Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Napokon se jučer našao sa čovjekom, malo je pregledao oko centrale ali treba dosta toga rastavit za je skinut, pa je uzeo broj šasije da provjeri koja je centrala gore. Kaže da ima tri vrste, i samo jedna se može reprogramirati. Ove druge su rizične i on to ne radi. Ja san misli da se to radi sve preko kabla. Ali za reprogramiranje je rekao da skida centralu dole. Sad više niš ne kužim :jez:

Link to comment
Share on other sites

Meni je Sedox mapa instalirana preko kabela i to tako da je skinuo na komp moju, poslao u Nizozemsku il tak nekaj da ovi vide i u roku od sat vremena su vratili odgovarajucu mapu za moj auto. Nikakvo rastavljanje auta itd, svasta. Ja takvom ne bi dao da mi prcka po autu. 

Link to comment
Share on other sites

Meni je Sedox mapa instalirana preko kabela i to tako da je skinuo na komp moju, poslao u Nizozemsku il tak nekaj da ovi vide i u roku od sat vremena su vratili odgovarajucu mapu za moj auto. Nikakvo rastavljanje auta itd, svasta. Ja takvom ne bi dao da mi prcka po autu. 

a jesi li znao da je spajanje direktno na centralu najsigurniji nacin iscitavanja mape?

Neke aute ni nemozes odraditi preko obd-a. 

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Najsigurnijin u smislu da se nesta ne sjebe.

Na stolu dovedes stalnu struju i spajas uredaj s kojim obavljas to, ima ih dosta. Dok recimo u autu uvijek postoji mogucnost da padne napon(iako je auto recimo jos stavljen na punjac), jer ga neki drugi uredaj, neki dr ecu, ventilator i svasta nesta. U tom momentu postoji mogucnost da napon krene varirati, pukne veza u pola flashanja svasta nesta. Na stolu je to vec manja mogucnost.

A najnajsigurnija metoda je otvoriti ecu i spojiti se direktni na eeprom.

Ja nekazem da preko obd-a nije dobro, samo sam se osvrnuo na tvoj komentar, da takvom nebi dao da ti pipne auto.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Hvala na objasnjenju kristijan1710! 

A zeko na cemu ti temeljis svoju tvrdnju?

ja osobno bi u thp iso jel rade mapu na valjcima ili drndak selp autoelektronika. 

Svoju tvrdnju na iskustvu, i znanju drugih koji se time bave. 

Sedox je ok, al ako oces bolje i bas po tvom onda ovi kaj napiso.

Link to comment
Share on other sites

Ma jasno da je bolje napraviti mapu bas za svoj auto. Ja sam npr za Lagunu 2.2 dci radio kod Gubica jer je to ipak dosta rjedi motor nego 1.5dci kojeg ima ko blata i za kojeg je npr Sedox ipak sasvim dovoljan. I naravno radio sam valjke s Lagunom uz nekoliko ustimavanja. 

Link to comment
Share on other sites

Di, šta, kako? Daj još neki info, impresije...

To i mene zanima i kolko je isplativo i ima li svrhe to radit na takvom motoricu?

Link to comment
Share on other sites

Naravno da se ne isplati ali... ljudi na svašta troše nofce. Pitanje je kolko si zadovoljan a ja jesam od prvog dana jer se osjetno manje osjetila razlika u ubrzanju sa i bez upaljene klime. Prije, s upaljenom klimom na +37, doslovno je zastao na nekih 2.000 okretaja i mučio se do jedno 4.000 i tek onda se napokon i pokrenuo. Posle mapiranja toga više nije bilo već linearno ubrzanje.

Znači, sa 75KS na navodnih 86KS, blokada pomaknuta na 7.000, i ispeglana krivulja između 2.500-4.500 okretaja. Za autić od 840kg, to je dovoljno da svaki drugi auto cimaš na cesti. Potrošnja ista i nikakvih problema s motorom i getribom. Blokada na 7.000 da na kraće relacije, od semafora do semafora, imam jedno šaltanje manje. Govorim o vremenima pred više 10 godina kad je većina auta imala manje konja. Sad se moja žena vozi s Twingalicom al se ja jurcam svakom prilikom kad mi dođe u ruke.

