Jump to content

Problem sa paljenjem.


zeljko13

Recommended Posts

Upali uvijek ali iz drugog ili trećeg puta

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav.

U zadnjih par mjeseci auto zeza sa paljenjem. Ne uvijek ali sve češće neće da upali iz prve. Upali iz drugog puta, a ponekad tek i trečeg puta. Kad se to dogodi punom snagom zavergla možda nekih 5 sek. i stane. Ponovim paljenje i onda najnormalnije upali. Kad upali auto radi bez greške. Ja mislim da bi moglo biti do kartice, ali nisam siguran.

Dali je možda imao ko sličan problem​ ili možda netko zna u čemu je problem?

Hvala!

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

vidio jednog letnik 2004 sa istim problemom, 74kw motor,  pali 70% vremena iz prve a ovih 30% vremena iz druge.NA prvu vergla vergla jako zdravo al nece sastavit.Isprobana oba kljuca, nije ni do dizni ni pumpe navodno.

Nisam saznao u cem je problem, ali pretpostavljam da je do nekog senzora paljenja, kako sto neznam.Slican problem je imao sogor na 04 cliu od 48kw dci-u.On je promjenio igrom slucaja akumulator i odonda je nestalo.

 

Link to comment
Share on other sites

vidio jednog letnik 2004 sa istim problemom, 74kw motor,  pali 70% vremena iz prve a ovih 30% vremena iz druge.NA prvu vergla vergla jako zdravo al nece sastavit.Isprobana oba kljuca, nije ni do dizni ni pumpe navodno.

Nisam saznao u cem je problem, ali pretpostavljam da je do nekog senzora paljenja, kako sto neznam.Slican problem je imao sogor na 04 cliu od 48kw dci-u.On je promjenio igrom slucaja akumulator i odonda je nestalo.

 

Hvala ti na odgovoru! Mislim da ću ipak morati do servisa pa da vidim što oni kažu.

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

u zadnjih nekoliko tjedana primjetio sam da malo teže pali, ponekad samo vergla i vergla. Pošto je tata imao isti problem s dacio Logan 1.4 di je bio problem u GMT (TDC) senzoru a i na dijagnostici mi je javljao greška senzora brzine vrtnje motora. Izvadio ga očistio i problema za sad nema :D 

GMt2.jpg

GMT.jpg

Link to comment
Share on other sites

 

Hvala na odgovoru. Reci mi jeli teško doći do tog senzora i di bi se on treba nalaziti?

 

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Nije teško, čak ga vidiš u rupi na desnoj strani motora.

Link to comment
Share on other sites

 

Probat cu ga naći! Tnx

 

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

 

 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Skužit ćeš ga po dva vijka

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Zeljko 13, stoput rečeno ne quotati tekst i slike kada prvi odgovaraš na post. Podrazumijeva se da njega pitaš

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jel mi može ko reci di bi se trebao nalaziti taj senzor jer ja ga ne mogu naći. Sa desne strane jedino što vidim jel ova neka plastika u koju ulaze dva crijeva. Jel to to možda?98e85769a5d9a7b04dc40b4edee21246.jpgeca6e9eb9704315ef516f1f5d5f4d61f.jpg

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Sad sam tek vidio da je kod tebe 1.5dCi, a ne benzinac.

Pogledaj ove slike:

Image_006.thumb.png.64086f310009de170379

Image_005.thumb.png.22f58c9988f8971b17e5

I ovaj video ti možda pomogne:

Link to comment
Share on other sites

Vuco hvala ti detaljnim slikama i videu! Skužija sam di se nalazi. Ovih dana ću probati doći do ovog senzora sa desne strane motora pa da vidim oče li se nakon čišćenja riješiti problem paljenja. A ovog s live strane se ipak ne usuđujem sam dirati.

Još jednom hvala!!

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nastoj vratiti isti vijak na isto mjesto

Poslano sa mog ajfon 10 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo baš sam malo tražija po netu i tako doša do spoznaje da se taj senzor na mom autu ipak ne nalazi ne tom mjestu. Morali su to Francuzi zakomplicirati. Većini modela se nalazi kako je na slici prikazano, a na par modela motora nalazi se stražnje strane motora. I naravno moj spada u taj uži krug ?

Vidi se na slici pod brojem 31.

93a1b9896227d150e4f465477c5e1b75.jpg9a1178bbbc1d507d36ab42c72835993b.jpg

Poslano sa mog Redmi 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.