Jump to content

Laguna III GT 2.0 dCi uvoz


JohnCurton

Recommended Posts

Mjesta ima kao u Laguni 2.

Ovjes na Clio 2 je mekši nego na Laguni 3. Koliko znam L3 ima tri tvrdoče ovjesa, što je veća colaža guma to je tvrđa. Nije neudobna ali ne lebdi preko zakrpa na cesti.

Meni ugodnija za vožnju od L2 jer nema naginjanja, pogotovo GT.

a koliko je to mjesta? Nisam se vozio ni u jednoj ni u drugoj pa neznam. Da li se vozač mora pomicati naprijed da bi netko iza njega morao normalno sjediti? Znam da ovisi o vozačevim preferencijama položaja sjedala ali da li mogu vozač od 190 cm i putnik iza od 190 cm voziti se normalno, bez da iko ikome smeta zbog prostora?

Link to comment
Share on other sites

Da je vozač 190 i putnik iza njega 190 mislim da možda jedino Superb može ponuditi, i to pod upitnikom.

Rekao bi da netko od 175 odozada može sjesti. Problem je kad se prednje sjedalo puno spusti onda putnik odozada nema kuda sa stopalima.

Link to comment
Share on other sites

Namještena na moju visinu (1.86m) iza ima komotno mjesta za jos jednog mene s 5-10 cm razmaka od koljena do sjedala.

Link to comment
Share on other sites

Kao friski vlasnik Lagune 3 ph3 (presao sa Kie Ceed 1.6 sw) mogu reci da u Laguni ima vise mjesta od Meganea (jer sam i ja jedno vrijeme usporedjivao Lagunu i Megane).

I sama kvaliteta izrade, izolacije, premium feel je bolji u Laguni.

Ja kao 190 cm naprijed, zena od kojih 175 cm ima i vise nego dovoljno mjesta iza.

Link to comment
Share on other sites

Namještena na moju visinu (1.86m) iza ima komotno mjesta za jos jednog mene s 5-10 cm razmaka od koljena do sjedala.

Potpisujem

Sjedalo spušteno skroz dolje a udaljenost sjedala onak na pola, ni previše naprijed ni natrag i kad sjednem otraga imam solidno mjesta, moja visina 187 cm.

Recimo u Meganu 3 grandtour iz 2011- te otraga mi fali mjesta, pogotovo po visini. Glava mi zapinje za nebo i moram bit malo pogrbljen.

Poslano sa mog F5321 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kao friski vlasnik Lagune 3 ph3 (presao sa Kie Ceed 1.6 sw) mogu reci da u Laguni ima vise mjesta od Meganea (jer sam i ja jedno vrijeme usporedjivao Lagunu i Megane).

I sama kvaliteta izrade, izolacije, premium feel je bolji u Laguni.

Ja kao 190 cm naprijed, zena od kojih 175 cm ima i vise nego dovoljno mjesta iza.

Koji motor je tvoja Laguna? Također pucam na L3 ph3 Bose edition (mislim da necu uspjet ugrabiti GT).

Link to comment
Share on other sites

1.5 dci expression business oprema.

Na Bose edition su mi felge nenadmasne!

Kupi pa se mijenjamo za felge! [emoji16]

Link to comment
Share on other sites

Vlasnici Megane-a će tupit po svoje, vlasnici Laguna po svoje. Treća osoba, tj onaj ko namjerava kupit nešto od toga najbolje je da isproba jedno i drugo. Ja sam razmišljao između Megane-a gt  i Lagune 3. Prvo što me odbilo kod Megane-a je kad sam zatvorio vrata, neću uspoređivat sa ničim ali jako jeftino djeluje kad čuješ zvuk zatvaranja. ispred se ne osjeti toliko razlika u prostoru koliko iza. Lagna 3 ima dobrahno više mjesta od Megane-a gt-line, čak i mrvicu više u odnosu na dvojku. Onda sljedeće je vožnja u Megane-u ili Laguni. Megane na 150 buči i osjetiš da se voziš brže, dok kod Lagune toga nema, doslovno klizi po cesti. Da ne bi bilo zabune isproba san bar 3-4 modela od svakog auta. I tako dalje, ima tu još sitnica, ali opet to zavisi od jednog pojedinca do drugog. Logično je da se Megane-i bolje prodaju jer imaju veći krug ljudi kojiih vozi. Npr jako su rijetki mladi vozači koji tek polože i kupe Lagunu, većina Clio, Megane i slične, opet malo stariji ljudi koji se voze samo po gradu neće uzet veći auto kao što je Laguna nego nešto manje.. A i činjenica je da je Laguna na lošem glasu pa i radi toga se slabije prodaje, ali to ide u prilog ljudima koji vole Lagune, pa su cijene polovnih dosta povoljne :) 

Link to comment
Share on other sites

Sjetit ćeš se tih "gluposti" kad ćeš prodavat Lagunu. Jednu od 80 na njuškalu, naspram 500tinjak Meganea. :)

Itekako. Megane 3 ima jaku financijsku podlogu a to sve skupa nije bez razloga. Pa Megane uz Clio je udarna snaga Renaulta. Recimo da je Megane 'razum' a Laguna više 'strast'. 

Link to comment
Share on other sites

Zna li mi tko reći ukratko proces uvoza auta iz Njemačke? Čitao sam na raznim forumima ali sam vidio kontradiktorne informacije...

Link to comment
Share on other sites

mnoga auta u Njemačkoj su uvežena iz Beneluxa, Francuske... Tako da te to iz Njemačke nebi iznenadilo

Link to comment
Share on other sites

Ako vidis Lagunu sa vatrogasnim aparatom onda je gotovo sigurno iz Belgije jer su tamo ti aparati obavezni.

