Jump to content

Tlak ulja u mašini?


ivan.martinko

Recommended Posts

kako provjeriti tlak ulja u mašini, 1.4 16v, koliko treba biti?

događa mi se da kod paljenja auta kad je vruće vani, ali samo kad odstoji par sati, lampica ulja gori 4-5 sekundi i čuje se zvuk radilice po sitno i nakon 5 sekundi prestane, lampica se ugasi i dalje sve normalno.. mogu ga voziti do splita pun gas i sve isto..

ak stanem negdje na sat vremena toga nema, znači samo ono nakon posla 8 sati ili ujutro nakon 12 sati stajanja.. 

možda mi filter ulja lagano propušta ulje nazad u karter? inače drugih problema nemam, kad je vani hladnije, lampica se gasi za 2-3 sekunde i skoro da se ništ ne čuje oko radilice..

ulje je total 5W40.. da stavim 10W40?

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Nevaljao filter ulja. Pa pusti da scuri ulje u karter. Promijeni samo filter prije bilo cega

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To bi se reklo da ti je ulje prerijetko i uljna pumpa neuspije dignuti tlak da se pogase lampice odma nego joj treba malo više vremena. 

Za to vrijeme elementi koji bi se trebali podmazivati ostaju bez ulja

 

Istu situaciju sam imao na R4 jer sam ulio 10w40 ulje umjesto 15w40. I dešavalo mi se samo za vrlo visokih temperatura zraka/okoline. odnosno liti. 

Link to comment
Share on other sites

Ako dobro čitam manual, za K4J motor treba biti minimalno:

ler - 1 bar

3000rpm - 3 bar

Motor treba biti topli za provjeru tlaka. Tako kažu...

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

Nema smisla da stvaljam 10W40 jer mu je viskoznost ista na vrucini kao i 5W40..

5 stands for oil viscosity at 0 degrees C

W stands for Winter

40 stands for oil viscosity at 100 degrees C

Ali taj filter sam stavio zajedno sa uljem jos u 3. mjesecu. Tad nije bilo toliko dugo prazno, mozda sekundu-dve.

Bum probao prvo filter. Imam novi bas "renault" odnosno purflux.

Link to comment
Share on other sites

I jel postoji neki veci filter da stavim osim ovog malog cuda. Mislim da nisam vidio manji filter u zivotu. Navoji i ostalo su isti na reno blokovima.

fec745791b47024495ef5a6576d6ad4b.jpg

e7b2d1601c11ccea4105784ed185923c.jpg

Link to comment
Share on other sites

Lampica ulja bi se trebala ugasiti momentalno kad auto upali, nikakvih 1,2 ili više sekundi kasnije. Senzor reagira na 0,5bara, znači lampica se pali ako je pritisak niži ili se gasi ako je veći.

Imao sam takav slučaj na bivšem autu i u pitanju je bio filter ulja, propuštao je ulje natrag u motor. Zamjenom istog ti simptomi su nestali.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ivane.

Ls933 purflux mozes uzet ak se ne varam.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mozda se momentalno gasi na novom autu ali uobicajeno je da koju sekundu gori lampica. Tak je bilo na svakom autu koji sam imao.

Ivane.

Ls933 purflux mozes uzet ak se ne varam.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Aha to je od DCI-ja.

Link to comment
Share on other sites

Da od dci.

Meni se na 200ooo dizelu jos dan danas gasi istog trena. Videces dok zamjenis filter

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Al to se dogadja samo po ovim vrucinama. Prije 2 mjeseca nist. Al stavit cu za probu ovaj mini original jer ga imam viska. A onda na izmjeni ulja ovaj veci. A ulje? Elf 900 sxr 5W40 il da idem stvarno na 10w40. ?

Link to comment
Share on other sites

Moj je sad okrenuo 230tkm i lampica se gasi isti tren kad auto upali.

To šta se to događa sad po vrućinama je vjerojatno čista slučajnost. Nepovratni ventil je vjerojatno otkazao i ulje nakon dužeg stajanja iscuri natrag u motor.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

^^^ ovo :) 

zamijeni ulje pa vidi. pa ce mo dalje trabunjat i glavu razvijat ako nije do toga. al filter zamijeni odma, jer ovi usovi jako stete motoru.

inace cinjenica da se vise desava na vecim temp je da je taj gumeni nepovratni ventil isto meksi po vrucini, i da je ulje tecnije.

a mozes slobodno 5W40, al ja bih preporucio shell helix ultra jer isto kosta a po meni je bolje.

Link to comment
Share on other sites

Moj je sad okrenuo 230tkm i lampica se gasi isti tren kad auto upali.

To šta se to događa sad po vrućinama je vjerojatno čista slučajnost. Nepovratni ventil je vjerojatno otkazao i ulje nakon dužeg stajanja iscuri natrag u motor.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

A koji filter koristis, koji brend?

Link to comment
Share on other sites

ivane, nezamaraj se, svaki normalni radi dobro. zbog neceg je kod tebe filter s greskom i samo ga zamijeni. s kojim god.

Link to comment
Share on other sites

Evo filtera, Purflux je marka, made in France

I jedna isprika, danas skužim da uopće nemam lampicu od ulja na kontrolnoj tabli [emoji15].

Očito mi to ostalo od bivših autiju u sjećanju kad sam rekao da se lampica mora odmah gasit nakon što motor upali. a9cbb136e55d878441aa1fe3f98afbf4.jpg

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ja sam dobio Purflux China bokte..

imaš displej sa obavijestima na kojem piše low oil pressure ak padne ispod 0,5..

 

Link to comment
Share on other sites

Moji koriste FRAM i tata na Loganu i sad je i na mojem meganu.

Link to comment
Share on other sites

Ja opet koristim filtronove filtere, i nikad nisam imao ovakav slucaj.  Nisu skupi naspram konkurencije a nisu ni losi.

Link to comment
Share on other sites

Kad sam kupio punto prije 6 godina isto je u startu klepeto na leru par sekundi. Gore je bio neki Clean filter. Cim sam promijenio ulje, stavio sam mislim bosch ili fram i nist se vise nije culo.

Nadam se sad da je samo do filtera a ne do lezaja auto ima tek 97000 km stvarnih i ne vjerujem da se baba vozila bez ulja ili da mi pumpa ima lufta pa na njoj pusta.

Link to comment
Share on other sites

Ja opet koristim filtronove filtere, i nikad nisam imao ovakav slucaj.  Nisu skupi naspram konkurencije a nisu ni losi.

A kad si ih bio prestao koristiti? Sta si koristio u medjuvremenu.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Krivo sam se izrazio. 

Koristim ih cijelo vrijeme :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Nema smisla da stvaljam 10W40 jer mu je viskoznost ista na vrucini kao i 5W40..

5 stands for oil viscosity at 0 degrees C

W stands for Winter

40 stands for oil viscosity at 100 degrees C

Ali taj filter sam stavio zajedno sa uljem jos u 3. mjesecu. Tad nije bilo toliko dugo prazno, mozda sekundu-dve.

Bum probao prvo filter. Imam novi bas "renault" odnosno purflux.

Nije ista gustoća 10W40 i 5W40 tj. ista je pri zagrijanom motoru ali pri paljenju ohlađenog motora (kao što je kod tebe slučaj) 10-ka je dosta gušća.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.