Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Ma drek, obrazlozi. 

Svaki sljedeći kvar priljepi na remap - uzmi garanciju i čitaj - bum ti ja poslikal da sve prilagodbe na vozilu koje radiš van servisa imaju za isti ishod gubitka garancije.
Prikopcas auto na komp i vidis broj programiranja i vidi da je netko čeprkal po autu. Jedino ako ide u ovlašteni gdje su idioti i ako misli da mu se neće desit kvar koji zahtjeva spajanje na računalo samo naprijed - a kaj misliš zakaj još uvijek Racechip i ostatak grabi lovu - staviš,skineš prije servisa i nigdje ne piše.


Sent from my iPhone using Tapatalk

abdbffba5940f669a3b510c8810df098.jpg
Čak mi piše “Tuning” -eto drek obrazloženja.....


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislis da su sposobni ti u autokucama otkriti to samo tako? [emoji23]

Nisam siguran(ne znam gdje ti ideš u servis - mene je mehaničar pital tko mi je radil auto bez da sam mu rekel...)ali još k tome svaki auto ima u ecu broj reprogramiranja i moraš bit dobre sreće da ako ti ode nešto pokriveno garancijom a oni da nejdu pogledat...


Quick test??? : Vas dvojica koji ste skočili da drek. Vozite aute pod garancijom tunirane ili ??

Ja vozim jedan pod garancijom gdje piše gore navedeno i ne-ne tuniram ga dokle garancija ne prođe. I jedan kojem je garancija prošla i koji cu remapirat.



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Kod vauvaua je zgodno kaj se moze obrisati logovi sa kompa. Znaci pravi tuner ce narihtati tak da u ovlastenom ne vide da je prckano po mapi. Rekao mi "Muha" kad sam htio tunirat tdi. Samo mora biti do st1 sa svim egr ovima i dpf ovima i src ovima.
Jedino da serviser ide dublje gledat po postavkama, a 99.9% nece, moze vidjet da je po mapi mijenjano. Ali logovi se obrisu i ostavi zadnji ovlasteni. Tak je za vauvau tdi, za renault neznam kak je. Tak da je Max djelomicno u pravu ali samo u vezi svoje skode tdi.

Link to comment
Share on other sites

Ali je frka kaj ga prvo moraš vozit da vrati original mapu pa tek onda u servis - Muha je u ZG,ja sam u VŽ a prdla mi getriba(pokrivena garancijom). Mogu ga jedino dat u ovlašteni i držat fige da nitko nejde gledat - dal se to isplati??
Svatko ima pravo da radi kaj oce sa svojim autom,ja samo prenosim kaj piše u garanciji.

Oko brisanja logova je bila cijela debata na jednom drugom forumu,sve se može ali uvijek postoji šansa da naletiš u ovlaštenom na nekog drugog “Muhu” i da vidi da je dirano a onda jbg.

No,da skratim DREK kak bi Max rekel - mapiranjem,tj bilo kakvim drugim programiranjem ecu-a i prckanjem oko toga se gubi pravo na garanciju.

A ti mi Max dokazi da nije tak!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa nije. Njegov je od prvog dana servisiran u ovlastenom i mapiran u sloveniji valjda na 30000 km i dalje ide.. doduse to je bilo 2010, mozda sad imaju bolje uredjaje i vise gledaju, tko zna. Ni ja nebi dirao nist ak je pod garancijom.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ne pada nikom na pamet da samo gas stisneš na takvom autu i sve je jasno :), vozio sam meg 4 110 ks i svoj od 130 ks,  sve je jasno kad gas stisneš :) Netreba comp....

Edited by macan
Link to comment
Share on other sites

1.5 dci mapiran nemre ništ 1.6 dci-ju na istom autu. 

veći usis, turbina, 16 ventila, više se vrti.. 

1.5 je mali štedljivi mlinček i već je ludo kaj su ga sa početnih 70ks  digli na 110ks a kamoli više. ja taj motor nebi uopće dirao.. švabi su ga digli za mercedes al ne samo mapom.. ima više dorada na samoj mehanici. (čelični klipovi mislim, veća turbina, veći IC i još koješta.)

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Nije problem ni logova, ni mape, ni ecu-a... problem je ukoliko se radi o većoj havariji na motoru, ne odobrava servis ili auto kuća, pa čak ni Uvoznik/Distributer zamjenu ili popravak djelova, već to radi proizvođač, i pri tome se traži da se pošalje ecu njima na pregled...

Sada, pravo je pitanje mogu li oni bolje pročitati ecu od servisa?! Iskreno vjerujem da mogu, i da imaju bolje alate!

Ako netko bas zeli, neka provjeri koji ima model/batch ecu-a.... na auto otpadu nade isti takav, i onda slobodno moze cackat po tom ecu... a original uvijek moze vratiti u slucaju problema...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma auto treba mapirati, ali ne u garanciji... ako vec zelite, postoje kvalitetni powerbox-ovi dok je auto pod garancijom... a znam da neki cak i jamce za iznos stete na motoru do 5000€...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Megan remapiran - veselije se vrti,krajnju nisam isprobaval. Nije rađeno na valjcima tak da nemam dokaz jbg.
Ugl. kak je i rekel,motor je već tvornički na gornjoj granici tak da nema previše mjesta.
Nije puno ali čovjeka veseli


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

cipani 1.5dci 110ks se itekako osijeti.
pricamo do 50Nm vise.
 

