Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Baš Miloše, budi malo humaniji.

I ja si nešto počeo razmišljati da odvezem Lagunu na jedan tretman, a kad ovako nešto pročitam odmah odustanem.

Link to comment
Share on other sites

haha ne problem je u pretpostavkama.
- "ako se mora vaditi iz auta onda je smece" - kristijan je objasnio necu se ponavljat
- "ako nije radjeno na valjcima ne valja" - opet glupost no ogradjujem se za umjeren tuning i dizele iskljucivo. mape su odavno poznate i nema tu stelanja na autu, eventualno da se provjeri da li su svi parametri i dalje ok. 
itd itd..

cinjenice

- jedino sta ne valja su cuning kutije koje samo zavaravaju ECU o parametrima, i njih iskljucivo "preporucujem" nekome ko ima garanciju i nema .(postoje "piggy back" sistemi al oni presrecu SVE signale ka i od ECU-a i koriste se kod auta kojima je ECU limitiran za cuning)

- generciske mape za dizele (stage 1, stage 2)  su dovoljno puta isprobane, nemojte misliti da vi imate neki specijalni auto i da je kod vas tolko drugcije sem ako ste radili neku bitnu preinaku.

- ucitavanje mape se radi na nacin koji najvise odgovara po tipu auta, postoje 5 nacina ucitavanja. 

  1. OBD port - najnesigurnija ali najprakticnija metoda, bitno je poduzet neke radnje pre pocetka. npr iskopcavanje ventilatora rashladnog sistema, jer ni pored 15A punjaca nemoze odrzati konstantan napon nego isti pada. neki alati mogu pristupit memoriji u kojoj su injektori, kilometraza i imobilizator, pa moze napraviti darmar, pogotoo ako se koriste kopije alata.
  2. J-TAg i sledeci
  3. K-Tag - spajaju se na vanjske pinove ECU-a i dovode svoje napajanje na isti. radi se na stolu. razlika dolazi od raznih ECU-a ( kako koji zahteva J i K ) no nekad se i oni spajaju i direkt na plocu ECU-a
  4. BDM ( i njegove pod verzije) - s ovime se moze svaki ECU raditi. kod nekih su izvedeni BDM portovi pa se koristi priprema, a kod nekih (bmw najnovija serija) se cak mora rezati vod na ploci da bi se iskljucila zastita od mapiranja i onda se na razne konektore spaja i ucitava
  5. skidanje eproma i direktno programiranje. za nove aute tesko jer su memorije  mnogo sitnije i osjetljivije. na starim autima je ovo bio jedini nacin. ako se planiralo nesto ozbiljnije onda se napravila baza za "stonogu" koja se posle samo izmenjivala, nije bilo potrebe lemiti.

lako moguce da sam zaboravio neku izuzetno specificnu metodu. 

4. je potrebna kad su auti tek izasli i dok cuneri ne dodju do metode kako zaobici softwerski zastitu protiv mapiranja. kroz nekoliko godina se razvije softwer koji probija zastitu i onda se moze koristiti 3, 2, 1 metoda.

BDM-read s K-Tag alatom

6473e-ktag-read-write-edc17cp45-2.thumb.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pise i na plotu. Ajd procitaj par postova iznad, sve je lijepo objasnjenjo.

Link to comment
Share on other sites

Imate i ovo.. Isto je jebeno dobar. Moja preporuka

(Salim se)9fe04e946f5a220fc7f0601ba42c1b25.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pod “chip tuning” se na ebayu prodaje i pločica s 2 ledice (čak svijetle?) i prekidačem, tako da... 

Link to comment
Share on other sites

Ovaj što je Miloš okačio takvog sam imao.

Razlika je bila očita, snage više bar 30%, manje je trošio, lakše išao uzbrdo...

Doslovce čudo!

.

.

.

.

.

.

.

Šteta što su mi ukrali bicikl na kojem je bio taj čip [emoji25] [emoji25]

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo malo novosti, bio sam kod majstora, skinuo je centralu i otvorio je, očitao moju mapu i poslao u Italiju (ne znam di kome kako kada..) nakon sat vremena su mu vratili novu mapu, vratili sve gore i auto upali, ali ne drži minimum, tj ako ne držiš gas odmah se ugasi.. A zanimljivo je da jako lijepo reagira na gas, baš veselo skaču okretaji, ali čim pustiš gas aj bok. Skinuo je opet centralu i sad čekam novu mapu... U čemu bi mogao biti problem?

Link to comment
Share on other sites

Kaj se sekiras i interesiras... pij kafu, ladi jaja... za sat vremena bude poslozeno i samo gas!! Cekamo dojmove! :)

 

Link to comment
Share on other sites

Za svaki slučaj je vratio moju mapu, čisto da vidi da nije slučajno on nešto zeznuo i sa original mapom radi normalno. Mamicu joj :mad:

Link to comment
Share on other sites

necu komentarisati. ali neko nesto ozbiljno zajebo s mapom, znaci nezna raditi i ja iskreno ne bi nista vise dao da diraju... 

Link to comment
Share on other sites

gle, ocito da su dirali parametre koji odredjuju rad motora u leru, to nije NI BLIZU dijelu koji se dira za snagu. znaci neznaju sta rade i ne bi im dao vise ista da diraju. 

Link to comment
Share on other sites

A nije da su početnici, taj majstor koji to radi ima cca 15 godina iskustva i jako je cijenjen kod nas. Rekao je da se takve stvari jako rijetko dešavaju. Svi mehaničari surađuju sa njim, čak i ovlašteni Renault servis. Zato se možda stvarno radi o grešci kako mi je on rekao..

Link to comment
Share on other sites

Javi epilog @Hoky

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jučer nisu poslali novu mapu, samo su se ispričali za grešku i mole za strpljenje dok ne riješe. Ako do danas popodne ne pošalju ide nazad original i niš od toga.. :sad2: 

Edited by Hoky
Link to comment
Share on other sites

pa sta nije sad original na njoj ? , koja masina je u pitanju? 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Ne znam više ča je gore, jer je par puta pokušavao sa novom mapom, mislio je da je on negdje pogriješio.  1.5 dCi

Link to comment
Share on other sites

stvarno si hrabar ako si ostavio njima auto.
ja bi se samo zahvalio na usluzi i otisao... 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.