Jump to content

Nestabilnost u vožnji


jopa_22

Recommended Posts

dakle o što naslov kaže u vožnji mi je auto nestabilan odnosno prilikom prelaska preko nekog šahta ili neke neravnine auto kao da se zabaci nekud i čini mi se da je problem u zadnjem kraju al nisam siguran...odvezao sam auto kod mehaničara sa sumnjom da je problem u selenima zadnjeg mosta...on je odradio samo vizualnu inspekciju i rekao da je selen centriran i nema poderotina...onda sam mu ispričao simptome i rekao je da ne zna da mogu bit i seleni i amortizeri...da može promijenit selene pa ćemo vidjet...pa ja sad pitam ovdje prije nego krenem u popravke na sreću kako bi pronašao problem dal je netko imao sličnu situaciju...dal selen može izgledat ok ali stvarat takav problem...dal je možda problem na prednjem kraju....ugL svaki savjet je dobrodošao...hvala...može i preporuka nekog majstora u rijeci koji će znat što radi a neće me izut iz čarapa :D

Link to comment
Share on other sites

Može biti da selen ima lufta a da je vizualno ok.

U stanici za tehnički provjeri stanje amortizera.

Može biti i da je opruga pukla.

Link to comment
Share on other sites

pa vidio bi da je pukla...to bi čak i ja vidio :D al dobro sviđa mi se ovo s tehničkim to ću prvo napravit...hvala

 

Link to comment
Share on other sites

Naprotiv,puknuta opruga se često teško vidi,ja sam kod sebe puknutu oprugu "vidio" tek kad sam je kuckao odvijačem i davala je tupasti zvuk.

Link to comment
Share on other sites

zanimljivo znači ona se neće nužno odvojit na mjestu gdje je pukla?

Tako je kod mene bilo. Puknutih zadnjih par cm pri donjem kraju je otpalo tek kad je opruga sišla s auta.

Link to comment
Share on other sites

Neee isto i kod mene zadnji most nije ravan, serijska greška kotači su usmjereni prema nutra i imaš takav dojam kad prelazi s preko neke neravnine da baci kraj, provjeri i zadnje kočnice ako koja koči konstantno, kod mene je desna kočila stalno i kad se prepelas po mokroj zebri zanese malo. Ti auti su imali taj problem ko da zadnji kraj stalno pleše i lebdi, možeš si pogledati amortizere i selene ali najbolje budeš vidio prvo s kočnicama da li je sve uredu i onda na optici.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

problem rješen, desna opruga je bila za zavoj i pol kraća od lijeve i dalje nije potrebno objašnjavat...hvala na pomoći

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

OK sad je već polako spooky, u natrag tjedan-dva zadnji kraj je jako nestabilan. Znam da špura stoji prema nutra kako tvrde jer je stabilniji na kočenju. Ok stabilan je kad se naglo koči. Na tehničkom su mi rekli da ljevi zadnji kotač koči bolje od desnog ali netabilnost se javlja kad skrečem bilo ljevo bilo desno. auto danas ide na dizalicu. savijeti kaj gledati i na kaj pazit. Za početak budem zamjenio pločice i sajle ručne. Diskovi su novi u ljeto stavljeni novi i desna čeljust je nova.pošto je bila zacvikna čeljust pločice se nisu ravnomjerno trošile pa budem zamjenil. Gume su zimske stare dvije godine.

 

Bilo koji savijet dobro dođe

Link to comment
Share on other sites

ako ti na neravninama onako kao zabaci zadnji kraj, prva i najjveca mogucnost su amortizeri. Ja bih davao jako malo do nimalo sanse za kocnice-

Link to comment
Share on other sites

Njemačka DEKRA je navela kao minus Clio modelima ranije pucanje opruga. Mi smo na bivšem Cliu mjenjali zadnju desnu oprugu jer ja samo odjednom pukla i komad opruge mi je visil dole na mostu inače ga nebi skužil. U servisnoj mi je pisalo da je bivši vlasnik menjal levu oprugu na istoj osovini. Izgleda da renolčekima odlaze te opruge a ko bi rekel....

Link to comment
Share on other sites

Nisam nikad mislil da bum opruge na autu menjal a ispada da sam prije to menjal neg amortizerje. Al bolše je opruge zmenjati nego amortizerje ak niš drugo jeftinije je platili sam oprugu za Clio oko 200 kn mislim ak nisam alzehajmera dobil. Kayaba je bila. A bilo bi dobro da imamo temu o oprugama da vidimo kakve su dobre Kayabe, Suplex, kILLEn itd kaj mislite

Link to comment
Share on other sites

Ne znam provjerio malo amortizere i oba dva imaju 7 zavoja ali sam našao onaj nastavak zeleni vidi se da je nedavno strugao po oprugi,i nadam se da opruga mora biti tak malo "spigana", ne budem dramatiziral sad pred Novu ali prvom prilikom ide na pregled nekom ko zna kaj radi :D 

Za početak sam spustil tlak u gumama možda su malo pre napumpane sad su 2.0 bara bile su na 2.2 

evo malo slikica možda tko nešto uoči :)

 

oštečenje.jpg

spigani.jpg

zadnji desni.jpg

zadnji ljevi.jpg

Link to comment
Share on other sites

ja sam svoje zadnje selene zamjenil jer nisu bili ok a simptom je bil taj da je zabacil nakon prelaska preko zakrpe ili rupe a  što se tiče zadnjeg špura i da su kotači skošeni unutra...i moji su i kad je cesta klizava prije osjetiš oversteer,ali auto ne proklizi  do kraja..osjetiš ko da su ti zakretni zadnji kotači,tak bar ja imam osjećaj..zadnje gume su mi preko 20 tkm i za sad nije potrošen vanjski rub s obzirom na špur van tolerancija

Edited by viry
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

pozdrav, problem riješen zamjenom amortizera. Zamijenjene su bile i opruge ali se zanošenje nastavilo. Osobito se to dalo osjetiti na mokroj cesti. Zamijenio amortizere sam, nije nikakva mudrolija. Cijena 412kn komad. 

Stari amortizeri stvarno "zgaženi". Jedan amortizer kada se stisne do kraja jedva se vračao.

Namjerno sam uzeo bilstein, malo su jači od originalnih. Nakon ovog "groblja" od zadnjih amortizera uskoro se mijenjaju i prednji amortizeri.

evo par slikica.

20180713_121421.jpg

20180722_184219.jpg

Link to comment
Share on other sites

To je B4 iz Siluxa?

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

običan bilstein 

kupio u anet-u. Iznenadio sam se cijenom jer mi je u tokiću reko gotovo 300kn više za KYB 

Link to comment
Share on other sites

katastrofalni su mi bili B4 made in romania, nikad više. B6 je druga priča

Link to comment
Share on other sites

običan bilstein 

kupio u anet-u. Iznenadio sam se cijenom jer mi je u tokiću reko gotovo 300kn više za KYB 

i kyb je 300 puta bolji od B4

Link to comment
Share on other sites

ne znam, meni na naljepnici piše made in germani. Nema kontakata s rumunjskom. 

Koga god pitao svi mi preporučili bilstein. 

Budemo vidjeli za sad je dobro, makar šta god da sam stavio bilo bi bolje od ovog kaj je bilo gore :D

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.