čak me i zglobovi već bole :D

 

Koliko sam ja upućen u mehaniku mislim da jako rijetko pucaju zupčasti remeni i još k tome noviji.Neznam ali ja to gotovo da nikad nisam čuo.Stari istrošeni pucaju i to je normalno ali redovito servisiranom autu to će se zaista rijetko desiti.

A dobro ako je tako kako kazes da je bilo sve redovito servisirano i pregledano od mehaničara e onda ništa ti drugo nemogu reći nego da zaista nemaš sreće.

Naravno pitanje je sada isplativosti popravka s obzirom da auto ima dosta km.

To treba popričati sa ozbiljnim mehaničarem i čuti njegovo mišljenje.

a gle koliko pucaju il ne pucaju to je relativno, meni do sad nije pukao niti jedan, a eto šogoru je pukao nakon 10000km od stavljanja i rekli su mu da je tvornička greška na remenu izazvala pucanje... moj je star 3 i po godine i ima 60000km na sebi i nije pokazivao znakove potrošenosti a ko što kaže kolega iznad možda nije pukao zupčasti ali za sad dok se ne otvori i potvrdi svi simptomi ukazuju da je pukao ili skliznuo što je po meni daleko teža opcija

Link to comment
Share on other sites

Ma daj kakve su sad ove price s pucanjem remena od turiranja.. Sta sve necu nauciti... Ajd 10% da ce skratiti vijek al vise od toga nemoze..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

pukne jedino ak je prenapet, inaće ne kužim kako bi puko sam od sebe za tako malo km

Link to comment
Share on other sites

Susjedu je na Masteru 2.5dci nakon 50000 i nešto manje od dvije godine puknuo remen. Zbog kojeg razloga teško da će ikad saznati.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sve sto se proizvodi moze puknuti bilo kad. Pogotovo danas kad se sve radi proracunato tocno tolike dimenzije i materijala da ne bude skupo a sluzi svrsi..

Link to comment
Share on other sites

Susjedu je na Masteru 2.5dci nakon 50000 i nešto manje od dvije godine puknuo remen. Zbog kojeg razloga teško da će ikad saznati.

 

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

 

 

Znaš zbog kojeg razloga, zato što niti jedan mehaničar ne postavlja zupčasti na 2.2dCi/2.5dCi onako kako je propisao proizvođač. Ja ću se kladiti s tobom da meni na laguni sigurno neće puknuti zupčasti remen (promijenjen je 2013 prije cca 55000 km) i to samo zato što sam ga mijenjao ja osobno i što je set remena Renaultov (premda bi i zamjenski odlično odradili posao).

Link to comment
Share on other sites

Kod istog mehaničara održava sve svoje aute, ovo na Masteru je bila druga zamjena zupčastog. Prvu zamjenu mu je isto on odradio i sve je bilo ok. Kaže da je čak i isti set zupčastog uzeo kao i zadnji put i svejedno se dogodilo sr..e.

Na mom bivšem autu je bio set zupčastog 10 god. Ja kad sam ga kupio to sam odmah mijenjao, najbolje od svega je bilo da na ramenu nije bilo tragova trošenja, čak i kad sam ga preklopio na kontra stranu nije bio spucan. Na Laguni je nakon 5 god. remen bio na samom rubu pucanja. Vanjska strana je bila jako izlizana od rolice a unutarnja popucala.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Opet ponavljam, niti jedan mehaničar kojeg sam ja upoznao (a upoznao sam ih dosta) nije predložio izmjenu zupčastog na način koji propisuje proizvođač. Sve su to bile varijacije na temu, ali nitko nije htio promijeniti zupčasti na način koji je propisan u "tehničkom manualu". Isključivo zbog te činjenice sam ga odlučio promijeniti sam. E sad može i ne mora puknuti, ali ako je prenapregnut sigurno je veća šansa da pukne.

Link to comment
Share on other sites

Kad smo već kod toga može varijator faze dobiti koje oštećenje ? 

Edited by Matija_vz
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.