Jump to content

Recommended Posts

Treba mi malo teorijske pomoći :D

Tražio sam po netu, neke stvari sam pohvatao, ali oko nekih mi treba malo informacija. :help:

Planiram napravit servis ovjesa na coachu.

Recimo da sam naučio neke dijelove ovjesa i upoznao se sa njihovim cijenama. međutim nemam osječaj za kompliciranost odnosno cijenu zamjene istih i što se mora u kompletu promijenit, a što se može naknadno napravit...

Preko nekih rupa čujem (ovo mi djeluje kao najbolji opis) klopotanje na desnoj strani, nisam siguran je li nazad ili naprid (čini mi se da je nazad).

Općenito mi se na rupama osjeti da nije sve "u škvari"

Mislim da nije ništa na autu servisirano sa ovjesom, a kako ga planiram voziti još par godina odlučio sam radi sigurnosti, a i udobnosti uložiti još koju tisućicu pa kvragu sve (do sada sam ionako skoro pa više uložia nego sam ga platia).:jez:

 

Dakle, kada bi mijenjao set zadnjih amortizera jer mislim da su oni otišli (provjerit ću s meštrom kad budem radio hoćemo li za prvu ruku prednje ili zadnje), koji su još djelovi na stražnjem ovjesu koji se mijenjaju u kompletu odnosno koje bi bilo pametno tada promijeniti da se ne moraju ponovo skidati amortizeri? Seleni, čahure možda? Garnitura ležaja kola? :nezna:

Naprijed mislim da bi bilo dobro promijeniti kugle i krajnike i ti dijelovi kao nisu skupi i inače se mijenjau, ne znam koliko je komplicirana zamjena? Koje dijelove još treba promijeniti kada se to radi odnosno koje je zgodno promijeniti?

Unaprijed zahvaljujem svima na informacijama, u temama koje sam do sada otvorio sam puno naučio o autu opčenito. :respect::yeah:

Edited by Loki
Link to comment
Share on other sites

zadnji amortizeri rijetko ''odu'', češće puknu na spoju šipke i gornjeg selena amortizera. ako ih budeš mijenjao, finalno stezanje obavezno dok je auto na tlu i još ga rukama zaljuljaj par puta.

Naprijed kugle i krajnike (češće odu spone) nije problem promijeniti. Preporučam Lemforder ili trw proizvođače. 

Ležajevi se čuju, a ne klopoću tako da mislim da ih ne trebaš dirati dok ne prozuje. Provjeri prednje opruge i ležajeve prednjih amortizera

Link to comment
Share on other sites

Meni je klopotao krajnik. TRW, 186kn + ruke + 160kn špur.

Link to comment
Share on other sites

nešto što ti odradi auto antonio nakon izmjene krajnika, spona i sl, geometrija ovjesa

A i google zna čudo o tome

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ne znam da li smijem podici ovu temu, ili je potrebno otvarati novu? Ako treba otvarati novu temu, molim da admin preseli post u novu, ili neka pobrise ovaj post pa cu otvoriti novu temu?

Gotovo isto vozilo, megane 1 coupe, 99 ph2, sada ~200k km gore, imam ga od ~120k km.

Mijenjani su svi amortizeri na ~180k km, vozilo uredno drzi pravac. Od kada su amortizeri promjenjeni i puno bolje amortizira neravnine :D iako niti prije nije bilo zastrasujuce lose, valjda sam se naviknuo.

Medjutim, i ja cujem klopotanje sa prednjeg kraja, kad prelazim preko rupa, i udarci metal na metal barem koliko mogu procjeniti po zvuku. Kugle propale?

Opruge su valjda ok, nista nije napomenuto kad sam amortizere dao mijenjati, a pretpostavljam da isto vrijedi i za lezajeve amortizera.

Dao bih urediti prednji ovjes s obje strane, pa kad se vec radi, sto je sve preporuka dati zamjeniti kugle, krajnici, spone, seleni?

Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Najbolje ti je zamijeniti za novi auto, to je preporuka, svake 3god da kupuješ nov i  nećeš imati problema..možda..

a do tad bi bilo dobro da ti isti taj sto je mijenjao amortizere pogleda u kakvom su stanju jabučice na vilicama i krajnici od letve (ako uopće rade u ovo čudno vrijeme)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@laci kakav to savjet daješ ljudima..

Ja mislim da bi rješio problem lupkanja kad bi išao ugradit 2.0 16v makinu 🤣

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, laci said:

Najbolje ti je zamijeniti za novi auto, to je preporuka, svake 3god da kupuješ nov i  nećeš imati problema..možda..

a do tad bi bilo dobro da ti isti taj sto je mijenjao amortizere pogleda u kakvom su stanju jabučice na vilicama i krajnici od letve (ako uopće rade u ovo čudno vrijeme)

Ne planiram kupovati novi auto dokle god mogu to izbjeci (nadam se barem jos par godina). Ja sam pre siromasan balkanac da financiram zapadne megakorporacije koje bi mi svake 3 godine prodale skupi novi auto iz njihovih tvornica, po mogucnosti na skupi kredit iz njihovih banaka. :D Radije vozim staru kantu koju nitko ne zeli ukrasti.

Nije nista hitno, tako da u ovo vrijeme infopandemija niti ne planiram radove, ali kada prodje neposredna ugroza da znam. Hvala na savjetima.

4 hours ago, Optimista said:

@laci kakav to savjet daješ ljudima..

Ja mislim da bi rješio problem lupkanja kad bi išao ugradit 2.0 16v makinu 🤣

Trenutni motor je valjda najbolji dio vozila.:D

Osim redovnog servisa, do sada zamjenjen senzor radilice i jedna bobina od kad ga ja imam, morao bi me ovjes gadno pocet zajebavat da me natjera na upgrejd motora na 2.0 :D. Ovjes 2.0, e to bi vec moglo ici.

Link to comment
Share on other sites

Ma šala mala, jer sam ja stavljao 2.0 16v u svog megana berline..

Evo ga stoji auto već 2 godine 😂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ako imas 3000€ tvoj problem bi se mogao vrlo lako riješiti..

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Pa ok, uvijek se može cijena dignuti :bigl:

Ali mislim da bi za točnu informaciju trebao pitati kolegu @Optimista

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Oko 2000-3000 eura, ovisi za koliko novaca nađeš donora. 

S obzirom da je tvoj ph1, to bi išlo puno lakše nego meni.(ph2)

Link to comment
Share on other sites

Odustani od preslagivanja, jer u motor treba bubnuti oko 10 tkn, ovisi gdje imas kakav popust. Plus sto je neke dijelove tesko naci. Zaboravi naci donatora i samo motor prebaciti. Naravno, ako hoces zdravi f7r

Ako bas hoces slagati, imam cijeli motor u dijelovima, treba razbusiti blok i vece klipove ubaciti

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Ostavi se svraba dok nije kasno. Kad te krene češat već je gotovo 😂

Ne uzimaj ništa u dijelovima i djelomično, izaći će te puno skuplje na kraju. Gledaj aute koji pale i voze, od svega drugog bježi.

 

Ako se nekim čudom stvarno uloviš svega toga, stojim ti na raspolaganju.

Edited by Optimista
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

52 minutes ago, Burky said:

Jedan je izbacio clio rs ph2 172 danas u st, razbijen prednji kraj onako pa gledam komplet al mi se ne javlja 😭

Hvala ti svakako, znat ces kad počnem 🤣

Koliko trazi za clia?

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Teže će ti bit s 172 makinom, nije plug n play

Link to comment
Share on other sites

tu je negdi ali skoro ni blizu

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.