Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

Glupo mi je vise otvarat teme pa sam otvorija ovu di mogu (svi) pitat bilo sta da se neotvara bezveze (naravno ako je dopusteno)

Bye the way nakon 7 dana sta sam kupija auto momak me sa leđa spuca motoron i ulupija mi zadnji kraj. Sad cekam da me zovu iz ovlastenog da ga dovedem (nakon sta je zena sorila 3-cu). Pegula

Imam problem sa satom. Namjestim sat, za dan dva se poremeti. U cemu bi moga bit problem?

Link to comment
Share on other sites

Na vratima od vozaca, onaj donji dio ovalni, sta je odvojiv. Na lijevoj strani mi je otkacen. Jel neko zna kako ga namjestit?

Link to comment
Share on other sites

slab akumulator. Povuče dosta struje anlaser i tada se sat zblesira

Ne virujen da je do akumulatora

Link to comment
Share on other sites


Pozdrav svima, imam jedno pitanje u vezi prednjih kratkih svjetla. Koliko vidim za Clio IV (2013. godište) kratka svijetla idu H7 žarulje, pa me zanimalo da li je netko probao staviti neke druge žarulje osim standardnih halogenih i koje? Možda H7 Philips Racing Vision? Ili evo naprimjer našao sam ove LED H7 žarulje pa me zanima da li bi se njih moglo staviti: https://www.molydon.hr/h7-led-žarulja-cijena

Link to comment
Share on other sites

Zaboravi na LED jer far nije napravljen za to i cut of neće biti dobar, kao ni količina svijetlosti.

Link to comment
Share on other sites

Danas ugledah da mi je puknuta ova guma (keder?). Koliko okvirno kosta i di to mogu nac za kupit? a32e54b29dfaa98053b25e7c5e0a4dc1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zaboravi na LED jer far nije napravljen za to i cut of neće biti dobar, kao ni količina svijetlosti.

To sam nekako i mislio... A ove druge žarulje, kao Philips Racing Vision ili Osram Night Breaker Laser? Jel ih netko koristi? Možda pitam glupa pitanja ali nemam baš puno iskustva :)

Link to comment
Share on other sites

Ja sam ih ima dva puta, i oba puta mi je ista strana krepala. Onda kupija neke od 20,30kn obicne i traje pitaj boga koliko

Link to comment
Share on other sites

A ništa čekat ću da crkne koja od ovih što sad imam, pa možda probam neke malo "jače". Malo sam i ja skeptičan, čitao sam da kraće traju, iako u tim slučajevima uglavnom okrive ljude za neispravnu instalaciju (da su dirali žarulju rukama prilikom instalacije) pa da im zato kraće traju...

Link to comment
Share on other sites

Ja san na bivšem P107 imao Philips White Vision Xenon Effect. 

Plus: čisto kristalno bijelo svjetlo, malkice veći domet od standardnih žarulja

Minus: jedna je krepala nakon samo 3 mjeseca

Link to comment
Share on other sites

Ja sam imao na Focusu Osram Night Breaker Ultimate. Super svijetli, samo sto mi je nakon cca 10000km krepucnila jedna i onda za par dana druga. To je kod mene trajalo malo manje od 3 mjeseca. Stavio najeftiniji Osram unutra i radi i danas nakon 30 000km ili nekih skoro godinu dana. (smanjila se kilometraza puno)

Link to comment
Share on other sites

Za Osrama sam čuo da vole brzo krepat. Meni su rikavale nakon 6-9 mjeseci, a Osram H1 duga mi je spalila konektor od lijevog dugog svjetla.

Osobno sam dva puta imao Philips X-treme H7. Prvi puta su krepale nakon 1.5god, druge nakon 2god. Svijetle osjetno jače nego običnjače.

Link to comment
Share on other sites

Kupio sam clio 4 kojem je garancija istekla u 6m ove godine. Danas sam bio u gasperova i nisam obavio pregled jer su ga htjeli naplatit. Tako je kako je. Problem je sljedeci

Kompjuter koji racuna potrosnju na 100km (a i ostalo) neradi dobro. U jednom kracem điru potrosnja skace sa par litara na preko 10l. Sat je ponisten dva puta u nadi da ce doc sebi, al nista. Jel netko ima/o takav problem?

29cdcd922b6012eb548ffc0e0735480a.jpg

421915da565be5f26f19c68ee7d24969.jpg

5c34da40191d820c84a35180645fd16f.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pa sto ti je kraci interval, vise potrosnja varira...

Dakle, nemoj ga vise resetirati, nego ga pusti da radi i na kraju ce se vrijednost ujednaciti na neku brojku koja ce biti prosjecna potrosnja na prijedenih 100km...

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Zadnje ponistavanje je prije 500km. Mislim da bi to trebalo bit dovoljno da nema ovolike oscilacije. U gašperova mi je reka ovaj na prijemu da nije u redu

Gledam po forumima kako ljudi u jednom putu resetiraju pa im pise kako i treba.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj cijeli tank nista resetirati. Dakle doslovce ostavi cijeli tank i kada potrosis tank goriva onda se javi sa rezultatom...

Mislim da svi kompovi (barem toyota) racuna prosjecnu potrosnju na temelju toga koliko si prosao i koliko km si prosao sa kolicinom goriva sa kojom si prosao posljednji km. Tako nesto. Uglavnom ako ides nizbrdo i neces potrositi skoro nista, recimo 3030ml na 1km i onda krenes uz jako veliko brdo i trebas drzati puno gasa i tu spalis 30ml za 200m. I onda kompjuter uzme racunati 30ml za 1 km, to je 3l na 100km onda jos 30ml i prosao 200m to je 3 to je 15l na 100km, ti si prosao 1.2km i potrosio 400ml benge, dakle za 100km ovim stilom ces potrositi 14.166666l i onda naravno nakon jos cca 200ml ide jos gore jel jos vise se penjes i dok se ne poscnes spustati. I sto cesce resetiras kompjuter to ce ti vise varirati potrosnja.

Link to comment
Share on other sites

Jesi riješio problem sa satom?

Što se tiče prosječne potrošnje, daj provjeri dal ti se ponište i ostali podaci u putnom računalu (npr. broj km koje si napravio od zadnjeg poništavanja).

To bi moglo biti povezano - malo sumnjivo se čini da se poremeti sat i još ta situacija sa prosječnom potrošnjom - možda provjera akumulatora nije loša ideja (kao što je napisao  frenchkey), pogotovo ako još nije mijenjan.

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.