Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Ušteda. 2 eura uštede po vozilu, na npr. 2 miliona vozila je 4 miliona eura. Fini dodatni profit. Uz to su financijski stručnjaci u suradnji sa inženjerima odredili jamstvene rokove i zasad imaju dobar omjer pouzdanosti/profita/jamstvenih prijava i dalje im na temelju ove financijske računice nakon 5 godine ostane fini profit.

E sad, to je samo na letećima, ajmo vidjeti gdje još možemo “čvaknuti”. Pa krenu od mehanike, interijera, klime koja se gasi kad ne treba (wtf, tu se o tome prica kao da je to normalno na Meganeima starim po par godina, a to nije normalno, to mi auti stari 15-20 godina nisu nikad radili), pa malo s gumarima - stavi Hankook, jer jbg. Michelin ili Conti je skuplji koji euro na tu količinu guma, pa malo s plastičarima dogovori manje tolerancije, jer nije bitno kako zazori na karoseriji stoje kad se radi ušteda, a dok se ne zagledaš se ne vidi, pa quality control smanji ljudstvo i stavi tučina ili afrikanca umjesto francuza ili nijemca (karikiram sve) i dobiješ novi Renault. 

Ne tvrdim da uprava u Renaultu ne zna što radi, ali najveći danak njihovom “menađeriranju” plaća krajnji korisnik, koji dobije poluproizvod s kojim hodočasti u servis, a upravi je samo bitno da je po isteku jamstva tablica s troškovima u bilo kakvom plusu. Na količinu će se nakupiti. 

Edited by GTT
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ok ostale dijelove ali radilica i lezaji, klipovi, bi trebali biti takvi da ne krepaju prije generalke ako se uopce radi. Nisam cuo da netko na fauveju 1.4, 1.6 ili 2.0 tdi cak sa st2 runingu preventivno mijenja letece na 100tkm ko stock 1.5 dci na renolu. To je prava sramota..

Link to comment
Share on other sites

16 minutes ago, ivan.martinko said:

Ok ostale dijelove ali radilica i lezaji, klipovi, bi trebali biti takvi da ne krepaju prije generalke ako se uopce radi. Nisam cuo da netko na fauveju 1.4, 1.6 ili 2.0 tdi cak sa st2 runingu preventivno mijenja letece na 100tkm ko stock 1.5 dci na renolu. To je prava sramota..

Ma istina, ali mijenjale se glave na VW-ima, dizne i hrpu toga dok su se dCi-i vozili... Na R6 M modelima mijenjaš leteće na 80-100 tkm ako, a na Audiju na V8 motoru koji se vrti na 8000rpm-a traju vječno. Nema tu pravila, pogledaš samo VW koji je radio reviziju španera lanca jedno 8 puta i 5 godina jbt :lool: 

Sve su to govna :lool: 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, LeoRS said:

Mercedesovi mtori nisu isti kao renoovi. Imaju jace letece npr. Moguce da su na taj 1.5 novi stavili veci turbo. Br performance ne lazira previse podatke, valjci im tu i tam znaju bit optimisticni, al naspram engeza su super.

Mercedes motor istih karakteristika i euro norme kao renaultov se proizvodi na istom mjestu kao renaultov i ima iste leteće, klipove i potpuno isti blok i glavu. Razlike su van bloka i glave motora. 

2 hours ago, GTT said:

Ma istina, ali mijenjale se glave na VW-ima, dizne i hrpu toga dok su se dCi-i vozili... Na R6 M modelima mijenjaš leteće na 80-100 tkm ako, a na Audiju na V8 motoru koji se vrti na 8000rpm-a traju vječno. Nema tu pravila, pogledaš samo VW koji je radio reviziju španera lanca jedno 8 puta i 5 godina jbt :lool: 

Sve su to govna :lool: 

V8 benzinski motor nema isti problem s letećim kao diesel motor. 

Link to comment
Share on other sites

Logicno. Nema logike da iste motore slazu na dve razlicite proizvodne trake.

Link to comment
Share on other sites

14 minutes ago, direstraits said:

 

V8 benzinski motor nema isti problem s letećim kao diesel motor. 

Ja sam usporedio V8 benzinac s rednim šestakom u BMW M modelima. A mijenjaju se leteći i na S62 i S85 motorima, dok npr. Audi nema te probleme.

Link to comment
Share on other sites

Zar nije verzija od 160ks 1.6 motor? I koji u Talismanu ima tocno te specifikacije.

