Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Pozz, napravio bi remap Captur 1.5 dci 90 ks...ako netko ima savjet gdje i cijene...hvala. U THP Solutions sam dobio ponudu pa sad na znam gdje da usporedim

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 20. 12. 2018. at 7:34, zeko said:

Kak ti ide 1.5dci nakon dugog vremena?

Ja sam super zadovoljan. Auto je življe, turbo rupa je manja, potrošnja otprilike ista. otprilike 20tkm sam prošao sa remapom. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma :)  Ne znam da li ima original 280 ili 300, a koliko sada ima znam još manje. Nikakva mjerenja nismo radili.

15 minutes ago, Hoky said:

Nemam pojma :)  Ne znam da li ima original 280 ili 300, a koliko sada ima znam još manje. Nikakva mjerenja nismo radili.

Krivo sam napisao, mislim da ima oko 260 original. Neka me ispravi netko tko zna točno...

Link to comment
Share on other sites

Hoky tvoj je koliko znam euro 5 kao i moj 240nm, Zeko jel znas mozd razliku u tih 20nm, samo druga mapa ili?

Link to comment
Share on other sites

Ja sam za sada sa svojim Twingom 1.5 dCi 75 napravio nešto više od 3000 km nakon remapiranja. Potrošnja mi je nešto veća po boardu u odnosu na prije, no to pripisujem zimskim gumama i uvjetima vožnje. Držim se na oko 4,4... na ljetnima je bio oko 4... najniže izmjereno 3,5... 

Ma da iskreno najmanje mi troši na 120 na autoputu u 5. sve preko 130 mi potrošnja ide značajno gore... a što te tiče ovako grad/otvorena tu mi čak i bolje pogoduje da ga ne dajem uopće u 5. brzinu, nego da da vozam u 4. solidno povuče i u njoj

P.s. mapu je radio Muha, original 75 konja i 200 Nm po papiru, izmereno na valjcima 80 konja i 205 Nm, mapa je na 100 konja i 230 Nm.

Edited by Black.Tip
Link to comment
Share on other sites

Ja sam za sada sa svojim Twingom 1.5 dCi 75 napravio nešto više od 3000 km nakon remapiranja. Potrošnja mi je nešto veća po boardu u odnosu na prije, no to pripisujem zimskim gumama i uvjetima vožnje. Držim se na oko 4,4... na ljetnima je bio oko 4... najniže izmjereno 3,5... 
Ma da iskreno najmanje mi troši na 120 na autoputu u 5. sve preko 130 mi potrošnja ide značajno gore... a što te tiče ovako grad/otvorena tu mi čak i bolje pogoduje da ga ne dajem uopće u 5. brzinu, nego da da vozam u 4. solidno povuče i u njoj
P.s. mapu je radio Muha, original 75 konja i 200 Nm po papiru, izmereno na valjcima 80 konja i 205 Nm, mapa je na 100 konja i 230 Nm.
Koliko te izašlo?
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hrky said:
18 hours ago, Black.Tip said:
Ja sam za sada sa svojim Twingom 1.5 dCi 75 napravio nešto više od 3000 km nakon remapiranja. Potrošnja mi je nešto veća po boardu u odnosu na prije, no to pripisujem zimskim gumama i uvjetima vožnje. Držim se na oko 4,4... na ljetnima je bio oko 4... najniže izmjereno 3,5... 
Ma da iskreno najmanje mi troši na 120 na autoputu u 5. sve preko 130 mi potrošnja ide značajno gore... a što te tiče ovako grad/otvorena tu mi čak i bolje pogoduje da ga ne dajem uopće u 5. brzinu, nego da da vozam u 4. solidno povuče i u njoj
P.s. mapu je radio Muha, original 75 konja i 200 Nm po papiru, izmereno na valjcima 80 konja i 205 Nm, mapa je na 100 konja i 230 Nm.

Koliko te izašlo?

250 eura mapa s mjerenjem na valjcima

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 24. 12. 2018. at 14:13, Black.Tip said:

250 eura mapa s mjerenjem na valjcima

 

imaš kakve dodatne pogodnosti na mapi? topla/hladna blokada i slično?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, Krule said:

imaš kakve dodatne pogodnosti na mapi? topla/hladna blokada i slično?

Ništa. Imam namjeru danas sutra stavljat veći turbo, skidati DPF i EGR, itd. Za sada je samo stage 1 custom mapa. Ako ti gasi EGR i skida DPF i gasi onda ti je 350 eura. 

Link to comment
Share on other sites

Nece bit vjerojatno problema jos par godina na tehnickom. A i nikad se nezna..
A dpf nije filter ko filter zraka da ga samo vratis u kutiju. Treba ga ocistiti, treba ocistiti egr ventil i cijeli sustav recirkulacije, pogotovo kod auta sa dosta km gdje je i usisna grana puna garezi, staviti mozda i pokoji novi senzor itd.
Ja sam se sveg tog na brzinu rijesio i dizel govno smrdljivo nece u moju garazu vise nikad.
Vec vidim za koju godinu na benzinskima benzin 9 kn a euro dizel super clean low emission edition 14 kn litra.
[emoji16]
Kak bu pala cijena rabljenih dizela pa to bu strasno. A novih skocila jer budu imali 4 egr-a i 2 dpf-a.. plus jos kojekakvih sustava...

