Jump to content

Kupnja lagune, uvoz?


domba92

Recommended Posts

Pozdrav, evo kako je moja laguna 2 otisla doslo je vrijeme za kupnju lagune 3.

E sada, na sto treba pripaziti? Dali se isplati uvoziti? Dali je netko uvozio lagunu sa 2.0 dci motorom? Prijedlozi, iskustva? Potrosio bi do 9000€

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam tražio sa 2.0 motorom ali većina je 1.5, i to sa nekom siromašnom opremom (mislim na RH tržište) a pošto je prošla laguna 2 koju sam imao bila krcata sa opremom, bilo mi je glupo da mi novo auto ima manje opreme. Uglavnom na kraju sam kupio 1.5 i mogu ti reći da sam zadovoljan. Ako te zanimaju detalji slobodno pitaj..

 

Lp

Link to comment
Share on other sites

Koja godina, koliko te kostalo? Kako ti je sjeo taj 1.5 poslije 1.9?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2014.g. business oprema, uz neka sitna ulaganja koja sam imao nakon kupnje 80000 kn sveukupno, ali sa dva seta novih guma i godinu dana registracije. inače su takve po cca 90000, ovisno u kojoj auto kući, ja sam 3 mjeseca tražio i na kraju mi je uletila, bio sam malo skeptičan da ne bi bilo nekih problema, ali evo prošlo je 2 mjeseca i 5000 km, da je bilo nešto, do sada bi se pokazalo valjda. 
mogu ti reći da me 1.5 motor ugodno iznenadio, prije sam imao 130, ks a ova ima 110, osjeti se razlika ali nije neka drastična. motor je mirniji i tiši od prošlog i potrošnja 5.5 pretežno gradske vožnje, a prije je bila 7. Kvaliteta izrade drastično poboljšana, unutra ništa ne škripi i možeš zatvorit vrata sa spuštenim prozorom bez da zalupa glasno itd..

Edited by Hoky
Link to comment
Share on other sites

Evo par slikica čisto da vidiš, nisam još ni stigao predstavit auto na forumu. Jedino sam se zeznuo sa felgama. Original su mi ružne i male, pa sam kupio 17 koje su mi izgledale odlično dok ih nisam stavio na auto :) Sad mi ni te ne pašu pa ih namjeravam prodat i kupit original 18, one su mi strava :)

viber image.jpg

viber image2.jpg

viber image3.jpg

viber image4.jpg

Link to comment
Share on other sites

Auto izgleda super al mislim da mi nece bit dosta taj motor... meni je sad pred kraj falilo i na mom 1.9

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=222152507&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

I found this offer at mobile.de:

Renault Laguna Grandtour dCi 150 FAP GT 4 Control

First Registration: 01/2012

Mileage: 169,000 km

Fuel: Diesel

Power: 110 kW (150 PS)

Price: €6,800

Kako vam ovo izgleda? Cijena je zadnja i co2 je 136g racunam oko 15k kn davanja plus popravak. Misljenja?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Čini mi se da nećeš proći baš nešto jeftinije u odnosu na cijene kod nas, jedino što ta ima opremu koju ćeš kod nas malo teže nać. U tri mjeseca koliko sam ja gledao po oglasima, samo jedna je bila 4 kontrol i ta je jako brzo prodana.  Bilo bi super kad bi imao nekoga tko bi ti pogledao auto prije kupnje. Uvijek je rizik sa uvozom. 1.5 radi posao ok, ali nije ni blizu za jurcanje. Meni je malo žao što nisam našao 2.0 motor ali kupovao sam isključivo najnoviju verziju, odnosno mlađu od 2013.g. radi ledica koje su mi strava i radi R-link aplikacije. A i jedna bitna stavka je da najnoviji redizajn ima i najmanju kilažu pa samim time i najmanju potrošnju u odnosu na prethodne. 

Link to comment
Share on other sites

A o kakvim popravcima pricas?

Aha sad sam vidio ostecenje sorry...

Link to comment
Share on other sites

I sajba je malo napuknuta, sajbu sam nasao dosta jeftino, ali sam u medjuvremenu odustao od ovoga auta... i dalje primam prijedloge

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pogledaj kod Kramara. Kod njega se stalno nadje tih laguna iz Njemacke kojima nisu skidani kilometri a dobro su opremljene.

