Jump to content

Laguna III GT 2.0 dCi uvoz


JohnCurton
 Share

Recommended Posts

ja sam pred 3 godine kupio Lagunu 3 2.0dci150 4 control. u Hrvatskoj

Imam Bose (za kojeg sam imao puno veča očekivanja - stock Panasonic u Lexusu IS je puno bolji, ali vjerojatno ima utjecaja i izolacija kabine), auto brisače, straga senzore, navi..

nemam ksenon, električna sjedala, parking senzore naprijed, kameru za rikverc.

3 ili 2 i nešto godine star auto sa 70k km. 14k Eur

 

Kvarova do sad nisam imao (sad sam blizu 130k km), elktronika nekad malo poludi ali se sredi kad ga ugasiš-upališ (anti polution, check injection... ) - možda dva puta na godinu

Remapiran je lagano.

Uspoređivao sam ju najviše sa Lexusuom IS220d pošto sam ga puno vozio. Lexus je tiši, mirniji, profinjeniji...ali kolko para tolko muzike; kruške i jabuke

 

Laguna - iznad 150 malo glasnije treba govoriti ako je komunikacija sjedala naprijed-iza. Mjesta na zadnjoj klupi ima dosta, samo da je vrh klupe malo viši - to me smeta jer nemožeš noge nasloniti na klupu  (a ja sam 1,68)

Potrošnja mi je bila kad sam je ja vozio na otvorenoj cesti 7,2 - 7,6, ali poštene vožnje sa dosta prestizanja

Sad ju vozi žena većinom gradska vožnja po 5, 10min - potrošnja 8,2-8,3

Auto lijepo ide, dobra međuubrzanja na brzinama preko 100. Održavanje nije skupo, jedino ulje puno košta kad kupuješ u ovlaštenom - ide 8 litara

generalno sam zadovoljan autom - velik je, možeš komotno putovati tempom 160-170, udoban. Putovao sam u Sleaford 1800km jedan smjer sa 2 suputnika i svi smo odmorni stigli.

Primjera radi, prijatelj je kupio A4 2.0tdi sa sličnom opremom iz njem, 3 godine star, 200k km, za više novca nego sam ja platio Lagunu.

 

Par crtica od mene

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ovo Anti-Polution, to bi moglo biti zbog FAP-a (ako imaš FAP). Čitao sam da se auto prebaci u "safe mode" način rada kada se FAP zaštopa. Imam dva pitanja:
1. Jesi primjetio da ti je auto u nekom sigurnosnom načinu rada?

2. Kakav ti je 4control, kolika je njegova korisnost po gradu?

Link to comment
Share on other sites

i smeta me što se nemože kompletno ugasiti ESP, iznad 50 ili 60 se pali automatski.. ali opet to je obiteljski auto.

a ležanje sa 4controlom je odlično za auto takve klase

par puta sam se našao u situaciji da su dvije osobe morale spavati u autu, spuštiš stražnja sjedala i spavaš ispružen

Edited by jsaric
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije god dana uvezao Lagunu coupe 2011g  ,150ks imala je 136 g co2, davanja za istu su bila 9500kn ...godiste poslje ima 126g co2 i davanja su nešto manja , ali sve jedno po novome izračunu za svoju bi platio oko 15000kn davanja, računaj da ta koju ti gledaš ima veći paket opreme i po tablicama košta više,,,, probaj otići na carinu pa da ti izračunaju točno koliko bi te koštalo...

inače sa lagunom nemam nikakvih problema , sad ima 166tkm i sve je u super stanju , promijenio sam jedino doljnji nosač motora i to je to...

Link to comment
Share on other sites

A da li se kilometri mogu provjeriti da li su pravi? Čitao sam da se mogu knjižice lako krivotvoriti? Vidim da po Renault salonima ima za kupiti Lagune sa godinu dana jamstva i rokom za zamjenu od 15 dana. Čini mi se to kao super ponuda. Da li je to stvarno tako dobro kao što se čini?

Link to comment
Share on other sites

Fora je panorama, ali se zapravo rijetko koristi. Mene je smetalo klepetanje i zastopavanje odvoda, ali voda nije nikad ušla u kabinu.

Lijep je pogled, ali samo putnicima na stražnjoj klupi, po ljeti me sunce tuklo po glavi kroz otvoren krov. Najbolje je u predvečerje i jesen.

Fora je bilo po kiši lagano otvoriti jer kiša ne ulazi, a fino se ventilira. Krovni nosači isto bez problema se mogu staviti.

Rezime, ako već ima krov, ok, ali ne bi isključivo to tražio.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

ovo Anti-Polution, to bi moglo biti zbog FAP-a (ako imaš FAP). Čitao sam da se auto prebaci u "safe mode" način rada kada se FAP zaštopa. Imam dva pitanja:
1. Jesi primjetio da ti je auto u nekom sigurnosnom načinu rada?

2. Kakav ti je 4control, kolika je njegova korisnost po gradu?

1. prebaci se u safe mode, ugasim ga i upalim i ok je

2. ima koristi, ali sad da se baš tolko jako osjeti, nije - a nemogu dati usporedbu jer lagunu bez 4C nisam probao

Link to comment
Share on other sites

Meni se 2 puta upalilo i ne gasi se... Prvi puta sam vozio u servis i samo su resetirali, a od prošli put kad se upalilo još gori... kad budem iša na servis minjat ulje nek riješe, a onda razmišljam o vađenju filtera. Živcira me to upozorenje već 2 miseca!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Negdje sam pročitao da nije pametnovaditi DPF filter zbog podtlaka u turbini.

