Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Moguće je da su se zato normalizirali okretaji na minimumu. Jer 800 je bilo premalo i malo se treslo auto. Nakon par dana se to popravilo..

Link to comment
Share on other sites

Jos jedna potvrda o kvaliteti remapa :D :/

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Rekao sam ti odmah da uzmes pare nazad auto.

Sad ako te brine uzmi neku diagnostiku i napravi log sledecih podataka.

Tlak usisa

Kolicina ubrizgavanog goriva

Tlak raila (goriva)

Broj okretaja.

I to 3. Brzina uzbrdo ili 4. Ako si na ravnom. Od 1200 do blokade.

Takodjer nznm dal si zatrazio original mapu da imas tj da ti posalje na mail ili tobspremi na stick. Iz razloga sto ako ga zelis na tvornicko stanje mora5s vratiti ili original mapu ili pak oci u reno da ti oni to odrade sto vecina nezna..

Takodjer niko ti nece htjeti mapirat dalje na tudjoj mapi.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma ja sam sad super zadovoljan kako se auto ponaša. Ako imaš volje i vremena dođem kod tebe i napravimo to ča si reka za provjeru, jer ja niti imam dijagnostiku, niti znam išta raditi po tom pitanju. Nije mi dao originalnu mapu ali je on ima sačuvanu. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Bok svima,

imam scenic III 1.5 dci 2013, 110 konja,

htio bi da je malo življi, vidim da se tu priča o svemu i svačemu, ali nigdje ne vidim da se spominje tko to radi i koliko košta.

može neka informacija i o tome

hvala

Link to comment
Share on other sites

Sedox mapa, 2200kn ja platio prije godinu dana. Isti motor isto godiste. 

Link to comment
Share on other sites

Sedox mapa, 2200kn ja platio prije godinu dana. Isti motor isto godiste. 

Iskustva prije/poslije?

Link to comment
Share on other sites

Puno ovih 110dci ali malo ih remapirano i nema puno govora o izdržljivosti poslije remapa. Da nemam onog sa kracim mjenjacem vjerovatno bi i ja svoga. Ovako sam zadovoljan kako povlaci. 

Link to comment
Share on other sites

Kak to mislis malo iskustava? 

Ja sam svog prodao 3 tjedna nakon remapa pa nemam nekih info, ali ti motori se masovno remapiraju i nema nikakvih problema. 

Link to comment
Share on other sites

Pa evo na forumu nisam ništa pročitao o iskustvima 1.5dci-a poslije remapa. Ti si svog ubrzo prodao a Hoky-ev je još svijež.

Link to comment
Share on other sites

Imas od pere Clio koji je natukao preko 200tkm ak se ne varam mapiran! 

Link to comment
Share on other sites

ako ne zeli najbolje da ne radi, ako zeli go for it. samo nemoj one tuning kutijice, tzv varalice spajat jer je to mnogo opasnije od mape

Link to comment
Share on other sites

Imas od pere Clio koji je natukao preko 200tkm ak se ne varam mapiran! 

S 270 tis je bio prodan... sad je prek 300 kod novog vlasnika i zadnje kaj sam prical s njim je bil i dalje odusevljen s raketom. Clia sam mapiral mozda godinu dvije nakon izlaska iz salona, dakle prakticki je oduvijek na jacoj mapi i cesto je pokazivao zube, jako cesto, pogotovo jer je nekim cudom odlicno zvucal s otvorenim ispuhom...  s druge strane je bil pazen i mazen, nikad hladan gazen niti vreli ugasen... eto, cak i rime haha...

Vidi gnjurca, voda mu do koljena, a kad dodje plima, bice i rima LOL

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo da se javim nakon 10tkm od remapa. Sve je super, auto radi normalno, potrošnja od 5 do 5 i pol, izmjereno jer uvijek točim do čepa, a po kompu pokazuje nešto manje. Uglavnom jako zadovoljan. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Osjeti li se u vožnji remap i što bi se reklo - "vrijedi li tih para" promjena?

Link to comment
Share on other sites

Ne. Uglavnom se svodi na cisti placebo efekt. Slicmo kao k&n naljepnice

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Hehe... uzmes stopericu pa izmjeris... ugl pozna se, a koliko? To je stvar pojedinca i osjetljivosti zirometra/guzice :zubo:. Jedni osjete tih sec na sto ili sec-dvije u medjuubrzanjima, a neki ne.

Link to comment
Share on other sites

kod mene je razlika bila da je na 70 po kisi slajfao s dobrim gumama a ranije nije mogao ni 50 (na pun gas da zaslajfa ne kvacilom) ubrzanja su bila mnooogo bolja itd

Link to comment
Share on other sites

kod mene je razlika bila da je na 70 po kisi slajfao s dobrim gumama a ranije nije mogao ni 50 (na pun gas da zaslajfa ne kvacilom) ubrzanja su bila mnooogo bolja itd

Znaci da, bi trebao posteno poradit na ovjesu.

Link to comment
Share on other sites

Radi? Tad je sve bilo u 0 tj za najbolje prijanjanje. Al moras uracunat kvalitetu asfalta. Ali usporedba je na istom.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Radi? Tad je sve bilo u 0 tj za najbolje prijanjanje. Al moras uracunat kvalitetu asfalta. Ali usporedba je na istom.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Na koliko si ks?

Link to comment
Share on other sites

Tad oko 160. Mjereno na zimuljama prije i poslije mape (razmak od pol h) na jednoj laganoj uzbrdici..

Sad uz iskljucen esp i 225/40/18 vrti i na 60tak na novom asfaltu.. Na ravnom

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.