Jump to content

Megane II - koliko je pouzdan?


Zaleks

Recommended Posts

Prije nekoliki mjeseci imao sam ovdje temu i mislio uci u kupovinu Megane III ali su se u medjuvremenu financije sjebale i sada idem u drugom smjeru.

Bitno je reci da zivim i radim u DE.

Kupujem auto do 3.000€ i to je sada konacno i jako je puno modela i marki u toj granici. Ali bio sam vlasnik Megane I classic i bio relativno zadovoljan njime.

Od svih opet me privlaci Megane II i baziram se na benzince. Treba mi za posao cca 10km na dan i koji puta ua HR sa 700km u jednom smjeru.

Koliko su poudzani ti Megani druge generacije s godistima 2005. Do 2006.

Nadje se za 2.500€ sa oko 150.000km 1.4 ili 1.6 benzinac.

Imaju li kakve boljke? Greske?

Kolika im je stvarna potrosnja u kojem rezimu? Ovaj 1.6 ima 113KS koliko vidim.

Nitko mi ne moze dati bolji savjet od vas koji ga imate i vozite pa bih bio izuzetno zahvalan da me uspjerite...

Da li je bolji izbor od recimo Toyote Corolle, Grande Punta, Focusa, Alfe 147, Astre H i sl.??

Hvala jos jednom...

Lp

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kupuješ polovan auto, koliko je održavan toliko je pozvan... E sada pitanje loš Megan ili održavana Astra? Sve to na kraju dođe na isto. Gledaj održavan auto koji ti se sviđa i što ti financije dopuštaju i nadaju se da si pogodio :)

 

Ili ako si i u DE financirungu za neki novi ili Jahreswagen?

Link to comment
Share on other sites

Prekratki sam ovjdje da bi dobio ozbiljniji novac otkad je sad postrozeno sve ppcetkom godine zbog nasih ljudi koji misle da je ok uzet kredit i ne placat.

Tak da imam do 3.000€ za sto bolje izabrat. Znaci nema pravila nego cista sreca? Nadje se ovdje sa servisnim knjigama autica samo kazem, nisam ziher bazirat se.na Megane ili otvorit glediste prema nekim drugim markama.

Ne znam sta ocekivati od Meganea...

Koja je razlika ovog 2002 do 2005 i 2005+?

Samo vizualni redizajn ili jos kakve izmjene na motoru, vidim da ima 111Ks umjesto 113Ks..

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uzeo Aurisa na lizing tada sam bio 5 mjeseci u Njemačkoj... Uzeo prošli mjesec.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi obavezno redizajn ph2 2006.+ jer su ispravljene mnoge greške sa ph1.

Link to comment
Share on other sites

megane 1.6 il 1.4 po gradu troši po zimi 10 litara a na otvorenoj cesti 7,5..

po ljetu s klimom isto 10 litara, ak si izuzetno nježan sa gasom možeš to spustiti malo..

ovisi voliš li japanske aute.. oni su jako pouzdani i najčešće vrlo izdržljivi sa malo kvarova..

jučer sam radio kolegi servis na suzukiju swiftu 1.3.. 2008. dakle autek ima 1335 ccm a moj ima 1375, dakle slično, ima 95 ks a moj 98..

reno se radije vrti od suzukija ali taj suzuki tak fino radi i ide da ne čuješ mašinu uopće, i još ima lanac.. sve je pristupačno, mala je mašina i oko nje možeš plesati, makar je mali auto.. sve je tako logično i lako za servisirati da je to čudo jedno..

plus suzuki po gradu troši do 8 litara.. doduše ima 200kg manje od megane ali ipak..

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Tih suzukija ima bas puno po oglasniku... nisam ih bas razmatrao iskreno...

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Swift se ne može mjeriti s Meganeom. Megane je više auta.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A bokte naveo sam primjer razlike u pedantnosti izrade i kvaliteti japanaca. Tu se nemre po meni mjeriti nijedan eu auto. Suzukija sam spomenuo jer sam ga jucer servisirao. Swift je vise klasa ko clio.

Grande punto imas samo 1.4 8v 85 ks to je slabo. Eventualno dizel al i to je slabo. Astra da, corolla takodjer, itd

Link to comment
Share on other sites

Svi japanci a pogotovo Swift kubure sa prostorom u kabini i prtljažnikom. Tu su francuzi jači (i udobniji).

Za do 3000 eur u DE gledao bi zadnja godišta Megana 2 i to pod mus 1.5 dCi jer mislim da je to najbolji motor koji se može kupiti u toj generaciji.

