Jump to content

Laguna III GT 2.0 dCi uvoz


JohnCurton
 Share

Recommended Posts

Pozdrav ekipa,

planiram kupiti Lagunu 3 GT grandtour izvedbu. Pošto bi je htio uvesti iz Njemačke (zbog bolje opreme, a i mislim da općenito dobijem bolji auto za iste novce nego u hr), zapeo mi je za oko sljedeći oglas:

Laguna 3 GT oglas

Možete li mi dati svoja razmišljanja pošto nisam nikad prije kupovao polovni auto a ne bi baš htio napraviti grešku od desetak tisuća eura.

Na što točno trebam pripaziti?

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa,

planiram kupiti Lagunu 3 GT grandtour izvedbu. Pošto bi je htio uvesti iz Njemačke (zbog bolje opreme, a i mislim da općenito dobijem bolji auto za iste novce nego u hr), zapeo mi je za oko sljedeći oglas:

Laguna 3 GT oglas

Možete li mi dati svoja razmišljanja pošto nisam nikad prije kupovao polovni auto a ne bi baš htio napraviti grešku od desetak tisuća eura.

Na što točno trebam pripaziti?

U mehaniku se ne razumijem, al vidim da fali razina CO2 emisije. Pretpostavljam da nije mala jer se radi o kombinaciji 4control i 2.0 dci. To bi ti moglo povecati troskove trosarine.
Link to comment
Share on other sites

Najviše se isplati 1.5 dCi Laguna međutim osobno bih radije Megane 3 Grandtour sa skoro full paketom nego Lagunu 3. Nekak mi djeluje moderniji i postojaniji auto. A bio je i ostao uspješnij model od Lagune (Laguna je kao model ugašen a i to nešto govori)

Megane 3 Grandtour nije puno manji auto čak mi se čine li-la. Vozil i jednog i drugog. Plus je što Laguna osjetno prije gubi na cijeni pa bi Meg bio i isplativije ulaganje.

IMHO

Edited by Alpina
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

U mehaniku se ne razumijem, al vidim da fali razina CO2 emisije. Pretpostavljam da nije mala jer se radi o kombinaciji 4control i 2.0 dci. To bi ti moglo povecati troskove trosarine.

Pretpostavljam da bi mi se više isplatila Laguna sa FAP-om onda? Da li je opasno uvoziti aute sa FAP-om? Vidim da se može kupiti Lagune i od Renaultovih autokuća u Njemačkoj gdje daju godinu dana garancije i pravo povrata te su ti auti prošli "96 točaka" provjere. Što mislite o tome?

Link to comment
Share on other sites

FAP ili DPF je jako dobro složen kod Renaulta za razliku od mnogih drugih proizvođača pa s njim nema problema do zavidnih kilometara koji su preko 300.000 - 400.000 km.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

FAP ili DPF je jako dobro složen kod Renaulta za razliku od mnogih drugih proizvođača pa s njim nema problema do zavidnih kilometara koji su preko 300.000 - 400.000 km.

to mi je izuzetno drago za čuti :)

Link to comment
Share on other sites

da li je čudno da te Lagune imaju općenito malo kilometara (ova bijela iz oglasa iznad ima 61000 km a 2014 godište)?

Link to comment
Share on other sites

Najviše se isplati 1.5 dCi Laguna međutim osobno bih radije Megane 3 Grandtour sa skoro full paketom nego Lagunu 3. Nekak mi djeluje moderniji i postojaniji auto. A bio je i ostao uspješnij model od Lagune (Laguna je kao model ugašen a i to nešto govori)

Megane 3 Grandtour nije puno manji auto čak mi se čine li-la. Vozil i jednog i drugog. Plus je što Laguna osjetno prije gubi na cijeni pa bi Meg bio i isplativije ulaganje.

IMHO

Više gluposti u jednom postu odavno nisam pročitao. Puno manje mjesta ima u Meganu u odnosu na lagunu, jeftiniji materijali su korišteni u izradi, cijenu gube isto ko i svi Renaulti, a to da je Laguna ugašena a izbačen Talisman ti govori nešto? Osim toga da su je preimenovali radi lošeg glasa..  

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ja sam sebi uvazao megana 2 ph 2 2.0dci GT oprema. 

Racunaj si davanja drzavi preko 2000e. Al sve ti ovisi oko CO2. Moj je imao 146/CO2

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Taj Megane ima 163 KS jel tako? Koliko te registracija ispane sa svime, osiguranje, tehnički i sve?

Laguna 2.0 dCi sa 123 g/km CO2 me na kalkulatoru uvoza ispane malo više od 10000 kn. Da li su ti kalkulatori pouzdani?

