Jump to content

Kupnja lagune, uvoz?


domba92

Recommended Posts

Nisam nikada proveravao kako to izgleda kod otvorenih vrata. Doduše jednom jesam vozio 1-2 km sa otvorenim gepekom zbog dužih stvari i još nekoliko puta otvartao gepek kod motora u radu ali nisam nešto baš čudno primetio ... lično mislim da je to previše. ja sam moju u aprilu 2016 sa 218000 km a i ona je 2008 platio 5800.

Link to comment
Share on other sites

Teško ćeš osjetiti razliku između 150 i 175 ako si samo jednom vozio bilo koju.

Ja osjetim 150 već nakon par sto metara, izraženije je na brzim ravnim usponima kao i kod pretjecanja od 120-180 km/h kad u 6-oj 175 baš fino vuče.

150 je nešto štedljivija u normalnoj vožnji, do 0.7 L.

Link to comment
Share on other sites

Neki drugi prijedlog za te novce?

Na ovom jos neradi podizanje i spustanje lijevog retrovizora i trebalo bi bojati dvoja vrata radi dubokog reza sa kljucem te zadnji branik... i istice registracija za dva mjeseca

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jedini savet koji uvek važi pri kupovini polovnih kola je da ne žuriš. Tako i ovog puta, osećam u vazduhu neko nestrpljenje kod tebe ...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja gledam za sebe neku Lagunu '13 - '15 godište, vjerojatno unos iz D.

Negdje sredinom 2013. je napravljen blagi, ujedno i zadnji redizajn prije prekida proizvodnje. Moje je pitanje što je sve obuhvaćeno tim redizajnom i koliko ima smisla ganjati baš auto nakon tih zadnjih preinaka. Naime, modeli prije i poslije redizajna iz 2013. su manje više jednako zastupljeni u oglasima bez neke vidljive razlike u cijeni naspram toga.

Opažam slijedeće:

  • LED svijetla
  • R Link + veći displej
  • Drugi model radia (koje funkcije ima, a da nema ovaj stariji model?)
  • Promjena u dizajnu tkanina u unutrašnjosti

Još nešto? Je li rađeno nešto na samom motoru/mehanici/karoseriji?

  

Link to comment
Share on other sites

Obično su najbolja auta pred zaustavljanje produkcije,  nema više dečjih bolesti a i cena im naglo padne pojavom novog modela. Mada u konkretnom slučaju izgleda da Talisman nije baš dostojna zamena za L3, dizajn spolja jeste svežiji ali sve ostalo je vrlo diskutabilno

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je na kraju izbor pao na bmw e91 318d 2009. God. Sutra bi trebalo bit gotovo carinsko rijesenje pa rega. Kasnije vise, eo i jedna slika 8a3121bc4af067d8e625b47c0325f9b7.jpg

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Lijepo izgleda, jedino sto je N47 motor pa mozda budes morao mijenjati lanac koji je problematican na tom motoru i tom godistu.

Link to comment
Share on other sites

Laguna je bila prvi izbor ali je cijena presudila (i garancija). Lanac za sada netreba mjenjati ali mislim da cu zamjenit pred istek garancije

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Laguna je bila prvi izbor ali je cijena presudila (i garancija). Lanac za sada netreba mjenjati ali mislim da cu zamjenit pred istek garancije

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Garancija na auto koji je 2009. godište? Čija garancija i što točno pokriva?

Tnx.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Od decka koji ga je dovezo, motor i mjenjac, a i ostale sitnice to cemo u hodu dogovarat... budem sve napiso kad uhvatim vremena

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja gledam za sebe neku Lagunu '13 - '15 godište, vjerojatno unos iz D.

Negdje sredinom 2013. je napravljen blagi, ujedno i zadnji redizajn prije prekida proizvodnje. Moje je pitanje što je sve obuhvaćeno tim redizajnom i koliko ima smisla ganjati baš auto nakon tih zadnjih preinaka. Naime, modeli prije i poslije redizajna iz 2013. su manje više jednako zastupljeni u oglasima bez neke vidljive razlike u cijeni naspram toga.

Opažam slijedeće:

  • LED svijetla
  • R Link + veći displej
  • Drugi model radia (koje funkcije ima, a da nema ovaj stariji model?)
  • Promjena u dizajnu tkanina u unutrašnjosti

Još nešto? Je li rađeno nešto na samom motoru/mehanici/karoseriji?

  

Instrument tabla ima drugaciju - ruzniju grafiku. Kao sto i radio izgleda ruznije, po mom misljenju i ukusu

Link to comment
Share on other sites

Instrument tabla ima drugaciju - ruzniju grafiku. Kao sto i radio izgleda ruznije, po mom misljenju i ukusu

Složio bi se.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Obično su najbolja auta pred zaustavljanje produkcije,  nema više dečjih bolesti a i cena im naglo padne pojavom novog modela. Mada u konkretnom slučaju izgleda da Talisman nije baš dostojna zamena za L3, dizajn spolja jeste svežiji ali sve ostalo je vrlo diskutabilno

Talisman nije dostojna zamjena za auto čija platforma se vuče još od L2? O unutarnjim gabaritima i dizajnu neću niti pisati.