Link to comment
Share on other sites

Vozim godinu i malo više takvog automatika, doduše sa 150 KS. Ubrzo po kupovini zamenio sam tih 50 % ulja u menjaču a posle godinu dana opet tih 50 %. Menjač je tako koncipiran da se ne vrši stoprocentna zamena ulja već se pri zameni menja samo 50 %. Kroz te dve uzmene ja sam postigao da u menjaču imam (matematički gledano) cca. 75%  svežeg ulja (starog do godinu dana). Nisam imao nekih primedbi na rad menjača. Sada , ponekad uhvatim da mi se ručica pri ubacivunju u rikcverc zadrma, ali naglašavam samo ručica menjača. Čitajući malo strane forume došao sam na ideju da postoji mogućnost da je u tom slučaju otišao nosač motora i menjača ztako da ću tražiti na servisu da to posebno pregledaju.

Lično, bio sam ranije protivnik automatika a sada ... iskreno pojma nemam šta ću da gledam pri sledećoj zameni ... ko zna možda opet automatik ... čovek za čas se olenji ...

Link to comment
Share on other sites

Ja sam se raspitivao prije kupnje vezano za automatske mjenjače i rekli su mi 400000 km rade bez greške, nakon toga potreban servis. To sad vjerojatno ovisi od modela do modela ali neki prosjek je taj.  Uglavnom pouzdani su ali mana im je  što su malo spori. 

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam na L3 su ugrađivani isključivo Jatco JF613E automatski menjači. Nemam iskustva sa drugim fabrikatima tako da ne mogu ni da poredim ovo sa nečim. Što se tiuče sporosti mislim da je to nepreciyno rečeneo jer moje iskustvo je sledeće: npr. vozim iza sporog vozila i steknu se uslovi za preticanje, stiskam gas i onda nastaje trenutak zadrške da bi iza toga krenulo silovito ubrzanje koje lepi kičmu uz naslon. Najinteresantniji su mi vozači koji se nalaze iza mene u onom pomenutom 'trenutku zadrške' kojima je to, moliću fino, premnogo i nemaju nerava da čekaju več pokušavaju i mene da istovremeno preteknu ... naravno usled gubitka daha već posle 1-2 sekunde ih ostavljam daleko iza sebe. 

Predlažem ti da se malo raspitaš i pronađeš neku L3 sa automatskim menjačem i proveriš da li ti odgovara. Ukusi su razni, neko voli plavuše a neko crneke a neko i sa velikim ...ama:ruza:

Link to comment
Share on other sites

Vozio sam ja L3 sa automatskim mjenjacem al ovaj od 150 konja malo mi je cudno saltala al nakon par sto km sam se naviknuo

Zanima me dali ima problema nakon odredjene kilometraze i koliko su skupi problemi ako nastupe?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako to misliš 'čudno šalta'? Objasni na šta misliš.

Što se tiče tvog pitanja mislim da niko neće moći sa izvesnošću da ti da odgovor, pa neka je to i konstruktor menjača.

Link to comment
Share on other sites

Imate i 1.5 dCi sa edc menjacem, u L3.

 

Vozio sam ja L3 sa automatskim mjenjacem al ovaj od 150 konja malo mi je cudno saltala al nakon par sto km sam se naviknuo

Zanima me dali ima problema nakon odredjene kilometraze i koliko su skupi problemi ako nastupe?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

Nema nikakvih prijavljenih problema kao sistemskih, odnosno onih koji bi se ponavljali. Menjac je malo sporiji, jer je u pitanju klasicni automatik sa torque converterom, tako i da je prilicno trajan. Prilikom preticanja moguce je manuelno odabrati brzinu, ako se automatika cini neodlucnom. Mada ja automatik uvek drzim u auto modu, ne volim da ga "cackam". Radije dam pola sekunde gas, nego da mu ja diktiram tempo rada.

Edited by Brainmind
Link to comment
Share on other sites

Imate i 1.5 dCi sa edc menjacem, u L3.