Kad to radiš na sportu od 200KS i 1.300kg, onda je to navodnih 10KS i upitni vijek motora. Znači porast snage od 5% i vele da je to super.

Kad to radiš na twingu od 75KS i 840kg, onda je to isto navodnih 10KS i eto još radi. Porast snage 13% i kažu da je to bacanje novaca.

Twingo sam mapiro, a sport neću nikad, i oba idu bez greške pa prosudite sami. Već sam o tom davno pisal. I pazite se moje žene da vas negdje ne napere s twingom. Šalim se, jedino se čuje na udaljenost od 2 kilometra kakav auspuh sam složio. :wavey:

DSC00030.JPG

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Samo nisi napisao di i ga mapirao. Twingo nije auto za jurnjavu i to niti ne očekujem od njega ali ako može biti malo življi i brži u vožnji zašto ne... Za brzu vožnju i pretjecanja imam Audi A6 sa 290 ks i 580 Nm. Prije njega sam imao BMW sa 305 ks i 460 Nm i kada sam stisnuo gas lijepili bi za sjedalo. Zato mi se Twingač sada čini trom ali njega sam kupio isključivo za gradsku vožnju i za otić do posla i tu zadaću sasvim ljepo ispunjava. Zadovoljan sam s njim i sada ali ako se može učiniti malo življim a da sam motor ne pati onda bi možda išao na tu varijantu,

Link to comment
Share on other sites

Gledam baš na stranici, nema u ponudi 1.4-1.6 8v motora. Izgleda da se taj onda nemože remapat.

Link to comment
Share on other sites

Gledas na krivoj strani. Nema pod Thalia,ali ima pod Clio... ?

Link to comment
Share on other sites

Puno ovih 1.5dci ali ne vidim baš da ih je puno remapirnao ili chipirano..vjerovatno zato jer je 110ks iz tvornice vec dosta na tu kubikažu? :p

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo kako se svi pozivaju na tih 500 kubika manje nego u 2.0. Znači ako je 2.0 motor, nema frke može i preko 200 ks. a 1.5 je već u tvornici navijen i tjt. Moš mislit :) 

Link to comment
Share on other sites

ja osobno bi u thp iso jel rade mapu na valjcima ili drndak selp autoelektronika. 

Svoju tvrdnju na iskustvu, i znanju drugih koji se time bave. 

Sedox je ok, al ako oces bolje i bas po tvom onda ovi kaj napiso.

:vidiga:

ti stvarno mislis da rade tebi mapu na stolu, daj ne bulazni... stavi te na stol da imas pre posle snagu, uz to malo postela parametre na stolu da izbaci vise nego sto imas a pre mjerenja manje nego sto imas da bi ti kao kupac bio zadovoljan..

mapa kakvu ti opisujes se radi preko 5h na stolu i to uz jako dobru bazu podataka za bas tvoj motor sta gde ide vec prije nego te se stavi na stol... :hop:

 

uz to nema dovoljno jakih valjaka koji bi u hr pokazali pojavu overboosta na autu od 200+ks.. jer jednostavno nemaju snagu dovoljno zakociti motor na odredjenim okretajima pa onda ti na put i uzbrdo u 5. poklopis pun gas kad on ode u safe mod...

da ne kazem dalje da su u HR svi valjci takvi da mjere ubrzanje pa ga preracunavaju i moment i snagu. i onda na takvim valjcima vama raste snaga smanjenjem mase rotirajucih elemenata (remenice i sl pm) a kad bi ste dosli na pravu kocnicu koja mjeri moment, a ne ubrzanje onda bi ste vidjeli da je snaga ostala nepromjenjena... 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.