Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

Hoće to zezati ako ima puno vlage u zraku recimo ako parkiraš pored rijeke ili polja.

Link to comment
Share on other sites

Jučer je taman padala kiša više puta u Osijeku, bilo je kao u prašumi što se vlage tiče.
Ali me i par puta ranije zezao, stari isto ima Clia pa ga ne zeza, nije baš zabavno kada voziš i 4-5 puta se ugase kratka.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Evo mene opet, svjetla i dalje na random znaju zezati, vjerovatno je prekidač.
Dajem mu još tjedan-dva i naručujem drugi, u međuvremenu drugi problem imam.

Naime, brisači su mi dosta usporili, kao da se muče tek na brzoj su relativno brzi ali sporiji nego kod starog.
Pretpostavljam da treba podmazat škare, jel netko to radio prije jer ne želim da mi motor brisača krepa zbog toga, novi nije baš jeftin.

Link to comment
Share on other sites

kad su meni usporili na scenicu, četkice su bile dobro potrošene, kod tebe su valjda nove još. Škare nikad nisam podmazivao u ovih 16 godina. Stavio drugi motorić, vrte ko blesavi. Pogledaj malo i utičnicu na motoriću možda je oksidiralo, velik prelazni otpor

Link to comment
Share on other sites

Uglavnom škare budu ok ali zahrđaju osovine na koje se stave ruke brisača.
Ta osovina se okreće u alu puškici i zna oring propast pa ulazi voda.
Ako je jače zahrđalo onda izbijanje ide teže i potrebno je zagrijati.
Škare točno zabilježi gdje im je položaj. A polugu na motoru bolje ne odšarafljuj ili ako moraš zabilježi položaj jer ćeš imati problema sa traženjem 0 pozicije.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Hvala na savjetima, vidit cu onda rastavit ovih dana, svakako sam mislio ocistiti odvode.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Evo danas konačno stigao rastaviti da vidim šta se dešava, posudim bratu auto i kaže e nerade ti brisači.
A ono stvarno, krenu, pomaknu se 10 centi i zapnu.

Uglavnom psovao sve redom brisačima da ih skinem uopće, zahrđalo i sva radafcigera sam to skidao, jedno sat vremena samo to
i još mi se sve oznake obrisale od WD-a.

Dalje je išlo lagano, onda sam skinio motor s škara i odmah je bilo vidljivo da su škare zapekle, točno kao što je @mata73 rekao jedna od dvije
alu puškice je potpuno zapekla, ono doslovno je nisam mogao rukom full silom okreniti, druga je bila ko nova.
Onda sam čekićem jedva izbio škare da to mogu očistiti, puno alumijske soli tj. hrđe, pa tura WD-a, tura šmirgla i tako par puta i bilo je dobro.
Podmazao obje i sastavio, gumice su izgledale potpuno normalno a nove što sam imao nisu stale pa sam iste vratio nazad, isprobao kako rade i
da se motor vrati u park poziciju radilo fino.
Sastavio sve, čudio se gdje idu duži a gdje kraći vijci i eno radi ko novo, jedno 10 puta brže.
Jedino sam šajbu usrao s WD-om kad sam natapao brisače, iovako je zrel auto za pranje.

Uglavnom hvala na savjetima.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ajd neka si napravio. Nažalost ako nisi stavio nove o-ringe voda će isprati mazivo i opet će biti isto ali miran si bar do ljeta.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Znam, zato sam i natrpao maziva koliko ide, o-ring izgleda potpuno normalno, oba su identična.
Mislio sam zamjeniti ali u kitu kojeg ima nema baš ovih, dosta su tanke a samo sam većih imao.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Evo došlo je i vrijeme za moj prvi servis pa vas molim za savjet gdje da odem. Kako mi je ovo prvi servis na Cliu a i prvi servis u Zagrebu nemam pojma gdje da idem. Inače sam lociran u Novom Zagrebu i Štarkelj mi je na 400 metara a frend sa posla je imao Clia prije i servisirao ga je u Rocci i bio je zadovoljan. To je sve što ja znam o Renault servisima u ZG. Dok sam živio u Baranji naručivao sam dijelove iz Lagerosa i moj majstor mi je to odradio za neku siću tako da sam otvoren i za tu opciju ako će te mi preporučiti neki servis koji tako radi. Bitno mi je samo da se na servis ne čeka mjesec dana i više jer bi ga trebao obaviti tamo u periodu od 18. - 29.10. dok sam na GO.

Hvala. 

Link to comment
Share on other sites

Nazovi Krešu 097 6766 436 ako ne želis ovlaštenog a želiš dobrog majstora.
Na forumu je " cardak" , radiona je u D.Lomnici što ti nije daleko.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Molim upucenije. Jel mi to to šta mi ide za mali i veliki servis? Da ubacim u košaricu dok nije kasno (1.5dci)

Hvala

Screenshot_20211129-144258_Gmail.jpg

Screenshot_20211129-153317_Docs Reader.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav, novi sam vlasnik Clia 2013. 1.2 75ks. Prešao je 138tkm. Zadovoljan sam jako, a ne sviđa mi se neočuvanost interijera (vozačevo sjedalo malo pokidano, stražnja sjedala dosta šporka, plastika oko ekrana sjebana itd.). Jebiga, nije ga baš previše pazio vlasnik tako da bi ga trebao odvest na dubinsko kemijsko čišćenje.