Link to comment
Share on other sites

Prema pisanju mnogih 'izgleda da nije'. Tako sam rekao. O ukusima ne bih da raspravljam. Isuviše su napisali zamerki Talismanu tako da ne verujem da bih se opredelio da ga uzmem porewd toliko upozorenja. 

Link to comment
Share on other sites

Znaš šta kažu? O ukusima se ne raspravlja, ali netko nema ukusa. L3 i Talisman su nebo i zemlja (pod ovim n mislim na kvalitetu izrade te kvalitetu materijala). Talisman je puno veći auto s više mjesta i ne mijenja samo Lag3.

Link to comment
Share on other sites

Ne spadam u kategoriju onih koji hvale ono što imaju tj. trenutno voze. Dosta sam čitao - što iz Nemačke, Austrije, Švajcarske što iz ovih prostora SRB; HR, BiH ... o Talismanu i uglavnom se svodi da s njim nisu napravili iskorak napred već možda čak unazad. Takve stavove sam samo preneo. A pošto me već vučeš za jezik da kažem da mi se tALISMAN što se tiče dizajna dopada i to bi bilo max. što hoću da pričam o ukusima. A ti, pošto znaš ko ima ili nema ukusa, slobodno onda nastavi priču.

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Sjedio u Laguni 3 i u Talismanu, nebo i zemlja. Naročito u ponudi prostora, ti šta to pišu nemaju pojma. Laguna 3 se vozi na istoj platformi kao Laguna2, i samim time je ograničena u ponudi prostora kojeg ima nešto malo više u odnosu na L2 (L3 karavanuša i manje zbog koso postavljenih petih vrata). Što se dizajna tiče, pitaj bilo kojeg dizajnera kakav je njegov dojam o Lag 3 pa onda kakav mu je dojam o Talismanu. Vrlo pažljivo poslušaj što će ti reći. 

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Spremam se na kupnju Lagune mk3 ph3.

Kod nas naravno nema neke ponude, na autoscout ili mobile.de isto tako (uz malo veće cijene), ali naletio sam na lacentrale.fr gdje je ponuda fakat izdašna i povoljna. Većina Laguna je 1.5 dci što bi meni bilo dovoljno. E sad, kako Francuska nije odmah "iza Bregane" :D zanima me kolika bi odokativno bila cijena transporta auta iz Francuske do Hrvatske. Inače, kao i kod Njemačke, cijena auta na sjeveru je puno niža nego na jugu (zašto li je tome tako...).

Ima li tko iskustva sa uvozom iz Francuske?

Link to comment
Share on other sites

Bio prije par mjeseci turisticki u Francuskoj. Skoro nitko ziv ne prica engleski, a govorim recimo o Parizu. Za jebeno nevjerovati. Jezik je takav da doslovno nista ne mozes skuziti kad procitas.

Ipak otisao sam autom i bez ikakvih problema sam uz navigaciju dosao gdje sam i trebao. Hotel si uzmes unaprijed preko booking.com ili slicnih stranica. Cijene su OK. Recepcionari pricaju vec eng.

Troskovi su ti jos samo cestarine, koje se u Fra placaju po km, a platiti mozes kreditnom, tako da nema raspravljanja sa tetom na salteru. Njemacki autoput je bespla. Austrijska vinjeta je 8,50€ + 2 tunela ca. 20€ i onda jos slovenska 15€ ili madjarska 11€.

1.5dCi ti nece potrositi ni 1.000kn goriva.

Dakle ako nadjes auto kucu gdje pricaju engleski, na konju si.

Ne znam da li Fra ima zoll tablice, i ako nema, tu bi mogao izginuti, jer ga onda nemas kako dovesti.

Link to comment
Share on other sites

Odlicno izgleda ovaj e91, to je facelift vec ? trebao bi biti pouzdan.Osim tog lanca kojeg bi trebao promjeniti IMO za miran san.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

 

 

Ne znam da li Fra ima zoll tablice, i ako nema, tu bi mogao izginuti, jer ga onda nemas kako dovesti.

Nema zoll table.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam baš .. Ima jedan plac ovde u Kraljevu koji isključivo doteruje automobile iz Francuske i mislim da mu se tablice na automobilima nešto razlikuju u odnosu na one koji redovno se dovoze radi prevoza ljudi.

Link to comment
Share on other sites

Tablice na francuskim automobilima, odnosno tablice automobila registrovanih u Francuskoj se smatraju najraznovrsnijim tablicama u Evropi. Tablice u Francsukoj se prave po trznim centrima, kod bravara koji imaju odobrenje policije da se bave tim poslom. I moguce je birati razlicite nacine izrade, boje i sl. Godisnje u Francuskoj provedem bar mesec dana, imam tamo i rodbinu, tako da sam upoznat sa stanjem u toj zemlji.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.