Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

Centralna rupa je 60.1 mm.

Za clio 4 (verzije za smrtnike 1.2, tce, dci) su dvije dimenzije homologiranje, 185 65 15, i 195 55 16, ima i 17 cola, al je vrlo skupa i neudobna...

mislim da je širina 7J pre velika za 185, a na knap za 195...

Na starom autu sam imao 195 širinu na 6.5J tvornički. Bočnica je bila skoro ravna. 7J bi bilo previše.

Link to comment
Share on other sites

Imam 185 gumu na 7" širokoj felgi i uopće nije previše. Gume su 185/60 15, zimske, felge su od Clia II sporta 7x15"

Link to comment
Share on other sites

Na felgu širine 7 ide bez problema guma 185-195-205

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Ja sam na par kalkulatora gledal, i na 15 i 16 cola za 7J širinu, veli minimum 195... A na nekima da čak i 175... Ajd ga sad znaj...

 

Tyre widths you can fit
to the rim width: 7"
Minimum
tyre width
195
Ideal
tyre width
205,
215
Maximum
tyre width
225
Edited by Gozz
Link to comment
Share on other sites

Daj link (fala)

Vidio na zadarskom oglasniku na FB-u. Sad više ne mogu nać'. 

Link to comment
Share on other sites

Idem uskoro mijenjati gume, tj skidam ljetne i stavljam zimske. Obzirom da postoji senzor za kontrolu pritiska u gumama, trebam li to napomenuti kod vulkanizera?

 

Link to comment
Share on other sites

Naravno da trebaš zato što vulkanizeri ne paze i mogu oštetiti taj senzor. Također, kod lagune (ne znam kako je na novijim Renaultima) u clipu postoji opcija za zimske i ljetne gume (u meniju za nadzor tlaka u gumama).

Link to comment
Share on other sites

Idem uskoro mijenjati gume, tj skidam ljetne i stavljam zimske. Obzirom da postoji senzor za kontrolu pritiska u gumama, trebam li to napomenuti kod vulkanizera?

 

Pazi da uradak vulkanizera nebi bio ovakav [emoji23][emoji23][emoji23]22d7f70ed3ca57d9ba00be397c1b52df.jpg

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kako se ovo moglo desiti...I to ajde na jednom kotaču pa na ostalima paziš, ali na sva 4??? Kaj je sljepac montiral gume...?

Edited by Gozz
Link to comment
Share on other sites

Naravno da trebaš zato što vulkanizeri ne paze i mogu oštetiti taj senzor. Također, kod lagune (ne znam kako je na novijim Renaultima) u clipu postoji opcija za zimske i ljetne gume (u meniju za nadzor tlaka u gumama).

Hvala na savjetu. Napomenuo sam za te senzore prilikom izmjene, i sve je ok.

Inače, kad vrtim po ručici računala, prikazuje mi samo poruku "learning tyre pressure". Jel moguće nekako ući unutar tog menija pa preko računala iščitati (preko senzora) tlak u svakoj pojedinoj gumi, ili ti senzori samo šalju signal ako je tlak ispod propisanog i ništa drugo?

Link to comment
Share on other sites

Zavisi kakav je sustav u pitanju. Na Laguni ti prikazuje tlak na pojedinoj gumi neovisno o tome koliki je, nemam pojma kako je na Cliu IV.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Zavisi kakav je sustav u pitanju. Na Laguni ti prikazuje tlak na pojedinoj gumi neovisno o tome koliki je, nemam pojma kako je na Cliu IV.

Eto, tako je u Cliu IV. Upozorava samo kad je pritisak u gumama prenizak. Nije da mi baš treba, ali dobro je imati

Link to comment
Share on other sites

Onda jedino Clip-om možeš vidjeti koliki su tlakovi u gumama. Neki automobili (npr u VW koncernu) imaju sustav koji uopće nema senzore već nadzor ide preko ABS-a.

Link to comment
Share on other sites

Onda jedino Clip-om možeš vidjeti koliki su tlakovi u gumama. Neki automobili (npr u VW koncernu) imaju sustav koji uopće nema senzore već nadzor ide preko ABS-a.

Ma kakav clip. Šutnem gumu nogom. Ako me noga jako zaboli, znači da je propisno napunjena. Ako me zaboli manje, treba dopumpati :-)

Link to comment
Share on other sites

Koliko sam skužio, taj TPMS sustav u većini slučajeva više odmaže no pomaže. Provjeravam na benzi kada ujedno i napumpam ako treba. A tlak provjeravam kao Milutin u "ko to tamo peva". :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Taj nadzor je dobar isključivo u slučaju naglog pada tlaka u gumi, za drugo je bez veze.

Link to comment
Share on other sites

E, faraone, tebi je on u funkciji, jel? Kakva je oscilacija recimo nula i +40 (tada je cesta bliže 50, ali neka). Kada je točniji, ljeto ili zima?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Onda jedino Clip-om možeš vidjeti koliki su tlakovi u gumama. Neki automobili (npr u VW koncernu) imaju sustav koji uopće nema senzore već nadzor ide preko ABS-a.

Clio 4 se isporučivao sa senzorom tlaka, kasnije bez.

Link to comment
Share on other sites

Na 32tkm sam minja filter ulja i ulje. Iduci mi je reka da dođem na 47tkm. Sta bi trebalo mjenjat na tom servisu?

Link to comment
Share on other sites

Edit: dobio sam odg u inbox. U auto kreše je 50% popusta pa sam narucio sve filtere (fram) i 5l ulja. Pa nek stoji do servisa. Sta bude trebalo onda, kupim

Link to comment
Share on other sites

Samo da potvrdim, clio 4 'facelift' NEMA senzore tlaka, već mjeri preko razlike brzina na abs-u. Dakle felge i gume mjenjate bez brige o senzorima. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.