Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

Samo da potvrdim, clio 4 'facelift' NEMA senzore tlaka, već mjeri preko razlike brzina na abs-u. Dakle felge i gume mjenjate bez brige o senzorima. 

Eto, tako je u Cliu IV. Upozorava samo kad je pritisak u gumama prenizak. Nije da mi baš treba, ali dobro je imati

Hvala na savjetu. Napomenuo sam za te senzore prilikom izmjene, i sve je ok.

Inače, kad vrtim po ručici računala, prikazuje mi samo poruku "learning tyre pressure".

Znači iz ovog svega zaključak je da Clio 4 (moj je facelift, ledice u dnu branika) nema senzor tlaka za svaku pojedinu gumu nego samo javlja ako detektira nizak tlak u jednoj od guma?

Jer i ja stišćem ručicu i aktiviram "set tyre pressure" on kaže "set tyre pressure launched" i onda vrati na "set tyre pressure".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

 

 

Znači iz ovog svega zaključak je da Clio 4 (moj je facelift, ledice u dnu branika) nema senzor tlaka za svaku pojedinu gumu nego samo javlja ako detektira nizak tlak u jednoj od guma?

Jer i ja stišćem ručicu i aktiviram "set tyre pressure" on kaže "set tyre pressure launched" i onda vrati na "set tyre pressure".

FL modeli NE mjere tlak u gumama, nego aproksimiraju preko sezora abs-a, odnosno brzine vrtnje kotača. Praznija guma ima manji raijus i vrtit će se brže od prosjeka ostale 3. I ovaj javi nizak tlak u toj gumi...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Sve je na engleskom, samo tempomat i pojasevi su na Zlovenskom...

Isto kod mene. Prodavač mi rekao da se ne može to promijeniti, ali pitati ću u Baotića baš u servisu ovih dana.

FL modeli NE mjere tlak u gumama, nego aproksimiraju preko sezora abs-a, odnosno brzine vrtnje kotača. Praznija guma ima manji raijus i vrtit će se brže od prosjeka ostale 3. I ovaj javi nizak tlak u toj gumi...

Koliko guma mora biti prazna da on pokaže neko upozorenje? Jer sam dobio auto sa svim gumama na max 1.9bara (prednje su trebale biti 2.1, zadnje 2.0) i nisam imao nikakvo upozorenje. Jel taj senzor "zna" da je default tlak 2.1 i 2.0?

Link to comment
Share on other sites

Meni je jednom javija. Nisam gleda na koliko je bila kad je javio. Samo napuhao

Link to comment
Share on other sites

Meni je jednom javija. Nisam gleda na koliko je bila kad je javio. Samo napuhao

I meni je jedanput javija da je jedna ili više guma ispuvana. Pa sad ti znaj koja je. Možda rezervna? :-))))

Link to comment
Share on other sites

Golman mozda je tebi problem bio da su bile sve cetri malo praznije, ovisno kako on mjeri, nisam siguran. Mozda zato ne vidi razliku 

 

Link to comment
Share on other sites

Golman mozda je tebi problem bio da su bile sve cetri malo praznije, ovisno kako on mjeri, nisam siguran. Mozda zato ne vidi razliku

Može lako biti tako nešto jer sam auto kupio sa ispuhanim gumama, sve su bile max 1.9 a trebale prednje 2.1, zadnje 2.0.

No nakon toga sam se pitao dali taj senzor ima gdje memorirano koliki pritisak mora biti u gumama, jer ovako mi se čini da su prednje bile na -2, a pošto su sve bile ispuhane malo, da mu je to bilo normalno (jer ni jedna nije odstupala od drugih)

Link to comment
Share on other sites

Isto kod mene. Prodavač mi rekao da se ne može to promijeniti, ali pitati ću u Baotića baš u servisu ovih dana.

Koliko guma mora biti prazna da on pokaže neko upozorenje? Jer sam dobio auto sa svim gumama na max 1.9bara (prednje su trebale biti 2.1, zadnje 2.0) i nisam imao nikakvo upozorenje. Jel taj senzor "zna" da je default tlak 2.1 i 2.0?

E u tome je baš trik, i zato većina prelazi na nepopularne senzore... Ova metoda mjerenja preko brzine kotača i senzora ABS-a je pouzdana ako je samo jedna guma praznija, no ako su sve 4 jednako prazne, nije u stanju procjeniti jer se opet sva 4 kotača vrte jednako brzo. Nema mjerenja da za da li je 1.9 ili 2.3 bara...

