Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Megane II 1.4 16V 2005. - problem s brojem okretaja motora


Recommended Posts

Znam da nije normalno, ali sam htio rec da ne mislim da je problem u vakumu odnosno zraku vec u necem drugom, neki senzor ili slicno, posto se dogadja povremeno

Link to post
Share on other sites

pa i to je visoko, ler gas na 1,6 normalni je 750 +-50. Povećani ler gas može biti do slabog akumulatora pa ecu digne okretaje da ga brže napuni

Sumnjam da je Megane iz 2005. tako pametan da to kuži.

Više mi to izgleda kao loš signal od osjetila temperature pa ecu misli da ga treba držati "pod čokom".

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
frenchkey

baš od te godine je stekao pamet ;) inače to piše u manualsima. 

Ja sam pak na meganeu pored usisne brtve imao problem sa senzorom servo pumpe koji je dizao ler gas. Jedno vrijeme sam vozio bez zaštitnog lima na ispušnoj grani, blizu prolazi kabel spomenutog senzora kojem se od topline smrvila izolacija i dodirivale su se žice povremeno. To bi rezultiralo kao da vrtim volan i ecu bi malo digao okretaje. Popravkom tog kabela i vraćanjem lima problem je riješen.

Link to post
Share on other sites

Više mi to izgleda kao loš signal od osjetila temperature pa ecu misli da ga treba držati "pod čokom".

Ovo je kod mene bilo kada mi je slabije spuštao okretaje, i imao sam povremeno blago povišeni ler gas (900 okretaja). Nakon promjene senzora sve ok. Skužio sam da je senzor u banani jer mi nije palio ventilator.

Link to post
Share on other sites

Kod mene je motor 1,4 8v i nalazi se na desnoj strani bloka. Dosta lako se pristupa do njega i zamjeni, a košta 80 kn.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Još uvijek imam problem s nestabilnim radom motora u leru.

Zamijenjena klapna ler gasa, gumice na usisnoj grani, senzor rashladne tekućine u motoru, senzor radilice, rastavljan motor, električar kaže da ništa ne očitava na dijagnostici i da je do mehanike, mehaničar kaže da ne zna što bi više probao i da je do elektronike,...

Dodatno mi sada više neće da upali kad je zagrijan. Dok je hladan pali iz prve bez problema, ali nakon malo duže vožnje kad se ugrije i stane se i ugasi motor, neće ponovo da upali desetak minuta dok se ne ohladi...

Lud sam i ja i serviser, ne znamo što više probati. Ima li tko ideju? Miriše na neki senzor, ali koji je još ostao za probati zamijeniti? Neka žica/kontakt? Glavni kompjuter ECU?

Link to post
Share on other sites

Senzor bregaste nije u tvom popisu zamijenjenih dijelova pa probaj i sa tim.Kada se on zagrije i raširi zna zezati a kada se ohladi onda je dobar.

Pogledaj i provjeri spojeve na konektorima i žice.

Link to post
Share on other sites

Senzor bregaste nije u tvom popisu zamijenjenih dijelova pa probaj i sa tim.Kada se on zagrije i raširi zna zezati a kada se ohladi onda je dobar.

Pogledaj i provjeri spojeve na konektorima i žice.

kaže majstor da ovaj motor nema senzor bregaste.

hvala na savjetu za konektore, pokušat ću i to. još neka ideja što probati?

Link to post
Share on other sites
ThePornstar

kaže majstor da ovaj motor nema senzor bregaste.

hvala na savjetu za konektore, pokušat ću i to. još neka ideja što probati?

Imam sličan problem, doduše s drugim autom, ali... simptomi su vrlo slični. Link: http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/54404-raznolika-kratka-pitanja/&do=findComment&comment=10191135

EDIT:

evo i video: https://www.youtube.com/watch?v=7hbJ7EqsNH0

Lociraj taj elektroventil kraj suvozačeve mulde. Iz njega ide crijevo u usis. Provjeri oba spoja, na ventilu i na usisu. Ak štima - odspoji to crijevo na usisu i stavi nešto da prekrije pipu na usisu (kod mene na Klijaču paše kapica za ventil od gume). Probaj kresnut auto i malo ga provozat, čisto da vidiš kak se ponaša na leru. Moj je na leru ok, ali imam problema s paljenjem po vrućini, tak da sam zapravo sam sebi odgovorio što bi moglo bit u mom slučaju.

E da, kod mene svijetli check engine lampica i dijagnostika pokazuje grešku zbog ventila, no kod tebe je možda samo crijevo u pitanju - pa pogledaj i to.

Edited by ThePornstar
Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..