 

Nema nikakvih prijavljenih problema kao sistemskih, odnosno onih koji bi se ponavljali. Menjac je malo sporiji, jer je u pitanju klasicni automatik sa torque converterom, tako i da je prilicno trajan. Prilikom preticanja moguce je manuelno odabrati brzinu, ako se automatika cini neodlucnom. Mada ja automatik uvek drzim u auto modu, ne volim da ga "cackam". Radije dam pola sekunde gas, nego da mu ja diktiram tempo rada.

To me zanimalo, hvala.

Kako vam izgleda ova bijela laguna? Cuo sam se sa vlasnikom da ju odem pogledati ali je covjek negdje na putu do vikenda, kaze da je uvoz italija, uvezao ga za sebe prije godinu i pol. Kaze da su km stvarni i da moze provjera bilo gdje

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eto ako moze neko od iskusnijih renolasa malo analizirat oglas, na 50:50 sam za ovoga a jos ga nisam vidio pa bi mi puno znacile dodatne oci

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Teško je reci na neviđeno. Treba probati i vidjeti auto. Fotkano je na Areni. Ako je u N.Zgb negdje onda možemo i pregled od limara zakazati.

Link to comment
Share on other sites

Baš kako reče Mata teško na nevidjeno, a i treba obratiti pažnju na detalje, sitnice ... Da li mu nešto fali od sitnica ...

Link to comment
Share on other sites

Eto ako moze neko od iskusnijih renolasa malo analizirat oglas, na 50:50 sam za ovoga a jos ga nisam vidio pa bi mi puno znacile dodatne oci

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

Hajde ja malo da probam.. pod haubom deluje uredno, nedostaje jedna kopca na poklopcu akumulatora, farovi deluju originalno - proveri datum proizvodnje na njima, vidi da li je zamenjen PK kais, odnosno PK set, posto se on menja na 160.000 km, a Renault je znatno podigao cenu remenice PK kaisa, mislim da je nesto preko 200 evra u originalu. Ostecen je ili nedostaje, lose je slikano, hromirani nosac na krovu sa zadnje strane nad C stubom - ili mu je oljustena boja, ili je skinuta ukrasna rozetna koja skriva srafove, ne vidim tacno sa ove udaljenosti. Zadnja sedista su oprana neposredno pred slikanje, pogotovo zadnje desno. Probaj da nadjes neku uzbrdicu, pa da krenes u rikverc uzbrdo pod rucnom i osluskuj da li ce biti negde nekih cudnih zvukova.

Link to comment
Share on other sites

Danas bio provozati, dojmovi su ovakvi: iznutra kao nov osim rucice mjenjaca(njemu je receno da je od prstena) vrata neskljocaju nijedna, zadnja hauba mislim da je farbana, brisac radi. Voznja, hmm vozi se dosta dobro ali neosjetim nekakvu razliku od onoga sa 150 konja, malo mi je bucno u kabini pri vecoj brzini. Na probnu voznju sam otisao sam i napravio 30ak km, znaci nelupa nista nigdje samo imam dojam da je preglasan u kabini. Jel moze neko potvrdit razliku izmedju 150 i 175 konja? 9a030e805444290d8e68d50afcdac704.jpg45da6b0d63dfd5b25dbebbe74dc9aa2e.jpgdeb52a63e1c4b26a0595b18aed3f1b6d.jpgb78ad28b4db55735398636aabbd4e2d4.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni je ručica menjača u tom delu gde potpuno čitava, ima malo pohabanosti okolo, svetla kožna obloga je izgubila boju i sada je tamno ali nije ni blizu toliko. Na mom km satu piše 235000 km i  2008 je godište. Tamo gde naležu peta vrata preko dihtung gume, negde otprilike u visini zadnjeg brisača, praktično su ta peta vrata skinule boju sa karoserije u površini nokta malog prsta, interesantno je da to nije uošte koroziralo verovatno jer ga ta guma stalno pritiska. Tako sam video i na još jednoj L3 karavan. Šta je ono zatamnjenje na obodu otvorenih  petih vrata, neka nalepnica ili šta već, ne vidi se lepo ?

Link to comment
Share on other sites

Odljepljeni granicnik, kad je auto upaljen i peta vrata otvorena do pola, jako vibriraju, neznam uopce sta bi, zadnja cijena je 74 000 sa prijepisom i regom ce me kostat 11k eura. Dali to vrijedi te novce?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.