Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

  • 11 months later...
On 02. 10. 2019. at 8:03, Niko33 said:

Like adminu :)
O cijeni nebi jer sam kod njega bio sa svim autima i nešto smo i kompenzirali tak da nažalost.
U principu 250-350€ max
Muha je meni nudil da radi Toyotu na valjcima za 300€ tak da ovo može bit samo manje..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gdje ste mapirali tj gdje se može mapirati auto? i gdje se može mapirati na valjcima? Hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Više od 2 godine kako sam remapirao auto i cca 46000 km nemam nikakvih problema. Auto vuče odlično, ekotest mi je 0, apsolutno ništa ne dimi. DPF filter je uredan i čist. Turbina je uredna. Trenutno sam na 188000 km. 

Edited by Black.Tip
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 07. 02. 2021. at 7:54, Black.Tip said:

Više od 2 godine kako sam remapirao auto i cca 46000 km nemam nikakvih problema. Auto vuče odlično, ekotest mi je 0, apsolutno ništa ne dimi. DPF filter je uredan i čist. Turbina je uredna. Trenutno sam na 188000 km. 

Odlično. Gdje si odradio remap? Koliko te koštao?

Link to comment
Share on other sites

On 11. 02. 2021. at 13:59, MP3 said:

Odlično. Gdje si odradio remap? Koliko te koštao?

Muha mi je odradio mapiranje, platio sam 250 eura s uključenim mjerenjem na valjcima prije, za vrijeme i nakon mapiranja. 

Link to comment
Share on other sites

On 14. 02. 2021. at 9:07, Black.Tip said:

Muha mi je odradio mapiranje, platio sam 250 eura s uključenim mjerenjem na valjcima prije, za vrijeme i nakon mapiranja. 

evo sad sam našao i tvoj post gdje si prodavao auto pa si tamo naveo i cijenu.

Link to comment
Share on other sites

On 16. 02. 2021. at 0:00, MP3 said:

evo sad sam našao i tvoj post gdje si prodavao auto pa si tamo naveo i cijenu.

Da jesam. Nemam baš sve info u glavi, ali sam i u temi o autu pisao sve iznose uglavnom koliko me što koštalo. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Pozdrav ljudi,

nedavno sam se počastio Grand Scenicom 1.5 dci 2017, pošto sam dobio informaciju od frenda koji radi u ovlaštenom servisu Renaulta da je motor jako pouzdan.

Auto lijepo vozi, ali pošto sam do nedavno vozio auto od punca chipirani Seat Toledo 1.9, razlika se osjeti, pa me pomisao na čipiranje novog ljubimca zaintrigirala.

Punac je jedina osoba koju znam da je čipirala auto i osim zamjene turbine na 200k nije imao nikakvih problema sa njim, pa me zanima @Hoky @Black.Tip kakvi su utisci od chipiranja do danas? 

Link to comment
Share on other sites

O o sta sam ja vozio mapirane 1.5dci u meg i clio su jako zahvalbi bili i mnoogo elasticniji od oem postavki... Nije bitna max snaga, nego povrsina ispod krivulje snage, tj krivulja momenta. 

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, ivan.martinko said:

135 ks max ili slicno..

Nisam te točno skužio šta misliš reć/pitati. Da li mi je interesantno nategnuti svojih 110ks na 135ks ili da li je Toledo chipiran na 135ks.

Ugl moja situacija i razmišljanje je jako slična Hokyevoj, imati malo živahniji auto u slučaju da zatreba pretežito za preticanje i sl. 

I naravno radio bi remap samo u slučaju ako ne utječe previše na dugovječnost/kvarenje auta, ali mislim da su se o toj temi već raspisali ovdje i zaključak je, ako sam dobro shvatio, ako je auto redovito održavan i pazi kako se vozi nema pretjeranog utjecanja na trošenje motora i njegovih dijelova.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

U principu ak ti nije dosta zdravih 110ps, nebu ti dost ni imaginarnih 130 , i obrnuto.

  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

U principu ak ti nije dosta zdravih 110ps, nebu ti dost ni imaginarnih 130 , i obrnuto.

Uh,ogromna je razlika...