Čišćenje se navodno neisplati a zamjena je bezobrazno skupa.

 

Link to comment
Share on other sites

I da

A da li se kilometri mogu provjeriti da li su pravi? Čitao sam da se mogu knjižice lako krivotvoriti? Vidim da po Renault salonima ima za kupiti Lagune sa godinu dana jamstva i rokom za zamjenu od 15 dana. Čini mi se to kao super ponuda. Da li je to stvarno tako dobro kao što se čini?

I dalje bi volio da mi netko da savjet vezan uz provjeru kilometara?

Link to comment
Share on other sites

S brojem sasije otici do nekog poznatog u Renault servis i zamoliti da provjeri kilometre i povijest vozila.

Link to comment
Share on other sites

Meni se 2 puta upalilo i ne gasi se... Prvi puta sam vozio u servis i samo su resetirali, a od prošli put kad se upalilo još gori... kad budem iša na servis minjat ulje nek riješe, a onda razmišljam o vađenju filtera. Živcira me to upozorenje već 2 miseca!

 

 

Meni se sad non-stop pali Unbuckling rear seat belt..

Ali mislim da mi je kćer nagurala nešto u kopču.

Link to comment
Share on other sites

Zna li itko što predstavlja nepoznati naizgled cilindrični objekt dolje na slici?

 

Laguna 3 prtljaznik.png

Edited by JohnCurton
Link to comment
Share on other sites

strut bar, roleta za prtljažnik, olimpijsko koplje..., ne vidi se dob ro

Link to comment
Share on other sites

Nije roleta, ona je iznad. Ovo njegovo ima neku njaljepnicu s upozorenjem, ali slika je fkt premala da bi se razaznalo. Ugl, kod mene toga nema...

Link to comment
Share on other sites

Mreža za pse ili prtljag, izvuče se i zakači na b stubu. Originalni rezervni dio.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Kao neko ko je imao preko 4 godine L3 u vlasnistvu, kome je kroz ruke proslo nekoliko Meganea 3 i razne Lagune 3 (2.0 benzin i turbo benzin, kupe, hatch 2.0 dCi sa 130, 150 i 180 ks), tvrdim vam da L3 i M3 ne mozete uporedjivati, odnosno mozete. Jedina prednost M3 su nesto nizi troskovi posedovanja, i to je sve. 

Najisplativiji u pogledu potrosnje motori od 2 litra dizeli su sa 130 i 180 ks, verzija od 150 ks je "ispicutura". Ne znam zasto je to tako, ali je fakat tako. GT verzija uopste nije tvrda i neudobna, cak i pored 18-ica u koje je bila obuvena. Panorama nikad nije pravila problem, a koriscena je u vremenskim uslovima kada nije bilo direktnog sunca. Tezina panoramskog krova neznatno podize tezinu vozila, tako da to ni na koji nacin nije uticalo na vozne osobine, osim ako ja svojim glutealnim delom nisam dodatno spustio teziste na L3 (a trudio sam se, nije da nisam).

Sto se tice provere km preko VIN-a. Kada je Renault u pitanju, mozete dobiti odgovor da nema nikakvog zapisa na serveru Renaulta, sto je posledica cinjenice, recimo, da serviser (ovlasceni) koji je odrzavao auto nije platio pravo upisa na Renault server servisnih intervencija. Takodje, pojedini serviseri upisuju samo popravke koje spadaju pod garanciju. Kod lizing automobila postoji mogucnost da je lizing kuca sklopila ugovor sa lancem servisa u kome odrzava svoje automobile koji je van mreze ovlascenih servisa, jer po pravilima koji su doneti u EU, garancija na auto vazi i u tom slucaju. Ovo samo govorim da zbog cinjenice da nema upisanih servisa ne propustis odlican auto. Gledaj auto, svaki prica svoju pricu, samo ih treba slusati.

Kod M3 najbolji deo automobila su dizel motori (1.5 sa 110 i 1.9 sa 130 ks, 2.0 su retki).

Sto se tice DPF (FAP-a kako ga zovu Francuzi), ubedljivo najbolje resenje kod ne-premijuma nudi Renault. Ovi filteri su deklarisani kao lifetime - u mojoj najuzoj porodici u poslednjih 10 godina tri Renaulta sa FAP-om bez ikakvih problema.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

Mala digresija, DPF je ok riješen na M3, ali motori na kojima je LP EGR, imaju problema, upravo klapna pravi problem, zna se zaglaviti, relativno često. Euro 6 motori.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Da, to je danak ekologiji. Mislim da od 2012 imaju dva EGR-a, mislim na 1.5 dCi u M3. Tacnije, modeli od redizajna. Ne znam kako je na 1.6 dCi reseno, obzirom da i oni imaju LP EGR.

Link to comment
Share on other sites

Kad su se pravili pametni i nisu hteli da stave SCR katalizator za E6 norme.. :) Otud i LP EGR i sve to sto si nabrojao..

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.