Jump to content

Modus 1.5 dCi ima problem sa paljenjem dok je hladan


Alpina

Recommended Posts

Eto, naš novi član obitelji ima problema sa paljenjem dok je hladan. Nakon što upali (iz drugog pokušaja jer ne želim predugo verglati) izbaci bijeli oblak dima i onda se cijeli dan normalno vozi i pali tokom dana i vozi kao da mu ništa nije ali dok je hladan i to nakon prespavane noči - ne pali iz prve i baci dosta bijelog dima tj oblak.

Inače auto u vožnji ide, vuče, ubrzava sve 5, samo to prvo paljenje...

Bili smo na dijagnostici i javio je CLIP dvije greške: DF027 i DF631 

Također u servisu su mi rekli da je tester javio da je nepravilno unešen kod druge dizne. Dali to može raditi problem? Također mi je rečeno da auto ima zacrnjenje na ispuhu veče od dozvoljenog. To se i primjeti kad se malo jače da gas, tada baci crnog dima dok u normalnoj vožnji ne dimi ni bijeli ni crni niti bilo kakav dim.

Modus je 1.5 dCi 63kw tj 86ks Delphi ubrizgavanje, proizveden u 12 mjesecu 2004 godine. Napravljen je veliki servis di su svi filteri koji postoje zamjenjeni zajedno sa pumpom vode i zupčastim remenom.

Za kraj šaljem i sliku sa testiranja da vidite te greške što su očitane. 

Što mislite, što mu je?

 

IMG_20170526_180050098.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ne troši rashladnu tekučinu. Budem sutra do Purića otišao da vidim što kažu pa javim, možda nekome pomogne još.

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi dobro da pored tog koda DF027 znamo i neke detalje, posto ih Clip pruza - da li je u pitanju kratak spoj, gubitak spoja itd (CC.0 i sl).

Mozda nije dizna u problemu, vec postoji problem u komunikaciji ECU motora i dizne drugog cilindra.

Link to comment
Share on other sites

Bilo bi dobro da pored tog koda DF027 znamo i neke detalje, posto ih Clip pruza - da li je u pitanju kratak spoj, gubitak spoja itd (CC.0 i sl).

Mozda nije dizna u problemu, vec postoji problem u komunikaciji ECU motora i dizne drugog cilindra.

Dobro da si me podsjetio Brainmind, evo stavit ću tu drugu sliku što je CLIP našao:

IMG_20170526_180523260.jpg

U Puriću su mi rekli da bi trebalo testirati dizne prvo. Dali je moguće da to ipak nije potrebno? Kako se uopće postupa kod tih kratkih spojeva?

Link to comment
Share on other sites

Cek, cek, ovo sto si stavio, to su sve mogucnosti, tri razlicite. Koju je prijavio od te tri? 1.DEF, CO i CC?

Link to comment
Share on other sites

samo si trebao slikat cijeli ekran.. a ne samo dio

Link to comment
Share on other sites

Slikao sam dio gdje je nešto pisalo ovo drugo mislim da nije. Upravo sam se vratio iz Purića gdje su mi savjetovali nakon dijagnostike da zamjenim tu diznu za koju javlja grešku tj grešku strujnog kruga. Kažu da je bilo već takvih slučajeva i da su takve bile za zamjeniti. Njihova nova dizna Delphi je nova cca 1100 kn ja ću pokušati sa rabljenom koju mislim da dođe oko 300 kn. Kažu da od nečega treba početi pa je to to zasad. Ono što također može biti (ali dosta rijeđe kažu u Puriću) je da nešto nije ok sa centralnom elektronikom koja ne komunicira dobro sa diznom ali to zasad neželim da me opterećuje dok ne vidimo.

Dali sve dizne Delphi koje su išla ne 63 kw motore pašu ili? Pitam jer nikada nisam kupovao dizne do sada.

Link to comment
Share on other sites

Polovne dizne su uglavnom jednako lose ko i ona koju skidas.. Tako da nije ti to neka sreca. A za 300kn da ces kupiti. Hm hm...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hoce, kupit ce istu ili losiju od ove koju ima.

