Jump to content

Kupnja lagune, uvoz?


domba92

Recommended Posts

Alzo dakle, uvoz samo preko posrednika. Hmmmm....

Pa vidim da bih u njemackoj jeftinije prosao sa Passat Variantom nego s Lagunom (koja je dosta skuplja u Njemackoj)...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Naletio sam na jednu Lagunu Grandtour 1.5 dci u Sloveniji i u oko mi je upao jedan detalj koji nisam vidio jos ni na jednoj Laguni do sada (slika u prilogu).

Radi se o nekakvoj crvenoj lampici (ili prekidacu) s lijeve strane volana.

Jel netko zna o cemu se tu radi?

Auto je iz Francuske, leasing.

I jos jedno pitanje, u podacima koje sam dobio spominje se da je desna prednja guma jace istrosena!? Koji bi razlog bio?

724ea108254e636375428d9c7b07352c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Taj gumbic nije izasao iz tvornice. Netko je nesto of funkcija prebrikao na njega. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Čovjek bi rekel da je to prekidač za plin ali ovo je dizelaš, tak da...  :D

Link to comment
Share on other sites

Razlog istrošenosti gume može biti da je jednu gumu probušio pa se nije mogla krpati pa je stavio rezervnu, novu ili rabljenu.

Isto može biti da je loš špur zbog udarca u nešto ili je bio razbijen pa loše složen pa dere gumu jer ide dijagonalno po cesti ko pas jazavčar.

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče istrošenosti sve kao i prethodnik uz dopunu - teško će se ovako bez pregleda uživo bilo šta utvrditi. A to 'malo crveno čudo' je neki dodatak, možda je i neki dodatni alarm ili blokada ... ma samo nagadjamo ...

Link to comment
Share on other sites

crveno bi mogao biti kontakt za kljuc od satelitskog pracenja... ako je auto bio sluzbeni iz neke flote...

punac tako imao u svojem autu...

Link to comment
Share on other sites

Uh, da mi žena zna da je moguće i satelitsko praćenje "ima da ne mrdnem nigdje bez kontrole"...  :D

Nego, kakvaj priča sa ovim R-linkom i autima koji dolaze iz Francuske? Da li je na njima karta cijele Europe? Da li se ažuriranje plaća svake godine, ili po ažuriranju ili se uopće ne plaća?

Link to comment
Share on other sites

Ako je iz Francuske najvjerojatnije nema cijelu Europu nego samo Benelux, a vozila za Njemačko tržište su imala cijelu Europu. (tako mi je rečeno) 500 kn je na njuškalu kartica Tom Tom R-link Live Europe. Ažuriranja sustava se ne plaćaju a ažuriranje karti nisam probao, pošto sam kupio karte za 2017, ali mislim da se to plaća. 

 

Link to comment
Share on other sites

Uh, da mi žena zna da je moguće i satelitsko praćenje "ima da ne mrdnem nigdje bez kontrole"...  :D

samo u google maps omogućiš nekome (ženi) opciju praćenja, a na svom opciju lokacije. Tako sam ja jednom napravio kada sam išao na dulji put da me stalno ne zivka do kud sam stigao. Zaboravio isključiti nakon povratka pa me nakon 3 dana nazvala i pita šta ima u ... (mjestu kojem sam bio). Rekoh nema ništa, a opciju isključio sutradan :bigl: 

Link to comment
Share on other sites

Eto gdje nas tehnologija dovede... Vise ni na pivu ne smijes a da te zena ne locira... :D

Nego, imam par Laguna na piku, uglavnom Slovenija (uvoz Francuska, leasing, bla bla).

I svi trgovci koje kontaktiram mi uredno posalju povijest servisa (i sve ostalo kaj imaju).

Uglavnom primjecujem da svi ti auti imaju servise na 30000 km.

Npr. Laguna iz 11/2014 sa 130000 km, ima servise na 30, 60, 90, 120 tkm (unutar 3 godine).

