Jump to content

Ulje u mjenjaču


tom1961

Recommended Posts

Ma nema potrebe, ovisno je o tipu mjenjača. NFP ide u PXX, a NFJ ide u JXX.

Link to comment
Share on other sites

A ako se NFP ulijeva u sve mjenjace? Ne moze stetit jel tak..

Link to comment
Share on other sites

A Txx i Nxx mjenjači? 

Ako NFP zamjenjuje TRX, TRZ, a NFJ zamjenjuje TRJ onda treba vidjeti u uputstvima auta koje ulje je pogodnije

Link to comment
Share on other sites

Eh, blažena vremena kad smo ulijevali Deltu 5, Hipenol i UKA-2 :deda:

A i Dvotaktola bi se moja generacija mogla sjećati :bigl:

S druge strane, ako ulje u mjenjač ulijevaš svakih 10 godina, onda i nije tako strašno dati koju kunu više, ionako potrošim benzina i vremena dok nađem jeftinije pa mi dođe na isto.

Link to comment
Share on other sites

Puno zujite a meda nigdje..

Natoci bilo koje 75w80 ulje u nutra, nece mu biti nista..nije to spejs šatl da se treba fantazirati

Cep za nadoljev (plasticni sa usima) je sa prednje strane mjenjaca i gleda u hladnjak a za ispustanje je dole( kocka kao i karter).

Toci dok se ne pocne preljevati.

Nema mudrosti.

Link to comment
Share on other sites

Ha, ha, ha, sad si ti kao ja na Opel forumu :laugh:

Sad je gotovo, već sam kupio i čekam da kiša stane.

Cep za nadoljev (plasticni sa usima) je sa prednje strane mjenjaca i gleda u hladnjak a za ispustanje je dole( kocka kao i karter).

Zato ga nisam mogao naći, ja sve gledam oko poluosovina. :headbang:

Link to comment
Share on other sites

Puno zujite a meda nigdje..

Natoci bilo koje 75w80 ulje u nutra, nece mu biti nista..nije to spejs šatl da se treba fantazirati

Cep za nadoljev (plasticni sa usima) je sa prednje strane mjenjaca i gleda u hladnjak a za ispustanje je dole( kocka kao i karter).

Toci dok se ne pocne preljevati.

Nema mudrosti.

Tako sam i ja razmišljao i ulio Tutelu Zc Synth 75W80 u PK6. U početku bilo dobro da bi nakon kojih 2000 km ručica mjenjača počela zapinjati, u rikverc nikako, čudno zujanje itd. Ulio NFP 75W80 i sve prestalo, kao neki vid eliksira za PK6. Nisam mogao vjerovati, ali je tako bilo.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj njegov je "tvrd" mjenjac i ako ima ulja u njemu i vozi se normalno mozda mu na zimu bude samo tvrđe saltanje, mozda.

A ovi na salje mjenjaci su mekani i njezni i kod njih treba pripaziti jer vole ispadati iz brzina i zaribavati cak i u normalnoj upotrebi i sa odgovarajucim uljem.

Link to comment
Share on other sites

Eto, jučer sam napokon i to učinio. Sve sam našao, ispustio staro, utočio novo.

Ulja je bilo dovoljno i prije. Nakon zamjene zvukovi su se nastavili čuti jednakim intenzitetom, ali mi se čini da se jutros, nakon što se valjda novo ulje lijepo rasporedilo, ipak čulo nešto manje. Dok sam to radio, ustanovio sam i da mi je otišao nosač getribe i da mi zbog toga motor skakuće kao stara veš-mašina, a možda čak zbog toga i zazuji kod skretanja, ako se motor skupa s mjenjačem nasloni na poluosovinu.

Kako bilo da bilo, čeka me nastavak terapije... kao kad odeš doktoru zbog prehlade, a on ti nađe još toga :conf:

Link to comment
Share on other sites

moja getriba je JH3 dakle koje ulje?

po elfovom katalogu mogu ići oba ulja..

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Eto, jučer sam napokon i to učinio. Sve sam našao, ispustio staro, utočio novo.

Ulja je bilo dovoljno i prije. Nakon zamjene zvukovi su se nastavili čuti jednakim intenzitetom, ali mi se čini da se jutros, nakon što se valjda novo ulje lijepo rasporedilo, ipak čulo nešto manje. Dok sam to radio, ustanovio sam i da mi je otišao nosač getribe i da mi zbog toga motor skakuće kao stara veš-mašina, a možda čak zbog toga i zazuji kod skretanja, ako se motor skupa s mjenjačem nasloni na poluosovinu.

Kako bilo da bilo, čeka me nastavak terapije... kao kad odeš doktoru zbog prehlade, a on ti nađe još toga :conf:

Ostao sam vam dužan epilog. Novo se ulje u mjenjaču lijepo rasporedilo, jednako kako je bilo i staro. To jutro čulo se manje, samo zato da bi se kasnije čulo još jače, i jače, i jače, i JAČE... i onda je volan počeo zapinjati. :aua:Znaš onaj osjećaj, gledaš se u ogledalo, a na čelu ti piše KRETEN! :headbang:

Natočio ulje u servo, zvukovi prestali, volan odjednom kao nov. Uglavnom, nemam ni vremena, ni novaca, a ni živaca tražiti gdje curi. Sve dok točim deci ulja u servo mjesečno, nije strašno.

Ajde, nije loše što sam zamijenio ulje u getribi, ionako je prešlo 100 000, ali nije baš bio neki trenutak da trošim novce na to, jer imam još važnijih stvari na autu za napraviti. Ali eto, svaka takva pi*ki*a***rija čini nas pametnijima :smile:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.