Link to comment
Share on other sites

160ks bi trebao bit 1.6 menščini

za ove prijašnje:

https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM_607 - anlaser, alternator, kompresor klime, nosači motora, zamašnjak su od mercedesa
https://de.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM_622/OM_626 - start/stop, kompresor klime, alternator, ECU i zamašnjak su od mercedesa

Edited by meshgrid
Link to comment
Share on other sites

Merc ima u originalu 1461 kubik, dakle 1.5 motor. Ima 260 Nm okretnog momenta, 116 konja i pokretan je lancem.  Napucan do ibera 40% gore sa mapom bi trebao moći imati to što piše 162 konja i 364 Nm okretnog momenta. Možda malo više momenta... 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Samo što te konje ima s mapom ima prva tri - četiri stiskanja. Kad se sve zgrije, baš me zanima koliko konja ima. :lool:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, GTT said:

Samo što te konje ima s mapom ima prva tri - četiri stiskanja. Kad se sve zgrije, baš me zanima koliko konja ima. :lool:

Hmm... onda to vredi za svaki s jacom mapom

Link to comment
Share on other sites

Ak je dpf i egr off, mozda veca turbina i usis, ne grije se tak..
Ali stage 1 bi se grijao, da..
Mislim obicno je st1 za 1.5 dci 135 ks..

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, ivan.martinko said:

Ak je dpf i egr off, mozda veca turbina i usis, ne grije se tak..
Ali stage 1 bi se grijao, da..
Mislim obicno je st1 za 1.5 dci 135 ks..

Stage 1 je optimum. Grije se Stage 2 i ostalo.

mi pricamo o serijskom autu, koji u startu ima poddimenzioniran intercooler i restriktiran je ispuhom, dpf-om, itd. S većim turbom se uvijek sve više grije. 

Link to comment
Share on other sites

Tuning je dobra stvar. Stg 1 ni ubio nikoga.  

Naravno  ak se radi kod strucnjaka.

2 hours ago, ivan.martinko said:

Ak je dpf i egr off, mozda veca turbina i usis, ne grije se tak..
Ali stage 1 bi se grijao, da..
Mislim obicno je st1 za 1.5 dci 135 ks..

Kontra... stg 1 nema kaj bit.

Nitko ne izvlaci maxx.

Ozbiljnim tunerskim kucama nisu potrebne reklamacije. Uvijek ima 15 do 20% lufta jos.

Edited by zeko
Link to comment
Share on other sites

Dok sam imao 2.0 tdi sa 110 ks, st1 je za njega bilo 180 ks..
Malo je falilo da to napravim ali odustao sam i prodao ga.
Mislim da je chip tuning zapravo protuzakonit, kao i dpf egr off..

Link to comment
Share on other sites

Zašto?

Trebalo bi biti protuzakonito registrirati Amaroc-a u gradu i ostale grdosije koje troše, zagađuju i nemaju mjesta za patkiranje.

Sent from my LM-G710 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, ivan.martinko said:

1.5 sa lancem?

Jel 16 v?

I dalje 8 ventila... kod Merca je motor OM608 za novu W177 A klasu od 2019. znači novi motor, rađen na platformi od Renaultovog K9K ali ima druge dijelovi prilagođene za 7 stupnjeva automatski mjenjač, dual mass flywheel, Start Stop sustav drukčiji, neke unutrašnje komponente itd.

Edited by Black.Tip
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Točno je da motor ima lanac. Svi 1.5 dCi motori imaju lanac koji pokreće pumpu ulja. ?

 

Stejđ van na jean pet djecemi 130 konja 300 njutna sve to na točku mjereno 

Stejđ tu egeer of depeef of deemef of 150 konja i neslućeno njutna 

Stejđ fri evriting of nok nok huz der ic jor krenk sejing helou tu jor blok baj d help ov d pistn end stak ringz 

On 01. 08. 2019. at 23:02, GTT said:

Ja sam usporedio V8 benzinac s rednim šestakom u BMW M modelima. A mijenjaju se leteći i na S62 i S85 motorima, dok npr. Audi nema te probleme.

Ne znam krešo ?

Prave ih od plastelina vjerojatno 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

On 02. 08. 2019. at 16:59, ivan.martinko said:

Da vidio sam.. ali cemu lanac...
To je potpuno druga koncepcija..

Vjerovatno u Mercu imaju neku računicu zašto lanac...

On 03. 08. 2019. at 8:22, direstraits said:

Točno je da motor ima lanac. Svi 1.5 dCi motori imaju lanac koji pokreće pumpu ulja. ?

Mislim da je na našim prostorima ovo najmjerodavnija trgovina sa auto dijelovima sa više od 1 milijun komada u ponudi. Nema zupčastog ili seta zupčastog za 1.5 dizel u Mercu A klase iz 2019. godine najnoviji model, pokreće ga lanac.

Bez naslova.jpg

Link to comment
Share on other sites

Motor OM608 od 2019. Na dalje. Onda moze biti samo koncept na bazi 1.6 dci sa lancem. Al cemu uopce 1.5 sa lancem.. svasta..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.