 

Osim toga, najviše mi smeta škripanje kad prelazim preko ležećih i većih rupa/izdignuća. Pitao sam vlasnika (prvi vlasnik) kaže da je tako oduvijek kad je hladno vani. Rekao je da ga je odveo u meštra, ali nije uspio riješit problem. Jeli netko imao isti problem? Do čega bi moglo bit?

Puno mi smeta taj zvuk. Zvuk je dosta glasan a čuje se kao kad krevet škripi :)

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Pozz jel radio tko atest za clia 4 za gume 205 55 16

 

Trenutno imam žvalavu dimenziju 195 50 16 i gume su preskupe za tu dimenzijj

Link to comment
Share on other sites

Prevelike su ti 205/55 16. 

Razlika je nekoliko stotina kuna za komplet. Pa ne kupuješ gume svake godine valjda

Link to comment
Share on other sites

Ja sam radio na Grandtouru atest baš za 205/55 R16 zbog cijene guma, 300kn je bio atest, prošlo bez problema.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

On 22. 01. 2022. at 19:05, ferox said:

Pozdrav, novi sam vlasnik Clia 2013. 1.2 75ks. Prešao je 138tkm. Zadovoljan sam jako, a ne sviđa mi se neočuvanost interijera (vozačevo sjedalo malo pokidano, stražnja sjedala dosta šporka, plastika oko ekrana sjebana itd.). Jebiga, nije ga baš previše pazio vlasnik tako da bi ga trebao odvest na dubinsko kemijsko čišćenje.

 

Osim toga, najviše mi smeta škripanje kad prelazim preko ležećih i većih rupa/izdignuća. Pitao sam vlasnika (prvi vlasnik) kaže da je tako oduvijek kad je hladno vani. Rekao je da ga je odveo u meštra, ali nije uspio riješit problem. Jeli netko imao isti problem? Do čega bi moglo bit?

Puno mi smeta taj zvuk. Zvuk je dosta glasan a čuje se kao kad krevet škripi :)

 

Meni su škripali pojasevi, točnije, neki pokrov preko njih. To sam maknuo i sada uopće nema nikakavog škripanja. Mislio sam da mi škripi ovjes, odveo na servis, promijenili mi pola prednjeg ovjesa, škripalo je i dalje. Pogledali su stražnji, on je bio skroz ok pa nisu ništa mijenjali. Onda sam slučajno skužio da su pojasevi krivi. 🥴

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Jel netko radio nesto po pitanju mlaznica za tekucinu za pranje vjetrobranskog stakla?

Neki aftermarket ili nešto da mlaznica šprica maglicu a ne samo ona dva ili tri mlaza?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 08. 02. 2022. at 13:45, divang said:

Meni su škripali pojasevi, točnije, neki pokrov preko njih. To sam maknuo i sada uopće nema nikakavog škripanja. Mislio sam da mi škripi ovjes, odveo na servis, promijenili mi pola prednjeg ovjesa, škripalo je i dalje. Pogledali su stražnji, on je bio skroz ok pa nisu ništa mijenjali. Onda sam slučajno skužio da su pojasevi krivi. 🥴

Jeli komplicirano za skinut to i može li se vratit nazad? Probao bi sutra baš.

Imam Clio IV 2013. 1.2 motor. Imam problem sa zvukom od poziva kad sam spojen na Bluetooth. Znači oni mene čuju, ja njih ne.

Updateao sam software na zadnju verziju (4.1.). Probao sam na 2 različita mobitela: Xiaomi Mi 10T i iPhone 8. Zvuk je na max glasnoći na mobitelu i medianavu. Bluetooth na mobitelu ima dopuštenja za pozive i sve ostalo. Probao sam i unpairat, forget all devices i opet neće. Poslao sam poruku prošlom (prvom) vlasniku da ga pitam jel i on imao taj problem, čekam odgovor.

Muzika radi, mogu odgovorit na poziv preko ekrana, pristupit imeniku i prošlim pozivima. Zvao sam više ljudi i isti je problem. Oni pričaju, ali ja njih ne čujem.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Clio 4 2016 1.5 dci 75 ks kao nov nikad problema.upalio gresku check injection ali sve normalno ide i radi.spojen na diagnostiku i kaze ovo

 

Sta bi moglo biti.greske ponistene ali problem ostaje

IMG_20220416_092342.jpg

Edited by klitonije
Link to comment
Share on other sites

Napucalo je crijevo od intercoolera,pa kroz te mikropukotine curi ulje u jako malim količinama, jel mozda povezano sa tim i jel tko to mjenjao?

 

Vidi se na slici gdje sam obljepio crvenom izolirkom

IMG_20220418_170354.jpg

IMG_20220418_170344.jpg

Edited by klitonije
Link to comment
Share on other sites

meni to više izgleda kao da ti ga je neka živina pojela, čini mi se da imaš otiske i po plastici na motoru

pregledaj instalaciju i sve mekane dijelove na motoru

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

stavi bar neku bolju traku, imaš one vodoinstalaterske samostežuće. I nek bude crna ;)

Link to comment
Share on other sites

Meni je to isto glodavac pojeo. Pogledaj i izolaciju na pregradi prema kabini i haubi. Meni je i to oštetio. Cijeli gornji dio motora mi je bio mastan. Crijevo i izolacija na haubi su original bili mislim 2500 kuna. Original prije dvije godine. Zamjenskih nije bilo. Samo crijevo je mislim bilo oko 1200 kuna.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.