Kao sto je moj pametni prijatelj kupio sve 4 za 800kn i kad sam ih odnio na testiranje je shvatio da su losije nego njegove. Poslao ih nazad liku od kog ih je kupio da bi ovaj rekao to nisu moje i nije htio vratiti pare nazad. Testiranje je platio 250 i dostavu 2 puta oko 50kn.

Trebas pripaziti na brojeve koji pisu na diznama da kupis istu i obavezno da je testirana prije kupovine

Link to comment
Share on other sites

Ja na slikama nigdje ne vidim da piše da je krivo unesen kod dizne. Ovdje se vjerojatno radi o strujnom krugu elektromagneta dizne. Kod Bosch dizna mogu se posebno mijenjati elektromagnet i mehanički dio.

Link to comment
Share on other sites

Da tako su i u Puriću rekli da je struja na dizni problem, najvjerovatnije. 

Link to comment
Share on other sites

Hoce, kupit ce istu ili losiju od ove koju ima.

Kao sto je moj pametni prijatelj kupio sve 4 za 800kn i kad sam ih odnio na testiranje je shvatio da su losije nego njegove. Poslao ih nazad liku od kog ih je kupio da bi ovaj rekao to nisu moje i nije htio vratiti pare nazad. Testiranje je platio 250 i dostavu 2 puta oko 50kn.

Trebas pripaziti na brojeve koji pisu na diznama da kupis istu i obavezno da je testirana prije kupovine

Danas sam platio Delphi diznu 450 kn i kao mogu je vratit ako nije dobra. Ahh čuj 800 kn nekako je ipak premalo pa nije baš dobro najjeftinije uzimati jer očito nisu baš. 

Ak je moja jedna 450 kn onda možda imam veće šanse nego da sam 800 platio sve 4. Znati ću u petak dali sam rješio ovo ili ne.

Da pitam ili neko drugi zna što znači ta greška Informacija prekidača STOP svjetla tj greška DF631?

Link to comment
Share on other sites

Nove informacije, dizna koju sam donio u servis na zamjenu je krivih brojeva tj nije euro 4 norma nego euro 3 norma. Dizna je sa Scenic-a od 63 kw a moj je Modus 63 kw. U Puriću su upozorili da nisu odgovorni ako se desi šteta od krive dizne.

Dali netko ima saznanja da se može što loše desiti ako se stavi dizna 63kw za 63 kw dCi iako brojevi nisu kompatibilni?

Puno bi mi značilo ako neko ima kakav savjet ili iskustvo

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Novosti. Nakon promjene dizne za koju sam pisao prije u ovoj temi auto pali i vozi ok ali nedugo nakon servisa opet pali lampicu i check injection, povremeno, nekih 30 sekundi gori lampica pa se ugasi na duže vrijeme pa onda opet, periodički upali lampicu. Budem reklamirao kod trgovca djelovima ali prije tog ču još jednom na dijagnostiku. Baš se osjećam neznam kako da napišem nakon ovog svega.

 

Link to comment
Share on other sites

Osjecas se kao onaj moj prijatelj gore spomenut.. Kao da te je netko zajebao ali nije nitko nego ti sam sebe.

Ljudi nece slusati sta im netko strucniji od njih samih preporuci i onda se cude.

Nije ti bilo cudno kad su ovi rekli da se ograduju ako se sta desi motoru?

Da li je dizna testirana prije ugradnje? Zasto nisi uzeo diznu sa odgovarajucim brojevima?

Link to comment
Share on other sites

Trgovac me uvjeravao da dizna od bilo kojeg 1.5 dci 63kw paše na moj 1.5 dci od 63kw. Idem čim prije na dijagnostiku ponovo da vidim koju grešku javlja. Auto normalno vozi inače samo se povremeno pali check injection tj večino vremena se danas nije palio a kad se upali bude na kratko. Ako sam sam kriv nakon svega neka drugi vide da sam sam kriv pa nek ne ponove moju grešku. Dizna nije testirana samo je ugrađena, ako se utvrdi da je dizna loša mislim da mi bude vratio novac ili drugu diznu.