U kakvom je stanju motor u takvom slucaju? Nije li to prenategnuti interval za servis?

Link to comment
Share on other sites

To su tvornički intervali! Takvi su mi bili i na Vectri. Moju Lagunu su servisirali prije nego su je predali na 100 000 i morala je na tehnički da bi je uopće mogli prodat... pa su je s tehničkog vratili zbog oštećenja na jednoj gumi koju su morali minjat. Belgija! Sljedeći servis na 130 000. Kad ga obavim, a još ne znam di ću, pitat ću majstora za dalje!

Link to comment
Share on other sites

Isto tako je na mojoj, svakih 30000 je rađen servis jer proizvođač tako prepuruča. Laguna je uvezena iz Francuske. Baš sam neki dan išao u ovlašteni di mi radi frend, i sve je detaljno pregledao. Nigdje nema ni kapi ulja, motor je ful ful suh, tako da smo promjenili ulje i filtere, ovaj put nakon 15000, i tako ću ubuduće jer dijelovi nisu uopće skupi pa nema potrebe šparat na tome.

Link to comment
Share on other sites

Vezano uz istrošenu gumu, veli mi prodavač da je sama guma vjerojatno bila zamijenjena jer jer guma ravnomjerno istrošena po cijeloj gaznoj površini. Kao, ako je problem sa špurom ili općenito podvozjem onda bi bila više istrošena na rubu i sl. Jel to ima smisla? Mislim, "tutlek" sam u tehnici, pa bolje da pitam...

I već kad propitkujem, ima li netko iskustva sa Autotehnikom Celje? Vidim da imaju puno auto i nekoliko Laguna ali nemaju objavljene fotke na avto.net jer kao ne stignu ih sve očistiti...

Link to comment
Share on other sites

Trend kod novih automobila je da se maksimalno produže rokovi i servisni intervali jer im je to značajan argument kod prodaje tj. privlačenja novih kupaca. Šta će biti sa tim autom posle isteka garancije i kada dođe na ove naše prostore (bez obzira da li je neko u EU a neko nije) proizvođačla automobila uopšte ne zanima. Uostalom, najbolje se i zarađuje na prodaji rezervnih delova, zar ne.

Link to comment
Share on other sites

I ja to radim, mada ako je neko nekada gazio bez milosti i pri tom poštovao ono što proizvođač kaže tj, menjao ulje na 30000 km neće biti nikakve pomoći što mi skraćujemo intervale.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Kod mene je na kraju izbor pao na bmw e91 318d 2009. God. Sutra bi trebalo bit gotovo carinsko rijesenje pa rega. Kasnije vise, eo i jedna slika 8a3121bc4af067d8e625b47c0325f9b7.jpg

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

 

 

Super odluka. Krasan auto. E90 linija je napravljena kao tenk. Ovjes je konstruiran za run flat gume i vrlo je robustan. Za lanac se nemoraš bojati iz dva razloga, prvi je da je kod redizajna poput ovog tu na slici taj problem rješen a drugi je da je cijela priča napuhana poglavito na društvenim mrežama. Manje od 5% E90 linije je bilo zahvaćeno havarijom tog lanca. Ako ikada i dođe do trošenja lanca prvo ćeš čuti zvuk roštanja koji nije ugodan ali na tvom mjestu bih imao miran san. Lijepa boja. Predivne felge. Strah me napisati koliko je to bolji auto od L3 da ne navućem bijes obožavatelja L3. Šalim se. E90 serija.....vozačka poslastica začinjena izrazito štedljivim motorom.

Link to comment
Share on other sites

5% je jako puno za havarije lanca.

Pratim dosta kaj se piše za taj n47 motor, i svakako je preporuka kolegi dobro osluškivati rad motora dal' se lanac čuje.

Izuzev toga, odličan motor.

