Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

ipak taj motor ima remen, suludo bi bilo razvijati motor sa lancem, to bi toliko poskupilo priču da bi bilo neisplativo.. dakle radi se o renoovom  k9k  1.5 dci motoru koji ima još dorada. to što remena nema među dijelovima ne znači da ne postoji, jer još ga nitko nije mijenjao nikad valjda..

zato je vodena pumpa ista kao na renou.. pokretana zupčastim remenom..

https://www.autodoc.si/hepu/2283707

 

 

6a00d8341c4fbe53ef01bb09efe169970d-800wi.jpg

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Lanac ima. Pokreće uljnu puNpu. 

Nema remen. ?

Samo zupčasti. 

I kanalni. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Evo da se javim nakon nekog vremena. Laguna je upravo odvrtila 40tkm nakon remapa. Sve uredno radi, nikad nikakve greške. 

 

Lp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Hoky said:

Evo da se javim nakon nekog vremena. Laguna je upravo odvrtila 40tkm nakon remapa. Sve uredno radi, nikad nikakve greške. 

 

Lp

Hvala na inf, svakih 40tkm izvjestaj :D

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na okruglo 10 mjeseci od mapiranja i 20000 km. Ne dimi, ne rošti, vuče solidno. Samo redovito svakih 10000 km OEM ulje i filter mjenjam, svakih 20000 km uz to i filter goriva i zraka. Na idućoj izmjeni ulja ide i Liqui Moly CeraTec keramički dodatak. Na negdje 162 tkm sam prvi puta točio STP aditiv za tretman dizelskih motora. Na 164 tkm sam uz njega natočio i STP aditiv za čišćenje DPF filtera. Do ovog prvog dizelaša nisam bio sklon točenju dodatnih aditiva u gorivo ili u ulje, no pošto se puno vozim i ne vozim auto penzionerski, nije na odmet malo i dodatno uložiti u njega.

Link to comment
Share on other sites

Aditiv jel napravio kakvu razliku iskreno? Ili vise placeboo efekt. Moj u zadnje vrijeme malo nemirnije radi na leru. Ali prepisujem to nasem nekvalitetnijem gorivu.

Link to comment
Share on other sites

Iskreno ti ne mogu reći točni podatak. Jedini relevantni podatak bi bio usporediti EKO test od ove godine i novi iduće. A ovako auto radi malo mirnije, no to opet može biti i placebo. Smatram da ne škodi utočiti, sigurnosti i preventive radi. Gotovo sam u potpunosti prešao na gradsku vožnju sa pretežito otvorene ceste i autoceste, a puno se vozim i dalje, tako da što će više ići kilometri gore, više će se i štopati po meni, tako da ima mi smisla aditivima pospješiti izgaranje i koliko toliko počistiti i motor i sustav ubrizgavanja.

Link to comment
Share on other sites

Vrtim unatrag temu i u principu osim pere i Maxa koji su prodali aute nitko ne vozi dci 1,5 81kw remapiran (od pere čak niti nije bil 81kw) ?
Razgovaral sam sa dečkom koji mi je radil Fiata i Toyotu i veli da je sitni dobitak jer su već sa tih 81kw blizu gornje granice - neka generic mapa na zdravi motor i cca 96kw i oko 300nm?
Njemu sitno,meni djeluje puno - cca 20%.
Na kupeu sekunda manje do stotke i 200 krajnja - nešto kao 1.6dci....

Mapiral sam 1.4 16V(famozna tema o tuningu 1.4 motora) - normalno da cu i ovo,samo bi iskustvo dva na kupu - potrošnja me ne dira,već samo rezultati,dal se osjeti razlika???

Deset godina skroz vozim mapirane aute stage1,2,3 Stilo sam sa 59kw dogural na cca120,Avensis sa 93 na cca140.Mjenjali se injektori,kvačila,getribe,poluosovine i kad kreneš nikad dosta,ali godine su tu i neda mi se vise,zato idem na stage 1 i stajem - auto ima 150000,nove kočnice,kvačilo i zdrave injektore i spreman je,samo bi htel čuti iskustva iz prve ruke jer cu odradit tek drugi mjesec.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, Niko33 said:

Vrtim unatrag temu i u principu osim pere i Maxa koji su prodali aute nitko ne vozi dci 1,5 81kw remapiran (od pere čak niti nije bil 81kw) ?
Razgovaral sam sa dečkom koji mi je radil Fiata i Toyotu i veli da je sitni dobitak jer su već sa tih 81kw blizu gornje granice - neka generic mapa na zdravi motor i cca 96kw i oko 300nm?
Njemu sitno,meni djeluje puno - cca 20%.
Na kupeu sekunda manje do stotke i 200 krajnja - nešto kao 1.6dci....

Mapiral sam 1.4 16V(famozna tema o tuningu 1.4 motora) - normalno da cu i ovo,samo bi iskustvo dva na kupu - potrošnja me ne dira,već samo rezultati,dal se osjeti razlika???