Realno, to kažem jer smo i mi tak gledali, za 2000 eur u DE (obavezno cjenkanje jasno) se kupuje Megan 2 1.5 dCi. 2007+ godina. Km do 150.000 što je normlano za taj auto (čak nije puno ni prešao ak su stvarni km). Tamo se taj model smatra već dosta starim i jako se jeftino prodaju pogotovo Grandtour! Koji mislim po mom mišljenju da je i nešto ljepši od običnog.

Sretno!!

Link to comment
Share on other sites

Nisam razmisljao o dizelu zbog troskova popravaka iskljucivo. Nikad nisam vozio dizele i oni su mi totalna nepoznanica. Svi kazu da taj 1.5dci nema trajnost. Da je uvijek bolji recimi 1.9dci. I da zna imati skupe kvarove. Tak da ih nisam bas razmatrao puno...

Sto se Grande Punta tice ima u izvedbi 95ks i 120ks benzinci sa 6 brzina...

Iako Megane mi je nekako prirastao srcu ali me trta da se ne zaribam. Pogotovo ako bi uzimao dizela.

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

To da 1.5 dCi nema trajnost može bubnuti netko tko je kupio auto sa 300.000 km, skinutih na 70.000 km pa se motor razleti na 150.000 km. Ili netko tko je čuo da se ti motori pokvare na 100.000 km jer je saznao od stričeve tete unukovog brata koji je kupio ranije naveden.

Nisam nikad bio vlasnik 1.5 dCi i nisam ih puno vozio ali u firmi smo imali Meg 2 svi odreda sa više od 400.000 km bez šlep službe. Uostalom da ne valja ne bi ga Mercedes ugrađivao.

Link to comment
Share on other sites

Čuj, meg2 je među najnepouzdanijima u klasi, (s tim da moraš znati što znači to "nepouzdan"), ali to ništa,ne znači za tvoj auto. Pitaj, pogledaj i traži dokaz za sve, a kasnije ti 50% pouzdanosti auta nosi dobar majstor, ništa drugo. Ostalih 50% je tvoja procjena hoćeš li štedjeti na održavanju auta ili ne.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nemreš fulat sa održavanim meganeom 2, 1.6..16v

cijene dijelova su ko za fiata..

ja imam 1.4 i malo je preslab, al znam ja vozit trke i sa 98 ks..

kaj god da odabereš morat ćeš nešto uložiti u auto, klasika..

Link to comment
Share on other sites

Sutra idem pogledati jednog Megane II 2.0 16V sa 135 Ks. 166tkm, 2005. god. Koža, panoramski krov, automatska klima. 1600€

Ak bude sve ok uzimam... kad sam ga vidio u oglasu rekao sam da je to to... samo sad treba vidjet i isprobat...

Misljenja o tom auteku?

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

megane II 2003 promjenio sagemove bobine 2. na oko 130 tkm, 2. na oko 150 tkm..varijabilna tvornička remenica promjenjena na 125 tkm (je da je rondala povremeno od kad sam ga kupio),senzor gmt i senzor bregaste i zadnji seleni mosta...evo to je ono što računam...potrošnu robu ne računam..recimo diskovi i sl.

sa autom sam prošao 135 tkm a auto je več prije imao 30 tkm

Link to comment
Share on other sites

Pricas za 2.0 motor ili?

Znači auto jest mrak?

To su skupi kvarovi ili u granicama normale?

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1.6 16 v ..bobina valeo po 250 kn/kom,varijabilna remenica 900 kn koju mjenjaš u sklopu velikog servisa ak baš ne lupa jako..senzori 200-300 kn....potrošnja 7 l vangradske vožnje sa "normalnom nogom" na gasu

Link to comment
Share on other sites

Sutra idem pogledati jednog Megane II 2.0 16V sa 135 Ks. 166tkm, 2005. god. Koža, panoramski krov, automatska klima. 1600€

Ak bude sve ok uzimam... kad sam ga vidio u oglasu rekao sam da je to to... samo sad treba vidjet i isprobat...

Misljenja o tom auteku?

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

To je vec bestija. Masina ko iz lagune. Voli popiti al ide dobro.

Link to comment
Share on other sites

Panorama kolko je fora tolko je teret na ovako starom autu. Klizaci su izlizani pa zna vibrirat. Novi 4 kom su 40€ a ako hoces sve obnovit ide 8

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Bio i vidio.

Uspio ga je upalit nakon 15 sekundi... hah

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Uglavnom. Upalio je jedva prvi puta. Nakon toga 3 puta ok sve. 4. i 5. puta opet jedva nakon duljeg vremena.

Mogao bi to biti veci problem...

Poslano sa mog SM-A500FU koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

A bobine ko na 1.6. Vredi te novce. Ja bi ga uzeo. Osim ak radis puno km onda bus bez plina bankrotiral.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.