Link to comment
Share on other sites

Da li je itko vozio 4Control Lagunu? koliko listam oglase, Bose edition imaju uglavnom panoramski krov a GT verzije imaju 4Control. I očito ću morat birati između to dvoje :sad2:. Pacme zanima kakav je taj 4Control u real life primjeni?

Link to comment
Share on other sites

Bose edition ti nije niš osim bose muzike, koja je loša, da ne napišem preloša. Panorama nije vezana za Bose, možda se potrefilo da ovi Bose modeli koje si gledao imaju i panoramu. Ja sam prije kupnje moje testirao Bode model i jako se razočarao. Nije imala keyless, sto mi je jedna od dražih funkcija, a muzika umjesto da bude bolja nego u osnovnom modelu, ona je još gora. Na samom minimumu je ugodno za slušanje, ima mrvicu više basa od modela bez Bose, ali či mmalo pojačaš sve pada u vodu, sve vibrira i totalno ubije gušt, te je općenito glasnoća manja. Probao sam to u dvije Bose Lagune. Model sa R-linkom ima neusporedivo bolji zvuk a nije bose nego klasični player i zvučnici.
Ako možeš naći povoljno 4-control bolje da nju uzmeš. Osobno nisam probao ali po testovima i raznim forumima taj model ima najbolji ovjes i najbolje se ponaša u vožnji. Plus toga olakšava oštra skretanja i parkiranje...

Link to comment
Share on other sites

Bose ima dodatno centralni zvučnik kojeg uopće ne čuješ plus mini sub u bunkeru. Količina zvučnika nije bitna, mislim bitna je u teoriji ali nije presudna. Kažem ti da sam ostao neugodno iznenađen kad sam čuo Bose model, jedino se bolje čuje ful potiho, recimo glasnoća za vijesti poslušat. Čim mrvicu pojačaš odma sve počne vibrirat i zvuk koma. Ukupna glasnoća je također manja. Mislio sam da je to možda do tog prvog auta kojeg sam išao gledat, ali drugi isto tako vibrira i loš je zvuk. 

Link to comment
Share on other sites

4control je super, ali je onda i cijeli ovjes tvrđi i neudobniji, a meni je kod auta najbitnija udobnost. Panorama samo lijepo izgleda, ali je zapravo bolje bez nje.

Ipak bi radije GT

Link to comment
Share on other sites

Uh, dobro da to znam sada onda. Baš sam se nameračio na 2014 BOSE edition Jedino što koliko sam skužio 4Control imaju samo GT modeli ili se varam? Koje još razina opreme ima 4Control? I zašto je bolje bez panorame?

Link to comment
Share on other sites

Ma nije uopće točno da je auto neudobro sa 4kontrol-om, malo je tvrđi ovjes ali opet je to daleko od Njemačkog ovjesa. Meni je panorama super i volio bih da je imam. Mislim da ti 4kontrol opet nema veze sa opremom, možeš naći 4 kontrol sa osnovnom opremom a može imat i business. Može nešto bit nadoplaćeno prilikom kupnje. 

Link to comment
Share on other sites

Po recenzijama su svi govorili da je GT tvrđi u tolikoj mjeri da mi se učinilo da je udobnost usporediva sa traktorom. Iskreno GT mi se najviše i sviđa (očito), ali su me odbijali epiteti poput "tvrda" i "neudobna". Jedino mi je još stavka taj panoramski krov? Zašto je loše imati ga? Mislim da je super imati po ljeti malo svježeg zraka, a i panoramski krov po meni dosta poboljša vanjski izgled Lagune.:smile:

Link to comment
Share on other sites

Po recenzijama su svi govorili da je GT tvrđi u tolikoj mjeri da mi se učinilo da je udobnost usporediva sa traktorom. Iskreno GT mi se najviše i sviđa (očito), ali su me odbijali epiteti poput "tvrda" i "neudobna". Jedino mi je još stavka taj panoramski krov? Zašto je loše imati ga? Mislim da je super imati po ljeti malo svježeg zraka, a i panoramski krov po meni dosta poboljša vanjski izgled Lagune.:smile:

Imam ja lagunu coupe gt koja je jos "tvrđa" od obicne lagune gt pa nije neudobna. Ako volis voznju uzet ces gt, ako ti to nije tako vazno uzmi neki drugi paket opreme.

Ja sam se u medjuvremenu rjesia i novijih auta od lagune (audia 5, clia 4 gt) , dok lagunu jos uvijek drzim jer dan danas gustam dok je vozim.

Link to comment
Share on other sites

Ja nisam probao, GT model pa ne mogu tvrditi ništa ali mene su strašili da je trojka puno tvrđa i neudobnija od dvojke pa kad sam prešao sa 2 na 3 razlika uopće nije toliko velika. 3 je malo tvrđa ali i dalje ful udobna.. Za panoramu imamo isto mišljenje.. 

Link to comment
Share on other sites

Malo sam pročitao o panoramskom krovu po internetu i zaključci su sljedeći (u teoriji):

Minus:

- smanjuje prostor za glavu
- dodaje težinu koja povisuje centar gravitacije što smanjuje upravljanje (do neke mjere naravno)
- lošija zvučna izolacija
- ako se prednja polovica krova samo pomiče, nema nikakvog strujanja zraka (malo čudno ali ajde)
- opasnost od ozljeda prilikom nesreće (prevrtanje i slično.)
- škripanje mehanizma i moguće zaštopavanje odvodnih kanala oko panoramskog krova što je jako teško očistiti i može uzrokovati curenje vode po interijeru

Plus:

- estetski izgled

- Dojam veće prostranosti

- Više svjetlosti
 

Vaša iskustva?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.