Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

 

Bija sam kod njega jer sam mora po osiguranju pa sam ga usput pita. U gašperova nisam bija.

Bas sam posla mejl gašperovu

Pusti mejlove....odi u servis traži Stipu Klarića

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
  • Replies 471
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • android-split

    54

  • aquarius

    41

  • direstraits

    26

  • mata73

    23

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja klikam dok ne prelije. Onda znam da je pun. Još ga tokom punjenja šutnem nogom da izbije zračni džep, tj da se podrigne.

Vi koji se ne vežete po gradu i varate sustav morate znati jednu jako bitnu stvar: jedan od zadataka pojasa za vezanje je da vas u slučaju sudara dovede u ispravan položaj na airbagu kad se on otvori.

Još uvijek ima "200kn u pepeljari" ekipe i to im prolazi. Ja sam bio svjedokom takvog jednog razgovora. Kasnije me isti radnik zafrkavao da mi je naljepnica na filteru plina kriva, pa sam ga samo pogl

Posted Images

android-split

Sad cu znalcu poslat sliku

Koji je ovo (clio) u tebe?

Ovo je noviji od mog. U mene je drukcija malo tabla. Mozda zato i ne može. Moj je 2015

Link to post
Share on other sites
android-split

Jel imas kakav kontakt od stipe (face, broj,...)? Da ga pitam prije (ako nije problem)

Link to post
Share on other sites

Ph 2 ima na HR na ph 1 nema HR ali može biti ENG.

Nije baš zgodno da dajem okolo privatni br.telefona od čovjeka iz servisa....

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

I kod mene su pojasevi "zapeti", al' me ne smeta

Uzeo sam u Tokića one blende koje gurneš u šteker od pojaseva, nekih 15-ak kn, jer se nemam naviku vezivati po gradu, jedino na otvorenoj cesti se vežem

Pa da mi ne pišti, ide mi na živce

Link to post
Share on other sites

Vi koji se ne vežete po gradu i varate sustav morate znati jednu jako bitnu stvar: jedan od zadataka pojasa za vezanje je da vas u slučaju sudara dovede u ispravan položaj na airbagu kad se on otvori. To je ujedno razlog zbog kojeg se airbag neće otvoriti ako vozač nije vezan.

Ako ste gurnuli onu varalicu u pojas može vam se dogoditi kod sudara da se teško ozljedite čak pri malim brzinama. Primjerice airbag vam može oguliti kožu s lica ako se krivo dočekate na njega ili vam može glavu odbaciti u bočni nosač krova i to prilično velikom silom.

Edited by Med0
  • Upvote 7
Link to post
Share on other sites

Vi koji se ne vežete po gradu i varate sustav morate znati jednu jako bitnu stvar: jedan od zadataka pojasa za vezanje je da vas u slučaju sudara dovede u ispravan položaj na airbagu kad se on otvori. To je ujedno razlog zbog kojeg se airbag neće otvoriti ako vozač nije vezan.

Ako ste gurnuli onu varalicu u pojas može vam se dogoditi kod sudara da se teško ozljedite čak pri malim brzinama. Primjerice airbag vam može oguliti kožu s lica ako se krivo dočekate na njega ili vam može glavu odbaciti u bočni nosač krova i to prilično velikom silom.

Sve ja to znam.... lijenost je bolest kao i svaka druga :-)

Link to post
Share on other sites
usrmaatre

I kod mene su pojasevi "zapeti", al' me ne smeta

Uzeo sam u Tokića one blende koje gurneš u šteker od pojaseva, nekih 15-ak kn, jer se nemam naviku vezivati po gradu, jedino na otvorenoj cesti se vežem

Pa da mi ne pišti, ide mi na živce

Najviše nesreća događa se pri manjim brzinama i prilikom gradske vožnje. Zato stručnjaci posebno preporučuju vezanje prilikom gradske vožnje (za djecu je ovo i presudno).

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Pa u principu, tuljenje nema veze sa vezanjem pojasa, nego sa ubijanjem ping... ping...  u glavu...

Što hoću reć, ja na svakom autu imam ove blende iz tokića, ali se naravno uvijek i vežem...

 

zato jer kad dođem pred vrtić pa se otkopčam da bi se uparkiral, ili zujal po dvorištu tražeći parking, ili pred školom, ili kad dojdem pred kuću u selo, otkopčam se tih 100 m svojeg prilaznog puta, a ovo tuli, tuli, pika, pika... pika u glavu...

 

Edited by Gozz
Link to post
Share on other sites

Najviše nesreća događa se pri manjim brzinama i prilikom gradske vožnje. Zato stručnjaci posebno preporučuju vezanje prilikom gradske vožnje (za djecu je ovo i presudno).

Kažu da Bog čuva pijance i budale. Ne pijem, pa glumim budalu za volanom :-)

Link to post
Share on other sites

Sto si ne kupite onu krokodilku za pojas koja se stisne taman malo prije nego zategne? Ne steze vise, a vezan si uredno.

Link to post
Share on other sites
frenchkey

na modelima s 4 vrata pojas me ne steže. Na onima s 2 vrata hvatište je daleko iza pa uvijek žulja preko ramena.

Vuco, kako bi se krokodilka ponašala u slučaju opaljenja pirotehničkog zatezača, bi li popustila?

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je on jak (pretpostavljam da je), ali ta krokodilka, barem kod mene, se da rukama pomaknuti bez problema na pojasu kad je stisnuta. Neki stave običnu kvačicu umjesto te krokodilke.
Pojas Megana 2 nije baš poznat po jakom uvlačenju kad ga se opusti :)

Link to post
Share on other sites

Zna li netko koje felge pašu na Clia IV?

Imam priliku povoljno uzeti dodatan set alu felgi 16" 4x100 7j et35

Link to post
Share on other sites

Centralna rupa je 60.1 mm.

Za clio 4 (verzije za smrtnike 1.2, tce, dci) su dvije dimenzije homologiranje, 185 65 15, i 195 55 16, ima i 17 cola, al je vrlo skupa i neudobna...

 

mislim da je širina 7J pre velika za 185, a na knap za 195...

Edited by Gozz
  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites

 

robaj tu

Jel moze u inbox sta ti se nudi (ako nije problem)?

Hvala na pomoći :-)

Nude se alu felge 16" 4*100 7J "Reds" sa ljetnim gumama Nokian 195/55-16 za 1800kn. Više me zanimaju felge nego gume. Volio bih imati dva seta felgi, jedne za ljetne, a druge za zimske gume. 

Ovaj komplet felgi i guma je u Zadru. Ako tebe zanimaju, dam ti link, nije problem.

23318952_10214803432508693_1807451923090485408_n.jpg

Link to post
Share on other sites



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..