Jump to content

Clio IV (općenito)


android-split

Recommended Posts

svakako javi iskustva s njim, meni je u planu kad dođe red na to :)

ali ga isto treba nauljiti svako nekoliko jelda?

Stavljen u ponediljak. Nisam nigdje išao izvan grada pa ne mogu reći ima li kakve razlike. Ovaj vikend planiram do zg i nazad, pa javim ako osjetim nekakvu razliku u performansama. Iako, ovaj autić je i sam od sebe živahan :-)

Na ambalaži piše da se filter čisti svakih 50.000km ako je otvorena cesta, a ako je gradska onda i prije. Najbolje ga valjda istovremeno sa izmjenom ulja malo očistiti.

Link to comment
Share on other sites

Stavljen u ponediljak. Nisam nigdje išao izvan grada pa ne mogu reći ima li kakve razlike. Ovaj vikend planiram do zg i nazad, pa javim ako osjetim nekakvu razliku u performansama. Iako, ovaj autić je i sam od sebe živahan :-)

Na ambalaži piše da se filter čisti svakih 50.000km ako je otvorena cesta, a ako je gradska onda i prije. Najbolje ga valjda istovremeno sa izmjenom ulja malo očistiti.

Moj je sve samo nije živahan :D

Frend ima KN u Alfi 147 1.9, čisti ga svako godinu dana reda radi :) Ja filter mijenjam tek za godinu dana, do tada ćeš već imati dosta iskustva :)

Link to comment
Share on other sites

Kada bi trebao promijeniti antifriz u ovom autu?

Na 13000km sam, u njemu je još tvornički, dakle krajem mjeseca će biti godina dana, a razina je malo iznad donje crtice.

Meni u Yarisu još uvijek tvornički antiftirz. U manualu piše da se prva izmjena vrši na 150tkm, a nakon toga svakih 90 tkm. Antifriz je rozi (LL G12+)

Link to comment
Share on other sites

Ti filteri imaju odlican placebo efekt

 

Šlapatalk

 

 

Filter zraka u ovlaštenom košta otprilike pola cijene od ovog. Možda se i osjeti poboljšanje u vožnji, a možda i ne. Tko zna. Vid'ćemo. Uostalom, ima puno žešćih placebo efekata od običnog filtera

Link to comment
Share on other sites

Slažem se s time. Od jučer sam napravio 10-ak km, tako da još ne mogu ništa reći ima li promjene. Vid'ćemo. 

Više me zanima oće li na ovoj Gulietti 2.0 mjtd 170ks+remap, sa 200tkm, biti efekta. Doduše, odmah po završetku se osjetio drugačiji zvuk motora, kao da je prodisao. Ali čekam da mi vlasnik javi njegove dojmove.

Gulietta2.jpg

Evo dojmova iz prve ruke :-)

Neke osjetne promjene na performansama nismo uočili, to je ionako subjektivno, + ovaj auto je i prije bio brz kao metak.

Prije par dana je bio na tehničkom, i eko test je bio savršen. Na cesti, kad poklopi gas do kraja, prije bio uredno zadimio iz auspuha, a sad toga više nema. Vlasnik tvrdi da ima bolji odziv na gas nego prije, da motor tiše i mirnije radi, uz puno manje vibracija, i da se motoru "vratio" onaj, njemu tako drag, sportski i reski zvuk iz auspuha :-)

Link to comment
Share on other sites

Moj je sve samo nije živahan :D

Frend ima KN u Alfi 147 1.9, čisti ga svako godinu dana reda radi :) Ja filter mijenjam tek za godinu dana, do tada ćeš već imati dosta iskustva :)

Jučer Zadar-Zagreb-Zadar. Subjektivan dojam je da motor lakše diše i da bolje poteže. Napominjem, to je čisto subjektivan doživljaj. Za pravi test tribalo ga je stavit na valjke prije i poslije montaže ovog filtera. Tija san ustvari nešto drugo reć'. ZD-ZG vozio sam na tempomatu 140km/h, osim uspon na Velebit, kroz Sv. Rok i onaj drugi dugački tunel (jel' Bosiljevo se zove?) gdje sam smanjio na 120km/h. Stigao sam za točno 2ipo sata od kuće do rotora, i prosječna potrošnja je bila 7lit, potrošeno 20lit goriva, cca 200kn. U povratku, stavio sam tempomat na 120km/h, ali ovaj put uključio onaj "eco" mod, i stigao od rotora do kuće za identičnih 2ipo sata uz prosječnu potrošnju 5,5lit, potrošeno 15lit goriva, cca 150Kn. Zaključak je da uz "eco" mod i putnu brzinu 120km/h mogu ušparati 100kn u oba smjera, a to mi je taman cestarina u jednom smjeru (mam Enc s popustom 21%)

Link to comment
Share on other sites

Hm, da, i ja sam siguran da je potpuno pogrešan

Link to comment
Share on other sites

Jučer Zadar-Zagreb-Zadar. Subjektivan dojam je da motor lakše diše i da bolje poteže. Napominjem, to je čisto subjektivan doživljaj. Za pravi test tribalo ga je stavit na valjke prije i poslije montaže ovog filtera. Tija san ustvari nešto drugo reć'. ZD-ZG vozio sam na tempomatu 140km/h, osim uspon na Velebit, kroz Sv. Rok i onaj drugi dugački tunel (jel' Bosiljevo se zove?) gdje sam smanjio na 120km/h. Stigao sam za točno 2ipo sata od kuće do rotora, i prosječna potrošnja je bila 7lit, potrošeno 20lit goriva, cca 200kn. U povratku, stavio sam tempomat na 120km/h, ali ovaj put uključio onaj "eco" mod, i stigao od rotora do kuće za identičnih 2ipo sata uz prosječnu potrošnju 5,5lit, potrošeno 15lit goriva, cca 150Kn. Zaključak je da uz "eco" mod i putnu brzinu 120km/h mogu ušparati 100kn u oba smjera, a to mi je taman cestarina u jednom smjeru (mam Enc s popustom 21%)

Ne valja ti ni račun ni ime tunela :) Zove se Mala Kapela, kao i planina kroz koju prolazi, i to je najdulji tunel u Hrvatskoj.

