Jump to content

Tlak ulja u mašini?


ivan.martinko

Recommended Posts

To 5 ili 10 je viskoznost na 0 stupnjeva celzija. A odkad mi se to dogadja je vani +20 do +36. Imam doma u zalihi i 5 lit 10W40 Elf STI pa cu probat s tim i novim filterom.

Link to comment
Share on other sites

Nije problem u ulju, prije u filteru. I ja bi ostao na 5w

Link to comment
Share on other sites

ma nije bio ohlađen motor kad je auto bio cijeli dan na parkingu i sunce tuče +37 u hladu a na suncu duplo, možeš na haubi jaja peći, došo na radnu temp. za 4 minute..

što se tiče oznaka ulja, svojstvo nije gustoća nego viskoznost. viskoznost je svojstvo fluida da pruža otpor između molekula pri međusobnom pomicanju, ili tako slično..

https://hr.wikipedia.org/wiki/Viskoznost

5W40 ima manju viskoznost na minusima a 10W40 veću zato piše u manualu ak je vanjska temp -25 onda 5W40, ak je -20 onda 10W40, itd..ma mora to raditi i sa 5W40 al svejedno sad.. zamijenio sam filter i kad sam skidao stari, iz njega nije iscurilo skoro ništa, a sjećam se da prošli put je iscurilo onolko kolko stane u filter. nepovratni ventil je puštao i kak smo pretpostavili vraćao ulje u karter i svaki put ga je pumpa dizala gore.. u to sam se uvjerio kad se filter ohladio, obrisao sam ga i puhnuo u centralnu rupu sa navojem i puštalo je.. dok na novom nije puštalo kad si puhnuo nego samo ak si povukao zrak u sebe.. tak da je filter bio loš.. dakle purflux China nikad više, da na 5000 km ode ventil još nisam doživio. sad sam stavio isto purflux  ali oem renault pakiranje od anđelka i kad je već sve bilo dolje stavio sam i novo ulje, Elf 700 10W40 STI, da vidim hoće li biti kakve razlike, makar u filteru je bio problem a ne u ulju.. dobro da je samo to.. thanks svima..

 

IMG_0449.JPG

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Ja uzimam Knecht filtere, nikad problema. Probaj na iducoj izmjeni

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da sa 10W40 tiše radi. Ne cuju se hidropodizaci kak su se culi sa 5W40. Nema ni onog zvuka na otpustanje gasa. Mislim da cu ostat na 10W40.

Link to comment
Share on other sites

Meni lično sve preko 10W40 za K4J motore je čisto bacanje novaca , tim prije što i u upustvu stoji da za umjerene klime (kakva je kod nas)  se i koristi isto.

Link to comment
Share on other sites

Ma nemaš brige , moj roktavac od prvog dana je na 10-ki (po VW normi za taj motor ) i evo prebacio je 320.000km sa još uvijek tvorničkom turbinom i bez nekakve mjerljive potrošnje ulja (između servisa ne dolijevam ulje)

Ali zato u tih 320.000 nikad nije preskočeno 10.000 da se ne zamjeni ulje.

Link to comment
Share on other sites

Da, 10000 km je moj limit. 5 litri elfa 10W40 od andjelka dobijem za 132 kn i filter 35 i to se jednom u 10000km da podnijeti. Samo velim paljenje po zimi. Znam otic na put kroz liku i tak bude -15 i manje nadam se da bu mi ovaj tudor aku to mogao okretati. Ak ne bum uzel novoga

Link to comment
Share on other sites

Ja ni na onim teškim minusima nisam zakasnio na posao , tako da vrti bez problema a benzinca još lakše ;)

Link to comment
Share on other sites

Heheeeh. Znam. I prije sam u autima imao 10W40. Svi su bili od 9-15g stari. Samo kaj ovaj ima malo km. 97000.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.