Jump to content

Chip tunning 1.5 dCi


Hoky

Recommended Posts

Evo mene opet, ali ovaj put sa dobrim vjestima :)  Nakon posla sam zvao majstora i kaže mi nećeš vjerovat ali auto ti je sređeno.. Uglavnom navodno je prva mapa koju su poslali imala neku grešku, drugu je morao čekati par dana i napokon su jučer poslali. 
Auto ide osjetno bolje, vuče od 1500 okretaja i bez da se osjeti gubitak snage ide preko 3000. Ono ča je meni bilo bitno je popravljeno, a to je kretanje i prva druga. 
Platio sam 1500 kn i zadovoljan sam napravljenim, jedino ča san primjeti je da mi je potrošnja skočila na 7 litara po kompu, ali to je normalno jer smo ga resetirali i samo po gradu sam se vozio i to malo življe. 
 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti ostane povecana potrosnja nakon normalne voznje nesto nevalja!

Meni s 200+ks trosi isto kao i s 120 sto je trosio i po gradu i na otvorenom!

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ma to je mjereno na stolu, znam da to nije realno bez valjaka ali osjetno više nage ima. A iskreno koliko je to više, nebitno mi je. 

Link to comment
Share on other sites

konjometrom :tulum:

 

ma ima on valjke pa izmjerio, znaš da je išla veća turbina i koznaštajoš

Link to comment
Share on other sites

Ako ti ostane povecana potrosnja nakon normalne voznje nesto nevalja!

 

Meni s 200+ks trosi isto kao i s 120 sto je trosio i po gradu i na otvorenom!

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

Testirat ću kroz rezervar, dva. Rekao mi je da treba par sto km napraviti dok sve sjedne na mjesto, ča god to značilo...

Link to comment
Share on other sites

Čime mjerite te konje?

Znam sta je radjeno na mapi (sam sam radio) i sta je sve maknuto. Znam da je tvornicki 1.25bara za 150ks ide 1.45bara na tvornickoj turbini a ja punim 2.3bara (boosta) na mnogo vecoj turbini koja daje mnoogo vise zraca od tvornicke. Tj cak i da sam na 1.45 bara bi imao znatno vise zraka s velikom turbinom nego na tvornickoj. A kolicina zraka je u direktnoj vezi s kolicinom goriva koju moze sagorit pa ujedno i snazi..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Izmjeriti ću samo ne znam kada jer moram na autocestu, po gradu nemam gdje. Samo ne znam koja je razlika u težini od Fluence-a do Lagune, a to je dosta bitno, i vjerojatno nisu mjenjači isti.. Koliko brzina imaš?

Edited by Hoky
Link to comment
Share on other sites

nemojte opterecivat motore ispod 1500 okretaja. i ovako imaju masu momenta i nepotrebno opterecavate sve dijelove pogona, dmf/kvacilo ponajvise!

Optimista, probali smo protiv saxa i skoci na 50 do 90cca  i od tamo pa na dalje se vozimo bez promjene udaljenosti... (tu jos nisam  bio rjesio usis) videcemo sad kad bude gotova usisna grana i s usisom sto je slozen. a sad je i saxo potpuno sredjen (s time da kaze da neide bolje u smislu ubrzanja nego samo ljepse radi)
https://www.youtube.com/watch?v=PIt01Wv19cI

saxo je 175ks i s vozacem ispod 900kg

ja sam xz ks i s vozacem 1450kg :)

Link to comment
Share on other sites

Izmjeriti ću samo ne znam kada jer moram na autocestu, po gradu nemam gdje. Samo ne znam koja je razlika u težini od Fluence-a do Lagune, a to je dosta bitno, i vjerojatno nisu mjenjači isti.. Koliko brzina imaš?

