Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

miloše, probat ćemo ljepoto kako god ti hoćeš, al nemoj pričat gluposti

evo frende sutra iskrcaj alat i pusti dragu vani, dobit ćeš gtech i mjerit ćeš, pa ćemo vidjet što sekunde kažu

al realno, da je megs kako treba, botio bi se ti s njim, nema veze, svakom svoje, ubuduće molim vas da ne spominjete moje aute bez veze, ako netko želi možemo probat ako ne pustite se ćoravog posla

Link to comment
Share on other sites

Nekima je to jedino bitno u zivotu. Kolko brzo vozi auto..

A meni je pak bitno da sam ja svog kompletno SAM slozio i mapu i sve.. I da budem najsporiji me zapravo zaboli..

Sano mi ide na ku**c ako ja zajebem start onda u auto neide. Kad me nemogu dostic na ravnici i lagano ih ostavljam (a idemo gustat npr plominku) onda ide nisam stisnuo pun gas, bio sam u 5. Brzini i slicne pm...

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Glava kaj nisi ti moderator? Daj briši ta infantilna sranja o trkanju i nek čitamo dalje di dobri majstori tri dana downloadaju mape s torrenta.

Link to comment
Share on other sites

Nije bitno jel bratov auto ili od susjeda, čiji god da je bi ti isto napisao jer pišeš nebuloze, a te fore i izmotavanja alat u bunkeru ostavi za hondaše :laugh2:.

Edited by Optimista
Link to comment
Share on other sites

Ivane, ajd ti onda protiv mene. Kazes da bi trebali biti tu negdje

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

De ljudi ajmo o temi, ima neko remapiranog 1.5dci da je napravio kilometara sa njim? Kako se drze sa remapom?

Link to comment
Share on other sites

Bum ja nazvao tipa koji je kupio od mene Mega s tim motorom i mapom od Sedoxa za 2 godine pa cete znat ?

Link to comment
Share on other sites

je*eš mape, spominjala se plominka, ja bi na plominku, da vidimo kako se mrtva serijska xsara drži po zavojima :D

Link to comment
Share on other sites

Di ste vi zabrijali ljudi moji sa offtopicom. Tema je nabrijavanje motora za kariole, dizalice i ostala građevinska pomagala :yeah:
Btw jučer sam napravio malo više km, vozikao sam se Pazin-Poreč-Pula ali po lokalnim cestama, nisam išao na y. Uglavnom super je osjećaj, baš se velika razlika osjeti recimo od 100 pa dalje. Dosta brže ubrzava i motor je promijenio zvuk, prije je malo više tuckao :)  Glavni test je bio jutros na hladno, živim u pola uzbrdice, recimo tako, uglavnom ujutro kad je upalim hladnu moram prvu zaklat skoro do 3000 da bi druga normalno potegnula, a neda mi se pilit parsto metara u prvoj. E sad je priča drukčija, na otprilike 1800, odmah nakon 10-20 metara sam ubacio u drugu i sasvim normalno je potegla uzbrdo. To je bio glavni razlog remapa. :tulum::tulum:

Link to comment
Share on other sites

Tocno to, puno ga je ugodnije voziti u svakodnevnom prometu. Meni je zao sto sam ga 3 godine vozio nemapiranog..

Link to comment
Share on other sites

.....E sad je priča drukčija, na otprilike 1800, odmah nakon 10-20 metara sam ubacio u drugu i sasvim normalno je potegla uzbrdo. To je bio glavni razlog remapa. :tulum::tulum:

nemoj opterecivat motor na hladno na niskim okretajima !! ubit ces tako masinu i onda ce biti da nevalja remap.. 

masini MNOGO MANJE smetaju okretaji nego moment pogotovo na hladno. znaci mnogo je manje opterecenje motora ako ga vozis 3000 u prvoj nego 1500 u drugoj! 

je*eš mape, spominjala se plominka, ja bi na plominku, da vidimo kako se mrtva serijska xsara drži po zavojima :D

pa dodji jednom s nama u djir :) svaki vikend (petak subota) se okupljamo. ok nije da vozimo svaki put plominku ali ako dodjes i suho je mozemo potegnut. 

Link to comment
Share on other sites

Uhh, nemoj mi kvarit veselje :) ne držim ga na 1500 u drugoj ne brini. Oko 2200 do 2500. To samo kod šaltanja brzine bude oko 1500, ali mogu i malo više rastegnut prvu ajde :) Sad mi je tako fora kad čupa od niskih okretaja. Isto ko ča mi je na staroj bilo fora naglo puštat gas po gradu pa da zableji turbo, ali me to koštalo preko 1000 kn kad mi je pukla ona plastična cijev :mad:

Link to comment
Share on other sites

suzdrzavaj se punog gasa ispod 2000 okretaja, znam da brutalno povuce ali to steti najvise motoru i svemu. 

Link to comment
Share on other sites

Zanimljiva tema,recite mi pošto se dosta priča od dizelima i mapiranju njih,dali bih ja sa svojim Tce- om mogao napraviti a da nebude nikakve štete po motoru?!

Poslano sa mog D5803 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

suzdrzavaj se punog gasa ispod 2000 okretaja, znam da brutalno povuce ali to steti najvise motoru i svemu. 

Znam da puni gas nije bas dobar, al pa ne moze valjda toko stetit ako je motor ispod 2000okt, pa ja ako bi se pridrzavao onog shift light-a bio bi mi u rasponu od 1500-2000okt

Link to comment
Share on other sites

da, da se vozis lagano, stisni gas pa ces videti kad ce ti pokazati da saltas. cak i automatici na hladno saltaju znatno kasnije nego dok su zagrijani. i svakako ovisno o gasu dodatno. 

Link to comment
Share on other sites

Ovo je istina, kad lagano vozim prije 2000 mi signalizira da stavim u veću brzinu, a kad ju stisnem tek nakon 3000...

Link to comment
Share on other sites

Da, pod punim gasom cak oko 4000okt mi kaze haha! Jucer se poganjao sa A3 (8P) 1.9TDi i do nekih 130km/h.. audi 3 vrata i samo vozac kod mene jos 2 putnika i isli su indenticno, i naravno odma poslije izgovori kako mu je EGR pokvaren itd. :vidiga:

Link to comment
Share on other sites

suzdrzavaj se punog gasa ispod 2000 okretaja, znam da brutalno povuce ali to steti najvise motoru i svemu. 

90 % njih vozi tak.  

Link to comment
Share on other sites

Kakve veze ima startanje iz nule s telenjem punog gasa na 1500 okretaja uzbrdo umjesto da se malo produzi prva

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovo mi je topic ono ko back to 2003 fast and furious spika , e frajer bubnuo čip znaš kak ide sad, leti

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.