Jump to content

Rail pressure


Luka12345

Recommended Posts

pozz ekipa, imam problem sa meganeom. u zadnje vrijeme kad ga ostavim preko noći, ujutro neće upali, tj. upali i odma se ugasi, i onda vergla po 5-6puta, nekad i više dok upali, s tim da na pumpicu napumpam ručno gorivo. kad upali tokom dana pali normalno.

greška koju komp pokazuje je df 885-rail pressure too low during start. prreventivno  sam danas zamijenio filter nafte da vidim kako će se ponasati. pomagajte...

Link to comment
Share on other sites

Ako imas zraka u crijevima oko filtera goriva, to ti je uzrok problema. Pogledaj moju temu na Laguni 2.

Link to comment
Share on other sites

pročitao sam, majstor mi je jučer zamijenio filter nafte,već prije je ugradjen nepovratni ventil, nismo gledali ima li zraka u cijevima. jutros je normalno upalio, vidit ćemo kroz par dana kako će biti. on sumnja da je do dizni ili da slabije radi pumpa. majstor mi je reka da ulijem 2dcl dvotaktola u rezervar na pola rezervara goriva, da to probudi pumpu i digne joj tlak. sad cemo vidit, bude li problema idem na ispitivanje pumpe i dizni

Link to comment
Share on other sites

dvotaktol ti nece pomoc trajno. on se uljeva da smanji habanje pumpe, al prvi sledeci tank vec ispere sve. ako je pumpa stvarno otisla (sto sumnjam al nek bude) onda sto pre na ispitivanje, kod nekog tko zna sta radi.

no ovo se moze jako ljepo videt na diagnostici. to da nema tlaka, ljepo spojis i vidis tlak pumpe na verglanju,

Link to comment
Share on other sites

večeras ista stvar,iz 4og puta upalija, moram ga vozit na ispitivanje dizni i pumpe

Link to comment
Share on other sites

nek prvo spoji na diagnostiku i vidi tlak u railu... 

Link to comment
Share on other sites

bio je spojen,ali sve je bilo ok jer je provjeravano neposredno nakon vožnje. znači to se desi nakon sta prodje nekoliko sati nakon posljednje vožnje ili preko noći

Link to comment
Share on other sites

pa tad i treba spojiti, znaci pre prvog paljenja spojiti i uraditi log tlaka goriva.... bez toga nema puno smisla...

Link to comment
Share on other sites

99 % da ti je elektro ventil na VT pumpi,  slične probleme je i meni radilo,i zamjenom ventila problem je rješen.

Link to comment
Share on other sites

kako se može utvrditi sa sigurnošću da je do tog ventila, ako je kolika je cijena?

Link to comment
Share on other sites

Ventil regulira tlak, i kad počne brljaviti događa se da nekad pali,nekad ne i sl. dok potpuno ne otkaže. Za 1.9 dci u gašperova je 1170 kn (barem bilo prije 3 god), stavljen polovni za 250 koji dan danas radi.

Edited by Tanatos
Link to comment
Share on other sites

u ponediljak vozim auto na ispitivanje prvo dizni, ako nije do njih onda odmah i pumpe

Link to comment
Share on other sites

probao sam sa zamjenom ventila, 3 dana u redu, danas opet isti problem. zadnji put kad nije htio upaliti je bio spojen na komp prilikom paljenja, pokaziva je samo 120 bar pri paljenju što je nedovoljno, triba biti bar 220odma, iako bi dogura do 180 i onda jedva upali. vozim ga na ispitivanje dizni. dajte savjete

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

za  one  koga zanima, ustanovljeno da se nafta vrati natrag u rezervoar i zbog toga nakon duljeg stajanja nece upali bez rucnog pumpanja nafte. problem rijesen ugradnjom nepovratnog ventila na dovodnu cijev neposredno ispred pumpe.

Link to comment
Share on other sites

Takva banalna stvar :doh: dobro da nije veći kvar.

Uživaj u  :drivar:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.