Istina, laguna je nešto teža ali ne znam za koliko. Kod mene je dci 110ks i 240nm a mjenjac 6. Brzina nije onaj eco nego obicni pa ima agresivnije (krace) brzine 

Link to comment
Share on other sites

Nije realno uspoređivat se sa saxom, treba stat s meganom jer je teži auto i malo realniji za usporedbu. 170 ks u nekih 1090 kg

Link to comment
Share on other sites

Nije realno uspoređivat se sa saxom, treba stat s meganom jer je teži auto i malo realniji za usporedbu. 170 ks u nekih 1090 kg

pa sad ne bi me ni s saxom dobio da nisam ja kocio da bi se uskladili a ovi onda "startali" no nebitno. da se pocnem voziti za pocetak bez 50kg alata i dijelova u gepeku imalo bi smisla stati. ono je bilo za zezanciju cisto me zanimalo kolko ide saxo ali sam ocekivao vise. 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam dal mi gledamo isti video, al na onom videu je saxo masakriro megana..

Ne znam dal mi gledamo isti video, al na onom videu je saxo masakriro megana i ne znam na koju foru misliš da si mu sad konkurencija.. 

Drži se uz gtie od cca 280ak ks.. Zato ti govorim da ti je realnije ravanat se s meganom njegovim jer je megan papao svakakve "nabuđene" aute a po klasi bi valjda trebali bit tu negdje..

Link to comment
Share on other sites

da masakrirao je na "startu" vidi cuda za atmosferu i auto od 800kg da nece skociti...

da, ja kocim, boost 0, Robi ljepo ubrzava i kad smo se poravnali Dara trubi i ja u podrumu.. mogao sam komotno i ostati, kolko je skocio saxo do 90 je skocio, od tamo sam ga ulovio i drzao razmak dok nije poceo Robi kociti na nekih 170. znaci ne ubrzava bolje nego me je ulovio nespremnog na slicnu foru jos 2 puta s time da je zadnje bilo kao 3. na 90, a oni krenuli s 70 jer ti je brat kasnio.. a on bio u 2.... 

meni je tad jos jebao usis i gubio sam tlak kao i na StreetRaceu na grobniku....

no budemo stali kad ja zavrsim svoj auto..

S Meganom me nemoze stici tako da nemam sta da stajem... ovo na 50 i 2 brzina jako favorizira atmosferu.. ja nemogu motor opteretiti dovoljno da bi krenuo dizat boost dok sam na 50... i ako sam u okretajima... budemo izmjerili ubrzanje pa ce mo videti ko je gde.. tu je 0-100 100-200 (za saxo je pitanje dal uopce moze doci do 200.. ) da ne pricamo da je saxo do sad vozio 2 tjedna u ovih 5 mjeseci ili kolko je proslo ... 

Link to comment
Share on other sites

Ja ti i dalje govorim da je saxo daleko van tvoje lige.. Ne znam, bit će da su golf Vice gti s 280ak ks u rangu tvog megana po ovome što pišeš..

I ne znam kakve veze koliko je saxo vozio u ovih 5 mjeseci s ičime? Normalno da nije vozio kad je mapa bila u kurcu, što je trebo, ubit motor al glavno da se vozi?

Link to comment
Share on other sites

nene bratov je veci... i da Optimista... no izmjerit ce se pa ce se znati. sta se brines :) gde nema utjecaja ko je kako startao, kako se namjestio pre trube i ostalo gde je onda stvar moje reakcije...

Link to comment
Share on other sites

Čemu opće rasprava oko tog? Kakve trube, kakve pizde materine. Ako je već toliko bitno, Grobnik sljedeće godine i cao. :D 

I ne bih se složio  da nije bitno koliko se vozi auto, jedno je imat auto za zajebanciju, a drugo kad ga voziš svaki dan

Edited by grgaph2
Link to comment
Share on other sites

Nekima je to jedino bitno u zivotu. Kolko brzo vozi auto..

A meni je pak bitno da sam ja svog kompletno SAM slozio i mapu i sve.. I da budem najsporiji me zapravo zaboli..

Sano mi ide na ku**c ako ja zajebem start onda u auto neide. Kad me nemogu dostic na ravnici i lagano ih ostavljam (a idemo gustat npr plominku) onda ide nisam stisnuo pun gas, bio sam u 5. Brzini i slicne pm...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.