Link to comment
Share on other sites

Mislim da si debelo u krivu, kupio si yeti koji si nahvalio, ocito si kupio govno koje nije vidijelo servisa.

4x4 pogon treba odrzavat ko i motor.

Ja bi od kolege @GTT odma kupio golfa jel bi znao da je sve u top stanju.

Da si uzo novi yeti bi ga nahvalio, malo trosi lijepo ide.

80.000kn servis na 320cdi 4matic na 230.000km da dode u top stanje. 

Ljudi rabljenje krpaju kak kaj ode.

 

Ja sam godinu dana vozio twingo 1.2 8v kad nisam imo. Al dobro razliciti smo.

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ma VAG TDI nebih nahvalio ni da je novi.. pa muljatori su teški, ono baš sam naknadno istraživao dizelgate aferu, svi su muljali, renault čak najmanje.. hyundai i kia skoro ništa.. njima je ispuh bio oko 30% izmanipuliran dok je kod vag-a i 120% dakle više nego duplo.. gomilu automobila koje su im ameri vratili sad navodno misle rehabilitirati i prodati na tržišta koja nemaju eko norme (čitaj povaditi dpf i egr).. te aute bi trebalo sve sprešati, reciklirati a ne prodati u afriku, pa svi hodamo po istoj planeti..

jesam zaletio sam se sa vagom, nisam znao da im je tdi ekološki takvo s**nje, kratko prije toga sam gledao scenica 2012, 1.6 dci sa 130000km i bilo mi je žao što nisam uzeo njega.. 

da, škoda yeti je izvrstan auto ali ne sa TDI motorom.. 1.8 TSI i to je onda si čist.. plin ovisno o financijama..

auto je bio održavan i utegnut, očuvan i nigdje lufta, motor suh, radio ko beba.. nisam kupio izgaženo smeće.. samo je egr sustav bio totalka poštopan i dpf prečesto regenerirao.. nisam to mogao znati na probnoj vožnji. trebao sam pretpostaviti jer svi imaju problema nakon 150000km s tim.. po defaultu je trebalo sve novo staviti ili bar skinuti i očistiti, makar to ne drži dugo a većina bi povadila to van, još chip na 160ks i gas dalje, meni savjest nije dala da osakatim auto i trujem ljude oko sebe.. mislio sam da ću moć to, ali nisam mogao..

radije sam ga prodao ispod cijene i pojeo govno pa sad mirno spavam..

koji god brend, velim dizel više nebum kupil, čak i da imam novce za novo (kreditno jesam sposoban).. imao sam sad 70000kn i pored ovog renoa bila je dacia sandero stepway,  2016. sa nekih 90000km, 1.5 dci.. imao sam dovoljno novca za njega ali nisam ga htio jer nisam htio više dizel i gotovo..

frendica ima noviji fiat pandu 4x4 i isto sere motor, ima oko 100tkm i reko joj mehaničar kad počne dimit iz auspuha provozajte se po obilaznici.. ma *ebo ti auto koji će tebi dirigirat kak ćeš se i kad ić vozit da bi se on regenerirao..

benzin i amen.. bar kaj se mene tiče. za ovo kaj sam spušio mogo sam odmah uzet megane benzinca novijeg.. doduše kod nas su rijetki jer ljudi još uvijek kupuju diesel a izvana također dolaze otrovi ovdje tak da bu to kod nas još potrajalo.. ali mogao sam uzeti novijeg i budem jednog dana.. a ovaj bijeli sad je stvarno održavan i uščuvan, nemam na njemu kaj raditi doslovce samo toči i vozi.. ima sam 61000km, vama zvuči smiješno ali nikad nisam imao auto sa tak malo km.. još sam vagao uzet onog clia limited 0.9 tce 2018, iz rentacara ali odustao sam, morao bih se nešto sitno zadužiti ali odustao sam..

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, zeko said:

Kak mislis tehnicki proc nakon 1. 2019?

Vec vidim te sve koji su maknuli dpf kako ga vracaju. Hh

već sam negdje napisao, THP radi "varalicu" za komp da su svi ti sustavi uključeni, a zapravo ih nema..sad ne znam kako budu to fizički riješavali, odnosno vizualno

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Razreze se po tvornickim varovima i korektno zavari opet nakon praznjenja lonca sa dpf sacama.. a egr se samo iskljuci u ecu. Svi senzori se pogase i tehnoloski imas dci iz 2002..

Osim sto je ovaj naravno common rail..

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ivan.martinko said:

..

frendica ima noviji fiat pandu 4x4 i isto sere motor, ima oko 100tkm i reko joj mehaničar kad počne dimit iz auspuha provozajte se po obilaznici.. ma *ebo ti auto koji će tebi dirigirat kak ćeš se i kad ić vozit da bi se on regenerirao..

 

Znam više od nekoliko automobila dizela raznih marki koji imaju po 150 000km na satu i sve radi ok dpf i ostalo. I nekoliko 300+. E sada u čemu je stvar. Svi se čitaju minimalno 45km u jednom smjeru otvorene ceste ili autoputa. Dakle 90km dnevno i neka rade svaki 2-3 treći dan regeneraciju bude taman. I vjerojatno takav auto i takav dpf bude još puno izdržao. Ostalo, kupiti dizela sa dpf i voziti ga 10tak km dnevno i stalno kratke relacije nema smisla, postopa se sve. Naravno ovo zadnje IMHO.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.