Link to comment
Share on other sites

Super odluka. Krasan auto. E90 linija je napravljena kao tenk. Ovjes je konstruiran za run flat gume i vrlo je robustan. Za lanac se nemoraš bojati iz dva razloga, prvi je da je kod redizajna poput ovog tu na slici taj problem rješen a drugi je da je cijela priča napuhana poglavito na društvenim mrežama. Manje od 5% E90 linije je bilo zahvaćeno havarijom tog lanca. Ako ikada i dođe do trošenja lanca prvo ćeš čuti zvuk roštanja koji nije ugodan ali na tvom mjestu bih imao miran san. Lijepa boja. Predivne felge. Strah me napisati koliko je to bolji auto od L3 da ne navućem bijes obožavatelja L3. Šalim se. E90 serija.....vozačka poslastica začinjena izrazito štedljivim motorom.

Nije problem lanca rijesen redizajnom.

Da ne velim da su i novi F30 modeli bili kod Tomica na izmjeni sa jako malo km.

Ali da, prica je svakako napuhana. Nebitno koji je postotak.

Remen mjenjas na 120 000 km.

Lanac je svakako trajniji, ali ne lifetime. To dal neki ide 500 000 km a neki 300 000 km nebitno. Ili manje bitno.

Medutim, ovdje se prica o problemu a ne redovitom odrzavanju jer je cinjenicno bilo problema i na kilometrazama debelo ispod 100 000 km.

A zasto? Glavni razlog je ulje, tj. osjetljivost na nedostatak ulja. Cemu je opet glavni razlog bio interval od 30 000 km.

Pa onda ti auti kad su bili novi su odrzavani onim sistemom kao i sta ovdje citamo. Da moras nekog nagovarati da taj interval smanji. Ne mozda zbog svojstva ulja, koje moze biti i donekle postojano. Nego je cinjenica da ce vec naceto i malo razbijeno ulje nakon 15, 20000 km poceti hlapiti.

I tu je onda taj motor malo osjetljiviji. Jer motor jos ni ne signalizira nekakav nedostatak od 0.5 - 1 litru ulja. A sustavu distrubucije u motoru to jako steti.

To je jedna strana medalje, a cinjenica je i da definitivno je dobavljac malo zeznuo sa kvalitetom seta. E sad, do koje mjere. Lanac je sigurno dobar ako se postuje ovo dosada, al jbg, malo je slabiji od M47 koji moze vozit 500 000 km sa nedostatkom litre ulja.

Al opet, dal je to normalno da to distribucija moze i mora podnositi je drugi par rukava.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod auta s lancem je zgodno što nemaš trošak servisa sa remenom. Ionako sumnjam da danas čovjek uopće treba auto voziti do 300.000km. Najbolje je uzeti auto sa oko 100.000 pa ga prodati kad se približi 200.000. Uopće me nebi brinuo lanac na redizajnu E90 ili još manje F30. Tu je više bitno kupiti dobro očuvan auto sa urednom povijesti i provjerenim km. Kupovalo se kod nas svašta jeftino ispod cijene sa skinutim km pa se po forumima priča napuhala na sve modele. Trenutno je F30 najpopularnij auto u klasi srednji limuzina.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

BMW E90 je sve, ali nije savršen auto. Ima problema kao i svaki drugi, od kardana do brava na vratima preko atermičke šajbe i puštanja ulja na brtve kartera/usisa. Nipošto ne tvrdim da je loš dapače, ali da je tako dobar odnosno bezgrešan nije. Ovo ne tvrdim na osnovu trkeljanja po forumu već na osnovu povijesti održavanja jednog.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Evo da malo oživim topic ;)

Ženi sam kupio Megane 3  u njemačkoj i neda mi mira pa gledam nesto za sebe.

Našao sam razbijenu (lagano) Lagunu u francuskoj, evo podaci,

- 2013 godina, 45 000 km, ostećenje je od udarca u ogradu na cesti, znaci nije frontalni na autu sve radi

Evo i slika pa komentirajte

Cijena 3500 € i dijelovi dođ 1000 Eura

Lag 3 ostecena.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.