Osjeti se,ali nije da trga glavu kad daš gas - pozitivni pomak prema bolje definitivno i preporucam svakome kome fali još trunka(svima valjda)

P.S. Da ne zaboravim,dečko vozi 4,5godine star auto i čeka da mu prođe garancija da si ga cipne - i rekel je nekaj zbog čega se moram Maxu izvinut. Budem štampano da se vidi moj grijeh:
REMAPIRANJEM SE NE GUBI PRAVO NA GARANCIJU!!! - Samo na motor,getribu,ovjes,elektroničke djelove ..... tj. na limariju vrijedi i dalje,samo na ostatak ne


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam bio bedak i cekao do pred kraj garancije da ga mapiram. Stalno mi je falilo snage, bas je bio predugo proracunat mjenjac u toj Energy verziji, kad je bio pun auto puno puta sam morao odustati od pretjecanja koja bi s Lagunom (i danas Superbom) odrafio bez pol frke. Kad sam ga mapirao bas sam gustao, ali to je bilo kratkog vijeka jer sam ga prodao nakon mjesec dana. 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pa kada maknes iz price motor, mjenjac, elektroniku, ovjes, nije vise nista ni ostalo...

Nece karoserija prohrđat u 4 ili 5 godina!

Ako ce se nesto od toga pokvariti, pokvariti ce se u garanciji i pokvariti ce se bas nesto od toga na sto si izgubio garanciju. Mislim da je veoma glupo to raditi pogotovo danas kada su rezervni djelovi jako skupi!

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Točno to,taj extra konjić koji x puta zatreba a stage 1 all on tak da smanjuje život motoru ali ne toliko da cu ja docekat. Uz normalnu vožnju i čuvanje auta(ne gonit hladnog,ne gasit vrućeg i ne potapat iz niskih) minorna je razlika u vijeku motora. A kvačilo jbg ode ovak i onak i nije smak svijeta za zamijenit jednom u par godina - mala cijena naspram broju smješaka koje remapirani auto nosi.
Remapirani auti daju malo jači osjećaj povlačenja (80% fikcija) i time vuku gust voznje za sobom.
Imam Avensis - veća turbina,jači injektori-k&n filter i samo zadnji lonac - poseban gust - trc off u drugoj gas i tri sekunde loviš auto po dvije trake,treća ponavlja- odličan
Mercedes A klasa 200 D 2016g- Mercedes- nije Renault -2.2 motor 100kw 9,nešto do stotke,210krajnja ali stock- sve uglađeno,daš gas on povuče dobro i ide ali nema onaj kick - još dvije godine i on će na remap.
Bilo bi ok i temu sa kolicima da Otvorim kolko tipkam ali ko će ih sve pooprat.
Ocu sutra-preksutra


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pa kada maknes iz price motor, mjenjac, elektroniku, ovjes, nije vise nista ni ostalo...

Nece karoserija prohrđat u 4 ili 5 godina!

Ako ce se nesto od toga pokvariti, pokvariti ce se u garanciji i pokvariti ce se bas nesto od toga na sto si izgubio garanciju. Mislim da je veoma glupo to raditi pogotovo danas kada su rezervni djelovi jako skupi!

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk



Max je shvatio / sheldon efekt,malo smo ironični,nitko ne zna sve a nismo tu da se grizemo već pomažemo


Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Ja sam na Meg 2 mijenjao pol zupcanika u mjenjacu prije bego kaj je imao 80tkm, na garanciju. Nikad mapiran. Isto na Meg 3 prije 100tkm, cijeli mjenjac, zamasnjak, kvacilo., garancija. Tak da nije da to odlazi zvoh mapiranja nego eto, ode. A sad ak bas idu kopat jel mapiran onda je zajeb. Meni nisu nis tak posebno gledali. 

Link to comment
Share on other sites

Like adminu :)
O cijeni nebi jer sam kod njega bio sa svim autima i nešto smo i kompenzirali tak da nažalost.
U principu 250-350€ max
Muha je meni nudil da radi Toyotu na valjcima za 300€ tak da ovo može bit samo manje..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma nije do likea adminu, nego... ajmo reci da te ulove sa remapom u autu, izgubis garanciju... i onda uzmimo najbenigniju stvar, npr. Ulazi ti voda u far i magli se, danasnji farovi su svi LED i mogu ti reci da mene dva fara kostaju 2800€... i sada zamisli da to moras sam platiti... vjerojatno bi uzeo cekic i otisao na kasko, ali to uopce nisu bezvezne cifre...

Netko kupuje auto za te novce...

Iako je Renault svojedobno napravio najvece s**nje ikada, a to da su ljudima skidali garanciju jer su se utrlivali na stazi...

Poslano sa mog SM-G965F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.