 

 

Edited by Gozz
Link to comment
Share on other sites

E u tome je baš trik, i zato većina prelazi na nepopularne senzore... Ova metoda mjerenja preko brzine kotača i senzora ABS-a je pouzdana ako je samo jedna guma praznija, no ako su sve 4 jednako prazne, nije u stanju procjeniti jer se opet sva 4 kotača vrte jednako brzo. Nema mjerenja da za da li je 1.9 ili 2.3 bara...

Toga sam se i bojao. Znači sve su bile oko 1.9 i po senzoru su sve OK, on nema negdje u memoriji da je normalan pritisak, 2.1/2.0 pa s time uspoređuje, zato i nisam dobio nikakvo upozorenje kad su sve bile prazne ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jel neko zna kako se placa carina iz BiH? Nasa sam felge, nove u ducanu za 93km po komadu

Link to comment
Share on other sites

Zva sam carinu i kazu da do 2200kn nema carine. Samo treba prijavit i imat racun

Ovako bi to izgledalo

Za 1500kn ode nema ni blizu za kupit. Samo moram dogovorit dostavu. Imam jednog sta vozi, al mi mora potvrdit na carini jer ide sluzbenim autom. 9be5d4cfd6f18c7fce0d0e4b5254d75e.jpg

Link to comment
Share on other sites

Isto kod mene. Prodavač mi rekao da se ne može to promijeniti, ali pitati ću u Baotića baš u servisu ovih dana.

Koliko guma mora biti prazna da on pokaže neko upozorenje? Jer sam dobio auto sa svim gumama na max 1.9bara (prednje su trebale biti 2.1, zadnje 2.0) i nisam imao nikakvo upozorenje. Jel taj senzor "zna" da je default tlak 2.1 i 2.0?

Digni prednje na 2.3-2.4 bara pa vidi kako auto bolje leži ;)

Link to comment
Share on other sites

Digni prednje na 2.3-2.4 bara pa vidi kako auto bolje leži ;)

moram priznat da mi nikad to nije palo na pamet, uvijek sam se držao propisanih vrijednosti - potrošnja, stabilnost i te šeme .. ali mogu probati, zašto ne :bigl:

dogodilo mi se da sam prije 3 tjedna napumpao gume na 2.1/2.0 na pumpi blizu kuće, onda neki dan provjeravao tlak na jednoj drugoj pumpi i ono mi pokaže 2.5 na prednjim .. reko ko je tu lud sad ....

Link to comment
Share on other sites

Kupi si svoj manometar makar onaj za 15kn iz Interspara i uvijek ga imaj u autu za te stvari.

Kad su velike razlika s toplog i hladnog tlak u gumi može prilično narasti ili pasti.

Link to comment
Share on other sites

Kupi si svoj manometar makar onaj za 15kn iz Interspara i uvijek ga imaj u autu za te stvari.

Kad su velike razlika s toplog i hladnog tlak u gumi može prilično narasti ili pasti.

Hvala, primljeno na znanje ;)

Link to comment
Share on other sites

Baš to što veli Medo. Pumpam na 2.4 nakon 5 km već su na 2.6-2.7. Na autocesti dođu do 2.8- 2.9

Link to comment
Share on other sites

Jesam i nakon 3-4 kontrole opet ima više običnog zraka nego dušika pa se počne isto dešavati.

Link to comment
Share on other sites

Ja gume punim isključivo mješavinom dušika i kisika i to u omjeru od oko 78% u korist dušika. Tako mi se najbolje ponaša auto u vožnji. 

Ubacim i nešto sitno argona.

Link to comment
Share on other sites

puni ih dušikom..

Ljetne gume bolje ne puniti dušikom. Proizvođač auta upravo računa da će se tlak u gumi povećati na autoputu što je vrlo poželjno.

Ja gume punim isključivo mješavinom dušika i kisika i to u omjeru od oko 78% u korist dušika. Tako mi se najbolje ponaša auto u vožnji. 

Ubacim i nešto sitno argona.

LOL :lool::lool::lool:

:dobroje:

Link to comment
Share on other sites

Ja gume punim isključivo mješavinom dušika i kisika i to u omjeru od oko 78% u korist dušika. Tako mi se najbolje ponaša auto u vožnji. 

Ubacim i nešto sitno argona.

Jel onda kod pregrijavanja detonira ili baca plamen na auspuh?
Link to comment
Share on other sites

Pa mata nema auspuha na gumama. Stvarno me iznenađuješ. 

Ima ventil ali su mi metalne kapice tako da nema kud ta mješavina iz gume. Stegnem momentnim ključem. 

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam da imaš nadopunjavanje guma u vožnji ko vojni kamioni i ispust viška tlaka (kihavac) na auspuh.

Kapicu stegneš moment ključem?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.