Link to comment
Share on other sites

Ne valja ti ni račun ni ime tunela :) Zove se Mala Kapela, kao i planina kroz koju prolazi, i to je najdulji tunel u Hrvatskoj.

Zahvaljujem na ispravci. Danas sam nešto novo naučio :-)

Ni matematika ni zemljopis mi ne idu....

 

 :) Zove se Mala Kapela, kao i planina kroz koju prolazi, i to je najdulji tunel u Hrvatskoj.

Zašto se zove Mala kapela, kad je najdulji? Kolika je tek Velika Kapela :-)))))

Edited by aquarius
2
Link to comment
Share on other sites

Hm, da, i ja sam siguran da je potpuno pogrešan

Pa ne može biti isti put, isto vrijeme, a dvije različite brzine. Jednom 120 kmh, drugi put 140 kmh. Možda ako se radi o paralelnim dimenzijama. ? 

Link to comment
Share on other sites

Pa ne može biti isti put, isto vrijeme, a dvije različite brzine. Jednom 120 kmh, drugi put 140 kmh. Možda ako se radi o paralelnim dimenzijama. ? 

Pun tank goriva (nalio punog večer prije), krenuo sam u 5ipo iz kuće, 140km/h, na pumpi prije rotora (Ina) do čepa 200kn, i na rotoru san bija točno u 8 sati. U povratku, s rotora san krenija u 7 sati, vozija potpuno istim putem 120km/h, na zadnjoj pumpi do kuće ulija 150kn i bija san kući točno u 9ipo.

Link to comment
Share on other sites

Drukciji i jaci vjetar puse u prednju haubu ili zadnju i to ti je dosta..

Link to comment
Share on other sites

Drukciji i jaci vjetar puse u prednju haubu ili zadnju i to ti je dosta..

Ne znam kako ni zašto, ali je tako. Ponovo idem za dva tjedna pa ću ponoviti test :-)

Link to comment
Share on other sites

Pun tank goriva (nalio punog večer prije), krenuo sam u 5ipo iz kuće, 140km/h, na pumpi prije rotora (Ina) do čepa 200kn, i na rotoru san bija točno u 8 sati. U povratku, s rotora san krenija u 7 sati, vozija potpuno istim putem 120km/h, na zadnjoj pumpi do kuće ulija 150kn i bija san kući točno u 9ipo.

Šteta što Steven Hawking više nije s nama da pojasni misterij. ?

Link to comment
Share on other sites

Ekipa kako prepoznati imam li senzore za tlak zraka u gumama ili to rade preko ABS-a?
Trebam mijenjati gume na ljetne pa da napomenem kako mi ih ne bi uništili a i vjerujem da ih treba resetirati nakom mijenjanja guma
Auto je Clio IV Grandtour 1.5dci 75 iz 2015.

Edited by robimarko
Link to comment
Share on other sites

Mislim da je kod nas senzor

Ja sam minja litnje zimske i samo sam napomenija da pripazi na njih. Morat cu kupit jos jedan set senzora da ih ne vadim stalno. Navodno da nije dobro da se stalno premjestaju. Neko upuceniji ce znat bolje

By the way nabaci koju sliku da ga vidim/o

Link to comment
Share on other sites

Znaci ovako. Na pravcu drzim volan, auto ide ravno. Cim ga pustim okrene se udesno mrvicu i auto pocme blago ic udesno. Gume i felge su nove, auto je 2015-a cca 40tkm. Gume su dušene i pumpane, al rezultat isti. Blago me nervira

Link to comment
Share on other sites

tak je i kod mene na modusu, ne vuce uvijek tak da je vjerojatno do nagiba ceste... odes na spur (optiku)... mene su posteni majstori odbijali na optici ak su vidli da je do neceg drugog... pa cak i u tu u irskoj

Link to comment
Share on other sites

Dekarbonizacija jučer.

Vid'ćemo ima li kakvog efekta. Javim.

Cloi1.jpg

i sad nama to bandić želi uvesti kao godišnju obvezu, čišćenje motora.... 

imaš ti neke veze u gradskom poglavarstvu?

jer ovo je taj proizvod.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/bandic-zeli-uvesti-novi-harac-vlasnicima-automobila-a-sve-bi-mogla-biti-velika-prevara-o-cemu-se-radi/1039771.aspx

Link to comment
Share on other sites

i sad nama to bandić želi uvesti kao godišnju obvezu, čišćenje motora.... 

imaš ti neke veze u gradskom poglavarstvu?

jer ovo je taj proizvod.

http://www.index.hr/vijesti/clanak/bandic-zeli-uvesti-novi-harac-vlasnicima-automobila-a-sve-bi-mogla-biti-velika-prevara-o-cemu-se-radi/1039771.aspx

Evo i ja danas prvi put čitam i slušam o tome. 

Link to comment
Share on other sites

Taman posla ovo ovome mome, sta je radija (genijator) u splitu. Kaze mi, nebi prica o tome. Izasa sam iz posla jer su me izvarali.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.