Deset godina skroz vozim mapirane aute stage1,2,3 Stilo sam sa 59kw dogural na cca120,Avensis sa 93 na cca140.Mjenjali se injektori,kvačila,getribe,poluosovine i kad kreneš nikad dosta,ali godine su tu i neda mi se vise,zato idem na stage 1 i stajem - auto ima 150000,nove kočnice,kvačilo i zdrave injektore i spreman je,samo bi htel čuti iskustva iz prve ruke jer cu odradit tek drugi mjesec.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Evo ja ga vozim, 40tkm nakon remapa.  Snage ima osjetno vise. Nema rupe na malim okretajima i malo lakše vrti u visoke okretaje.  Makar ja ga nisam remapirao da bi ga ganjao, nego čisto da ima malo više snage u rezervi, i to sam dobio. Potrošnja mi je ostala ista.  Ako te zanimaju jos neki detalji slobodno piši. 

Lp

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Hoky said:

Evo ja ga vozim, 40tkm nakon remapa.  Snage ima osjetno vise. Nema rupe na malim okretajima i malo lakše vrti u visoke okretaje.  Makar ja ga nisam remapirao da bi ga ganjao, nego čisto da ima malo više snage u rezervi, i to sam dobio. Potrošnja mi je ostala ista.  Ako te zanimaju jos neki detalji slobodno piši. 

Lp

Čisto me zanima, jer ima kakvih posljedica za DPF filter. Jer imao ko problema s tim, zbog ganjanja ili pregrijavanja DPF filtera s obzirom na veće opterećenje? Svojevremeno sam negdje pročitao da se motori remapiraju, povećaju tlak turbine, sve super ide, a DPF filter pregori zbog veće temperature ispuha. Doduše, mislim da se radilo o nekakvim chip boxovima a ne remapiranju al me čisto zanima. 

Link to comment
Share on other sites

Ak se dobro mapira, a ne da druka previse nafte, da izgara crno sa puno čađe, sve ok. Ak netko pretjera, mogao bi cesce regenerirati..
Ali vecina tunera sad vise ne vadi te filtere kod tuninga jer vlasnici zele biti street legal, a st1 znaci da dpf ostaje na vozilu.

Link to comment
Share on other sites

Ak se dobro mapira, a ne da druka previse nafte, da izgara crno sa puno čađe, sve ok. Ak netko pretjera, mogao bi cesce regenerirati..
Ali vecina tunera sad vise ne vadi te filtere kod tuninga jer vlasnici zele biti street legal, a st1 znaci da dpf ostaje na vozilu.

Potpis na ovo. Dosta mi je povlačenja veza za tehnički.
Ispuh ne diram,eventualno k&n panel stavit i stage 1 sa regeneracijama on(te laganini mape dodaju i zraka da izgori naftu-problem su Racechip i kutijice koje samo gorivo dižu a druge parametre ne) - postrožili su propise i onda je i posle problem prodat auto.
Par ks ne škodi ali za nekaj vise postajem pobornik onoga da se u startu uzme kaj se misli i gotovo.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jbg,na mobu nemam edit - Hoky - hvala[emoji106]


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Baš sam neki dan bio na servisu mijenjati ulje, i pregledao auto ispod, dok je bio na dizalici. Izlazna cijev auspuha je ful čista. Tako da ja mislim da dpf radi uredno. A i da ne radi već bi se koja lampica javila  (valjda)  :):):) 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Kod mene je konkretno dignut boost sa 1,3 na 1,4 bara, na 1,5 bara je bilo zanemarivo više snage. Nafta nije dirana, popeglana mi je krivulja malo, skinuta blokada. Razvrtava se jedno 500 okretaja više nego prije. U principu, auto vozim što bi se reklo 10 iznad ograničenja, u gradu se držim propisa. 5. brzina mi je za autocestu. Razlika da mi rošti na 80 u petoj ili da ga vozim u četvrtoj je možda 1 deci u potrošnji po kompu. Znači nije vrijedno. Do sada jedino što sam mjenjao je cijeli set kvačila i glavni potisni cilindar prije mapiranja jer je bio gore original sa prijeđenih 140 kusur tkm... 

Kao što sam prethodno već napisao, samo redovito svakih 10 tkm original Elf ulje za DPF filter i OEM filter ulja, svakih 20 tkm svi filteri i Elf ulje... s aditivima sam počeo nedavno jer sam prešao gotovo samo u grad, a autoceste vidim jednom u par mjeseci. 

Što se auspuha tiče ima mi samo zadnji lonac malo površinske hrđe, ali nije to ništa bitno, zvuk je kao i prvoga dana.

E da, preventivno sam isto mjenjao leteće ležajve prije mapiranja tako da mi se život svodi na te filtere, ulje i aditive samo. Drugo sve je tip top. 

Link to comment
Share on other sites

Egr off ili on - do sad sam uvijek off.Cisci usis poslije nema brige oko njega ...... Ne znam kak je inače na dci,dal je problematičan ili?
Jedina nuspojava je kao minuta duže da se zagrije ali osobno nisam primjetil...


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kako ne? Ja imam na cliu blindiran već 100+ tkm i to s razlogom. Na starijim dci egr se zastopavao jako često. Nikakvih posljedica po motor, a ecotest prolazi odlično.
E sad ovi noviji s 2 egra su možda druga priča.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.