Jump to content

Megane II 1.4 16V 2005. - problem s brojem okretaja motora


dakky

Recommended Posts

Megane II 1.4 16V 2005. imam problem sa stabilnošću broja okretaja motora.

Simptomi:

- u leru je vrlo nestabilan s brojem okretaja motora (motor s etrese, čaki aiuto pomalo ljulja), ali u vožnji radi sasvim ok, motor ima punu snagu i stabilan broj okretaja motora

- ako se uključi klima, pomaže stabilnijem radu motora u leru,

- kod prvog paljenja (hladan motor) zan dosta dugo držati na visokom broju okretaja, i do 2.000, čak i sada ljeti, dok skuži da se motor ugrijao pa spusti u leru na normalni broj okretaja oko 700

- kod paljenaj već ugrijanog motora, krene s paljenjem  i ne uspije održati broj okretaja motora i ugasi se. onda moram dodadvati gas dok ga palim, kao stara auta, i onda upali i bude sve ok.

- ponavljam, u vožni se sasvim uredno ponaša, problem su paljenje i ler.

Do sada u servisu napravljeno:

- promjenjenje svjećice

- isprobane bobine (s drugog auta)

- isprobana lambda sonda (s drugog auta)

- očišćene šprice

- skidana glava motora radi provjere ventila (kažu da su ok)

Nažalost ništa nije dalo rezultata. Prije nego odvedem auto u drugi servis, imate li savjet što bi moglo biti?

Dodatno, još me zeza i anlaser, točnije valjda bendix od anlasera, koji je servisiran prije nešto više od godinu dana, pa će to valjda na reklamaciju servisa...

Link to comment
Share on other sites

provjerio si falši zrak oko gumica usisne grane? O tome su napisani kilometri teksta, a i yt ima ponešto o tome

 

Link to comment
Share on other sites

Davorine, javi nam što je bilo... a pozdravi puno tog servisera :D:D:D

Edited by twingara
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Danas su se upalile lampice SERVICE i motor. Dijagnostika kaže da je otišla druga lambda sonda (iza katalizatora). Može li to biti uzrok gornjih problema?

Link to comment
Share on other sites

Mislim da ne... ta druga se može i skinut, samo je dodatna kontrola katalizatora... mislim da ne utječe pretjerano na rad motora. Ali možda se i varam, svakako treba krenut od nečega :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo i update vezano uz lampice SERVICE i motor (ispušni plinovi) na mome Meganu, i posjete serviserima, nakon spajanja na dijagnostiku:

- serviser 1 (na Braču): "Otišla je stražnja lambda sonda, treba mijenjati, naručit ću je pa zamijeniti kad dođe." U mjesec dana nije je stigao zamijeniti, pa se auto vraća u Split s neriješenim problemom.

- serviser 2 (ovlašteni Renault servis u Splitu): "Lambda sonda vam je ispravna, samo javlja problem s ispušnim plinovima, to je najvjerojatnije od lošeg goriva, često nam dolaze s takvim problemom s Brača, potrošite spremnik pa ulijte bolje gorivo (98)." ... Nije pomoglo.

- serviser 3 (u Splitu): Otišle su obje lambda sonde, daju lažne rezultate pa smjesa nije u redu, treba ih mijenjati. 

 

????? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nisam siguran kako Megane 2 benzinac regulira to, ali uz sve nabrojeno, odgovor se namece sam od sebe : kontola leer gasa. Bilo bi logicno da ima motoric , al nisam cuo da je to neki standardni problem na meg 2.

Nevjerovatno mi zvuci da ti do sada to nitko nije kontrolirao !? bitno da su glavu skidali da ventile pogledaju, da to je sigurno.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ima motoriziranu klapnu ili motoric ler gasa?

 

Šlapatalk

 

 

I mene ovo zanima, jeli motor K4J možda?

Link to comment
Share on other sites

1.4 16v je K4J. Da

Kako je reguliran ler gas na tom motoru?
Odnosno što se može još provjeriti osim brtve iz videa gore?

 

Link to comment
Share on other sites

bilo gdje može vući falsš zrak.. ako ecu ne daje neku grešku na elektronici, imaš brtvi nekoliko..

Link to comment
Share on other sites

čuo sam već štorije o gorivu na Braču i kako je dobro izbjegavati otočne pumpe...

Probaj servis u Omišu Mototest čagalj mislim da su najpotkovaniji za dijagnostiku od ovlaštenih u Splitu

Link to comment
Share on other sites

Bok, napomena svima.

 

Išao sam promijeniti 2 brtve, u nadi da će se što promijeniti, ali ništa.

Nije pomoglo...
I dalje se zna lagano treskati i oscilirati s brojem okretaja na leru.

Upozorio me mehaničar da je možda problem u previše "protočnom" odnosno otvorenom auspuhu.
Navodno to zna zezati "starije" benzince.

Opet, negdje sam također pročitao da je možda problem u električnoj klapni gasa, a ona je tek skupa...

 

Kako god, ovo je što smo pokušali:

Jedna je ispod usisne grane, a druga odnosno četiri druge su na plastičnom dijelu usisne grane.

Ovo su slike, a video prikazuje promjenu baš tih brtvi.

s-l300.jpg

s-l300.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Išao sam se raspitati za taj motorić/klapnu ler gasa.

U servisu mi traže za dijelove - kućište klapne ler gasa 2600 kn plus ruke 400 kn.

Je li to uobičajena cijena ili je prenapuhano?  

Link to comment
Share on other sites

Novo je skupo naravno. Nadji na otpadu rabljeno..

Kupis cijeli motor 1.6 16v za 2000 kn sa svim agregatima. Ne novi throttle body na stari auto. Radije rabljeno original.

Link to comment
Share on other sites

Di se nalaze ti otpadi?

Novo je skupo naravno. Nadji na otpadu rabljeno..

Kupis cijeli motor 1.6 16v za 2000 kn sa svim agregatima. Ne novi throttle body na stari auto. Radije rabljeno original.

Poslano sa mog Redmi Note 4 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bilobrk kod Sinja ima cijelo groblje raznih Renaulta, može se svašta naći.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Za početak odi kod nekoga tko ke specijaliziran za diagnostiku. Uštedjet će ti živaca i novaca. Ovi mi se čine po tvojoj priči kao da neznaju i lupetaju ili te žele oženiti.

Osobno bi prvo gledao fuel trimove na diagnostici kao i kut paljenja, te položaj potenciometra gasa i tlak MAP senzora.

Link to comment
Share on other sites

evo da se i ja uključim, moj je 1.6 i isto imam problema u zadnje vrijeme. prije tri tjedna sam mijenjao ispušni kolektor i gumice na usisu jer kad je majstor stavio stare koje su imale i silikona na sebi ler je ludovao radi falš zraka, onda je auto funkcionirao recimo nekih tjedan dana, zatoplilo je( ne znam dal ima veze) a sd se povremeno događa da je ler na nekih 900 obrtaja i to mu je kao normalno, kad staneš on je prvo na 950 pa se po malo spusti na 900 kao što bi inače odradio na normali, očistio sam map senzor jer mi je rekao mehaničar da mi je grana dosta masna unutra, ali ništa se nije promijenilo, u planu je očistit još i klapnu mada je ona čišćena negdje u 2mj preventivno. dal netko zna šta još može izazvat ovakav problem, koji napominjem nije stalana u 50% slučajeva je ler na normali u ostalih 50 je povišen, hvala

Link to comment
Share on other sites

pa i to je visoko, ler gas na 1,6 normalni je 750 +-50. Povećani ler gas može biti do slabog akumulatora pa ecu digne okretaje da ga brže napuni

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.