Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

To sam i mislio, bilo bi super kada bi bilo samo to.
Auto sam uzeo polovan prije manje od mjesec dana, 2016. godište.
Servisiran samo u ovlaštenom bio, a koliko vidim oni nikada nisu dopunjavali tako da je moguće.
Vidjet ću onda do nekog klima servisa da prvo vide koliko ima, samo se nadam da ne curi na killeru ili tako nešto.

Link to comment
Share on other sites

da curi na kileru iscurilo bi već sve.. a i ne mora biti, osim ak nije bio karambol.. inače normalno je ako se jednom u 2 godine dopunjava plin.. 

jer on iz sustava nestaje pošto ima sto spojeva, brtvi itd. ima auta koji ne gube ali ti su rijetki.. moj je 2010, kad sam ga kupio prije 2 godine nije hladio ništa.. puhao mlako svugdje.  bilo samo 30% plina od potrebne količine, valjda deda koji ga je vozio nije uopće palio klimu.. kad sam dopunio prošle godine je ledilo, ove godine ne ledi  tak jako ali još ok hladi. iduće proljeće ću opet dopuniti..

Link to comment
Share on other sites

Nije karambol, provjerio sam sve živo prije kupovine.

Onda ću što prije u klima servis, imam jedan relativno blizu pa neka odrade servis i dopune.

Link to comment
Share on other sites

Zamijeniti usput cijev, ovlašteni znaju napamet kataloški broj, mijenjali su u garanciji masu. 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Aha, ajde pogledam u Dialogys-u broj te koliko bi kostala.

Postoji sansa da su je vec zamijenili u garanciji, morao bi vidjeti doci do full popisa sto su radili.

Sent from my MIX 3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Mali update.
Bio na punjenju danas, uglavnom bilo je samo 63g plina i 1g ulja.
A po specifikacijama ide 430g plina i 20g ulja.

Vakumirali su jedno 20 minuta i nije puštalo, sada piri full hladan zrak.
Nadam se da je to to, ako bude opet zezalo e onda tražim gdje curi.

Link to comment
Share on other sites

Plin je morao negdje iscuriti, to obično bude na neku rupu, tu najčešće plin curi. 

  • Haha 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Znam da je morao, ali nemam pojma koliko je plina bilo kada sam auto uzeo.
Provjerio sam bio da radi klima, i radila je ali nije ledeno pirilo kao sada.
Kod mene je 3 tjedna tek, ono što znam je da nije za par dana iscurilo.

Pratit ću stanje i ako opet bude zezalo znam da negdje curi pa ću naći gdje je to.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

U opisu punjenja i servisa piše da dodaju UV kontrast, tako da bi trebalo biti.

Link to comment
Share on other sites

Jel problem izvadit i vratit prednje siceve? Malo bi ga usisa kako treba

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Odvidane 4 torx vide al nisam pokušava otkacit konektore. Al sam uspija malo ih nakosit da se može usisat. Al mi sad javlja grešku zracnog jastuka, a nisam ništa odspaja. Suvozacki sam iskljucija, a greska i dalje stoji. Jel to znaci da je vozacki u pitanju? Sta da radim sad? [emoji2357]

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Dijagnostika. Kristalna kugla dobila koronu :)

Link to comment
Share on other sites

A kasno sinoc sam malo cacka, kaze zena jutros da nema greške

Poslano sa mog SM-G970F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Imam servis. 4 filtera i ulje. Jel mi bolja ponuda sa bosch ili mahle filterima? Mahle je skuplja cca 50kn

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo mojih par dojmova o cliu, nije loš auto ali ne bi preporučio benzinac od 75hp nikome:

dobro izgleda (2018 1.2 16V Limited) , ok oprema (manje više), relativno udoban za svoju veličinu auta, nikakvih vanrednih kvarova u 29k km, navigacija izračunava solidno

negativno:

očajan motor (1.2 16v 75hp) koji na papiru ima 14 sec do 100 a u stvarnosti i više, s dvoje ljudi i klimom ima sigurno 17+ sec, loš mjenjač (5 brzina) koji hoće fulati brzinu, potrošnja normalne vožnje oko 9 do 9,5 litara tako da je doseg s ES95 oko 450 km a s ES100 550 km, od opreme nema npr ono automatsko spuštanje stakla nego moraš držat gumb, mjenjanje kočione pločice na 29k km, display i navigacija rade sporo.

Sve u svemu ocjena 2/10, da je motor dci i 6 brzina bio bi to drugi auto.

Auto sam preuzeo novog iz salona i riješio dalje s 29100 km i sad vozim renault fluence koji je na papiru klasu iznad a u stvarnosti je valjda 2-3 klase bolji.

Kako god, za 93k kn je taj clio bolesno skup bio.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Trebam ubrzo radit prvi veliki servis. Pa me zanima šta se sve mjenja i koje marke su dobre?
VF17R040H53126154
Broj šasije ako se može po tome
Unaprijed hvala

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

kad skrećem udesno cujem sa desne strane kao da nesto lagano drobi....nema nikakvih drugih simptoma...auto je clio 4 nema ni 60 000km....sumnjam da bi mogli biti ležajevi amortizera jer kao da je zvuk sa gornje strane a ne donje

Link to comment
Share on other sites

On 24. 12. 2020. at 19:36, klitonije said:

kad skrećem udesno cujem sa desne strane kao da nesto lagano drobi....nema nikakvih drugih simptoma...auto je clio 4 nema ni 60 000km....sumnjam da bi mogli biti ležajevi amortizera jer kao da je zvuk sa gornje strane a ne donje

Ista stvar i meni, 20000 km, minjani lezajevi amortizera i nista.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 24. 12. 2020. at 19:36, klitonije said:

kad skrećem udesno cujem sa desne strane kao da nesto lagano drobi....nema nikakvih drugih simptoma...auto je clio 4 nema ni 60 000km....sumnjam da bi mogli biti ležajevi amortizera jer kao da je zvuk sa gornje strane a ne donje

I meni isto drobi... Počelo taman nakon isteka garancije... sad je 60 000 km...

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.