Cak i da ima ostu snagu, a da se popravi reakcija vec je osjecalj puno bolji, jer ne cekas danima da odreaguje na papucicu gasa.. Ja sam uspio narihtat da ima odziv ko prosjecni NA ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, MilosB said:

Uh,ogromna je razlika...

Cak i da ima ostu snagu, a da se popravi reakcija vec je osjecalj puno bolji, jer ne cekas danima da odreaguje na papucicu gasa.. Ja sam uspio narihtat da ima odziv ko prosjecni NA ...

20% je fina razlika, mapirao si 1.5dci?

Link to comment
Share on other sites

ja sam imao 1.9dci. ali sam vozio prijateljeve 1.5 oem i nakon remapiranja. A govorim o tome da i da se ne dize snaga, nego da se sam opromjeni odziv je vec vrijedno toga jer dobijes reaktivnu masinu a ne tromo umrtvljeno.... kako je oem da bi smanjili potrosnju....

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Moj bivši Megane 3 1.5dci 110 je bio remapiran na 130 (ako ćemo im vjerovati) i razlika prije/poslije je bila jako velika.
Moj sadašnji Kadjar 1.6dci 130 je remapiran na 158 (ako ćemo im vjerovati) i razlika prije/poslije je jako velika.

Kad kažem jako velika onda baš to i mislim, auti nakon remapa idu baš osjetno bolje. To se najviše vidi na autoputu gdje sad s Kadjarom od 150 do 180 stignem u trenu i gdje bi teoretski što se tiče snage i momenta mogao u Dugopolju ušaltati u 6., upaliti tempomat na 150 i dovesti se do Zagreba bez da moram mijenjati brzinu i stupanj prijenosa. Uzbrdo nizbrdo, sve mu ravno :D U normalnoj vožnji po magistrali se kod pretjecanja ispali u trenu.

  • Like 4
  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Plus kaj ako je auto zdrav i uredno održavan, taj konzervativan skok od 20 tak konja nebi trebao značajno utjecati na životni vijek motora.

Pogotovo jer ima dosta auta i motora koji su potpuno isti hardverski, ali imaju više razina snage namještene softverski.

Nerijetko se za normalnu vožnju čak i sitno smanji potrošnja.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Vodite račune da vam većina ljudi neće htjeti kupiti mapirani auto kad ćete ga prodavati. Znam to iz dosta tuđih iskustava. A i znam iskustva gdje je dosta ljudi imali problema nakon mapiranja, pogotovo s hlađenjem jer su zabrijali da imaju sportske aute pa su ih stiskali do ibera.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ja prvi nebih kupio mapirani dizel. 

Mislim da je uvijek bolja opcija odmah uzeti snažniji motor

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

samo kaj ti ne znaš da li je auto mapiran ili ne

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

Vrlo jednostavno to provjeriš. Pogledaš u papirima ubrzanja i onda ih i izmjeriš prije nego ga kupiš. Danas postoji hrpa aplikacija koje to vrlo jednostavno rade s gps-om.

  • Haha 3
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Je... kladim se da ni 1% ljudi to neće ići provjeravat.... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, marttin said:

Vrlo jednostavno to provjeriš. Pogledaš u papirima ubrzanja i onda ih i izmjeriš prije nego ga kupiš. Danas postoji hrpa aplikacija koje to vrlo jednostavno rade s gps-om.

joj daj molim te, kod pregleda rabljenog auta kad kupuješ ideš mjerit ubrzanje? 🤣

  • Thanks 1
  • Haha 5
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, moril said:

Ja prvi nebih kupio mapirani dizel. 

Mislim da je uvijek bolja opcija odmah uzeti snažniji motor

Odustao sam od 1.7 motora jer mi je frend kojeg sam prije spomenuo rekao da je 1.5 pouzdaniji, i da mu je draža opcija sa zupčastim remenom prijenosa nego lančanim, a remap bi radio isključivo radi pretjecanja i uzbrdica sa punim gepekom 😊

Što se tiče prodaje, nije mi bitno jer sam uzeo auto za dugoročnu upotrebu, tako da kada dođe vrijeme prodaje i onako će biti star 😄

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.