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da bi ovaj trebao biti najbolje pouzdan:
https://carina.gov.hr/pristup-informacijama/propisi-i-sporazumi/trosarinsko-postupanje/dodatne-informacije-o-trosarinama-i-posebnim-porezima/posebni-porez-na-motorna-vozila-3650/informativni-kalkulator-za-izracun-ppmv-a/4838

Bitno je da se zna koliko ima co2 i koliko je otprilike takav auto koštao novi na dan prve registracije.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Više gluposti u jednom postu odavno nisam pročitao. Puno manje mjesta ima u Meganu u odnosu na lagunu, jeftiniji materijali su korišteni u izradi, cijenu gube isto ko i svi Renaulti, a to da je Laguna ugašena a izbačen Talisman ti govori nešto? Osim toga da su je preimenovali radi lošeg glasa..  

Sjetit ćeš se tih "gluposti" kad ćeš prodavat Lagunu. Jednu od 80 na njuškalu, naspram 500tinjak Meganea. :)

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

JA bih rekao ovak : vidi se da je Laguna klasa vise auto, ali isto tako taj auto dosta vise gubi na cijeni od Megana. Sto je donekle logicno jer je visa klasa, ali Laguna jos dodatno vise od normalnog gubi na cijeni.

Jbg ak se ide na nesto vise od Megana onda bolje scenic, prostraniji , pregledniji , povisen, oprema negdje izmedu megana i lagune.

Meni je dvojka super scenic, vjerujem da je trojka jos i bolja.Vec u pocetnoj opremi je to konkretan auto(dvojka), ako je Privelege neki jos sa polukoznim sjedalima, onaj veliki pomicni sredisnji naslon, el sklopivi retrači..A posebno taj povisen polozaj za ulazenje i preglednost. Vozio sam ga proslo ljeto cijelo,jedva sam se rastavio . Al imaju kilometara hrpu dizeli svi.

Megana trojka ak je pocetna oprema a takvih ej jako puno , nema ni te vrazje rukohvate.

Laguna tak, ugasen naziv da , nije bez vraga. Onaj kriminal koji su napravili sa lagunom 1 i lagunom 2 ph1 , pa zajebali su lo stile Sanader, cudi me da netko nije u francuskom Remetincu zbog toga.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Sjetit ćeš se tih "gluposti" kad ćeš prodavat Lagunu. Jednu od 80 na njuškalu, naspram 500tinjak Meganea.

I Golfova ima vise nego Passata na Njuskalu i to nam govori sta?! I sigurno ima vise C klasa nego S klasa u ponudi. Logicno da ce jeftinijih auta biti vise.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da li je itko vozio Lagunu 3? Nemogu točno procjeniti sa slika ali da li stvarno fali prostora za noge pozadi (u Grandtour verziji) kako govore? I također ako je netko vozio GT verziju, da li je neudobna? Čisto da se zna ja trenutno vozim malog Clia 2 pa bi volio da se uzme u obzir. :D

Link to comment
Share on other sites

I Golfova ima vise nego Passata na Njuskalu i to nam govori sta?! I sigurno ima vise C klasa nego S klasa u ponudi. Logicno da ce jeftinijih auta biti vise.

Najskuplja laguna je 12k eura. Ljudi su više davali za Fluenca koji škripi.

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Između Megana karavana i Lagune III, ja bih uvijek izabrao Lagunu. Osim, ako bi kojim slučajem Megane bio GT Line, redizajn, sa xenonima i dr. điđama, tada bi se premišljao...

I sam sam u odluci da iduće godine idem na promjenu automobila, isprva sam gledao Megane, ali kako su većina Autentique i Expression, ili pak oni turski, počeo sam gledati Lagunu, koja mi izgleda kao ipak malo ozbiljnije sastavljen proizvod. Nadam se da nisam u krivu

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da li je itko vozio Lagunu 3? Nemogu točno procjeniti sa slika ali da li stvarno fali prostora za noge pozadi (u Grandtour verziji) kako govore? I također ako je netko vozio GT verziju, da li je neudobna? Čisto da se zna ja trenutno vozim malog Clia 2 pa bi volio da se uzme u obzir. 

Mjesta ima kao u Laguni 2.

Ovjes na Clio 2 je mekši nego na Laguni 3. Koliko znam L3 ima tri tvrdoče ovjesa, što je veća colaža guma to je tvrđa. Nije neudobna ali ne lebdi preko zakrpa na cesti.

Meni ugodnija za vožnju od L2 jer nema naginjanja, pogotovo GT.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam prilikom kupnje L2 bio u dilemi izmedu Megana dvojke i Laguna dvojke. U pocetku je bio samo Megane i Megane, zato sto sam mladi vozac (samo da je kupe, kakva limuzina to je za ove u srednjim godinama, karikiram), da bi s vremenom sve vise naginjao prema Laguni. Ono sto je prevagnulo je kad sam isprobao oba auta... Cinjenica je da je Laguna klasa iznad, odnosno u startu skuplji auto, sto u teoriji znaci bolja izrada, bolji materijali, bolja izolacija, udobnija voznja itd. Vjerujem da je situacija priblizno ista sa trojkama kao sto je bila sa dvojkama. I usput da napomenem, stric ima M3, 2011. godiste, 1.5 dCi, koji je u unutrasnjosti bucniji nego moja L2 1.9 dCi iz 2005.

Moj odabir bi bila Laguna bez razmisljanja.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.