Jump to content

1.9 dCi (130) hatchback i 2.0 16V (135) CC


P.E.A.R.L. W.H.I.T.E

Recommended Posts

U potrazi sam za Meganom facelift 2006. do 2009. hatchback ili CC do 2010. Prvenstveno me zanima 1.9 dCi sa 130 konja jer radim dosta km zbog posla, a CC mi je želja od nekada. S obzirom da mi je buđet nekih 5000 eura, možda 500-tinjak eura više, ne očekujem čuda, samo održavani auto i što manje kilometara. Brine me 1.9 dCi jer sam negdje čitao da ima nekih problema u vezi podmazivanja radilice (možda pišem krivo), uglavnom kolegica i njen muž su muku namučili sa karavnom s 1.9 dCi 120 konja, mjenjali mašinu jer je prolupalo nešto oko radilice, pa sada i ta druga mašina ima sličan problem, netko stručniji će vjerovatno znati o čemu je riječ ako je boljka motora tih (prvi je bio 220+ tkm, drugi ne znam, ali ne puno manje). S druge strane me brine kod CCa pokretni krov koliko je pouzdan, mjesta gdje bi moglo curiti... jedini primjerak koji ja viđam je godinama u vlasništvu istog bračnog para, oni ga voze cijele godine ali njihov je 1.5 dCi dok mene zanima 2.0 16V bez turbine. Ne volim benzince s turbom, pa taman da i nije dosta 135 konja za teži CC ne tražim kabrio za trke nego ležernu vožnju, a da je upotrebljiv cijele godine. U slučaju da se odlučim na CC sa 2.0 ugradio bi si plin.

Ukratko, zanimaju me te mane dCi motora i stanje oko krova na CC... isključivo facelift modeli...

Edited by P.E.A.R.L. W.H.I.T.E
Link to comment
Share on other sites

Imam 3 godine karavan 1.9 dci 130 ks.Kupljen sa 85 000 a sada ima 111 000.Dakle ja sa njime napravio 25 000 km.Dali je stvarna kilometraža kad sam ga kupio to naravno nitko nezna pa može biti da auto ima i mnogo više km.

Što se tiče samog motora on je bez greške u ove 3 g što ga ja vozim.

Jedini veći kvar što sam imao je bilo nešto oko elektronike i to me koštalo 200 eura sada nedavno.

Moraš dobro vidjeti prvo kako je auto održavan,po mogućnosti dobro provjeriti kilometražu i naravno dali je auto bio sudaren.

Ako je sve u redu redovito mijenjaj ulje na 10 000 km i to elf 5 w 30 (ako ima dpf) a ako nema onda 5 w 40. i naravno ostale filtere.

Vozi ga umjereno i ne forsiraj ga ( pogotovo ne hladnog) i trajat će ti.

Turbina nesmije fijukati a ako da onda samo dok je motor hladan,tako je na mome.

Moje mišljenje je da je motor dobar a opet kažem da mnogo ovisi o načinu vožnje i održavanju prijašnjeg vlasnika.

Potrošnja ti je oko 6 do 7 lit a po gradu zimi i 8 lit.Ispod 6 jako teško.

Link to comment
Share on other sites

Pa s obzirom da imam dodira s Renaultom, tj radim na terenu kod njih u Novom Mestu mogu si nabaviti što mi srce poželi, pa sam mislio uzeti novu turbinu i set kvačila, to posložiti. Pogledati ako ima nešto još za servis. A lomim se jer sam našao u Sloveniji jedan fantastičan CC 2007. samo što je 2.0 obični bez turbine (benzin) i ne košta puno, samo me malo strah krova i curenja vode. 

Link to comment
Share on other sites

U 10 godina koliko je dotični primjerak star svašta je moguće (govorim za CC)

Link to comment
Share on other sites

Da, mislio sam na uvijanje karoserije.

Prijateljica ima EOS i nije pazila na rizole i parkirala je gdje se sjetila. Prvo curenje je bilo unutar garancije, pa su joj rekli da mora paziti gdje parkira. No njoj je auto zadnje na što će paziti. Kad je bio 4g star prodala ga jer je curio pri svakoj kiši i pranju.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da mi onda bolje prekrižiti CC i tražit hatchback sa 3 ili 5 vrata

Link to comment
Share on other sites

Ne trebaš odmah odustati jer vjerujem da većina vlasnika CC-a zna kako i gdje se parkira, ja sam samo naveo ekstremni slučaj za kojeg znam.

Link to comment
Share on other sites

Stari moj ovaj je u salonu, pitaj Boga kako ga je prijašnji vlasnik vozio i parkirao

Link to comment
Share on other sites

A zasto si ne pogledas meg2 2.0dci? 

Link to comment
Share on other sites

Iznad mog buđeta. Vidio sam jedan za 6500 CC. A inače ih gotovo i nema po oglasniku. Uvoz mi se ne isplati jer je preskup. Volio bi ja 2.0 dCi, nažalost, naći ga za do 5000 eura, s malo kilometara, teško izvedivo.

Koliko teško nalazim obični 1.9 dCi facelift dobar za pogledat da uđe u buđet, ozbiljno razmišljam uzeti Clio 2 stariji kao prijelazno rješenje.

Edited by P.E.A.R.L. W.H.I.T.E
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.