Imam i grešku prekidača stop svjetla dali to može imati veze s ovim jer sam negdje pročitao i tu zanimljivost...

 

Link to comment
Share on other sites

Znaci nakon svega napisanog ti ides vjerovati trgovcu polovnih dijelova, i ides ugradjivat tu diznu na auto bez da ju se istestira... Stvarno genijalno nema sta...

Mogli su makar stavit na testni stol i uzeti ljepo i iskodirat diznu po tipu dizne koja je bila original na autu (kemija al vise primjerena za neke ultra nedostupne dizne a ne....)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Znam da sam riskirao i nije mi bilo svejedno jer sam bio pritisnut situacijom. Diznu jesu u Puriću iskodirali po tipu dizne. Auto je odradio relaciju Split Zagreb bez da se upalila poruka check innjection, zanimljivo jučer u Zagrebu se poruka check injection na 10 sekundi i nestala i od tada ništa. Auto više ujutro nema problema s paljenjem kad je hladan niti inače ne radi više nikakve probleme. Ulje ne troši motor. Zasad se ponaša auto uredno mada i dalje pratim situaciju.

Ono što sam saznao je to da je bitno kada se kupuje dizna da je proizvođač isti (delphi) i da je sa motora iste kubikaže i snage. Navodno brojevi na dizni nisu toliko bitno kad se ona prekodira. Dakle može biti dizna npr sa Megana 2 1.5 dci 63 kw i odgovarat će na Clio 3 sa istim motorom. Nadam se da je ovo nekome pomoglo jer ovo su česti slučajevi a u praksi se kod mene pokazalo da dizna funkcionira.

Link to comment
Share on other sites

Ništa se tu ne prekodira. Upiše se kodove koji stoje otisnuti na dizni.

Link to comment
Share on other sites

Dizne bi se trebale kodirati u slucaju otvaranja/ciscenja/repariranja. 

Ako se upisu stari kodovi, motor ce trebati nesto duze vremena da se iskorigira, al opet ce raditi kako treba. 

Jednom sam bas probao, skroz reparirani injektori vs skroz reparirani injektori s novim kodovima. Razlika po BC u potrosnji je bila skoro 1L, i motor je ugladenije radio. Pricam o delphi sistemu, konkretno meg 2 ph2 63kw.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

To da, ako se mijenjaju komponente brizgaljki, pa se generisu novi kodovi. Ako se uzima polovna dizna s drugog vozila, na kojoj su vec otisnuti kodovi, onda se unesu ti kodovi.

Link to comment
Share on other sites

Da tako je direstraits. Što se potrošnje tiče auto je super štedljiv imao sam po autoputu trošak 160 kn ZG-ST. To je jako zadovoljavajuče. Izgleda da mi je auto sad ok, više ne dimi bijeli oblak kod paljenja, pali odlično na prvu, radi ravnomjerno mada za razliku od Clia čini mi se zvučna izolacija na Modusu slabija malo ipak kad je hladan to klapanje se čuje kasnije se smanji. Ono što sam naučio je to da polovne dizne pašu sa različitih modela ali iste snage i kubikaže (delphi). Cijena polovne dizne da valja je oko 500 kn a nove tj reparirane s garancijom je 200 eur. Tko si može priuštiti bolje kupiti ovu s garancijom, mada i rabljene koliko vidim nisu loše.

Ono što mi se čini kod situacije kad vam se upali Check injection i lampica s ključem najčešće to bude ili do VT pumpe ili dizni (jedna ili više njih). Ali zamjenom toga opet imate dobar i štedljiv auto.

Još bi jednom pohvalio i preporučio servis Purić u Samoboru.

Edited by Alpina
Link to comment
Share on other sites

Kad se pojavi check injection, kvar može biti bilo gdje od rezervoara do motora, uključujući i ispuh. Check injection je samo upozorenje da nešto nije ok, da neki od senzora daje pogrešan ili nekonzistentan signal. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.