Jump to content

Laguna III GT 2.0 dCi uvoz


JohnCurton
 Share

Recommended Posts

Kao neko ko je imao preko 4 godine L3 u vlasnistvu, kome je kroz ruke proslo nekoliko Meganea 3 i razne Lagune 3 (2.0 benzin i turbo benzin, kupe, hatch 2.0 dCi sa 130, 150 i 180 ks), tvrdim vam da L3 i M3 ne mozete uporedjivati, odnosno mozete. Jedina prednost M3 su nesto nizi troskovi posedovanja, i to je sve. 

Najisplativiji u pogledu potrosnje motori od 2 litra dizeli su sa 130 i 180 ks, verzija od 150 ks je "ispicutura". Ne znam zasto je to tako, ali je fakat tako. GT verzija uopste nije tvrda i neudobna, cak i pored 18-ica u koje je bila obuvena. Panorama nikad nije pravila problem, a koriscena je u vremenskim uslovima kada nije bilo direktnog sunca. Tezina panoramskog krova neznatno podize tezinu vozila, tako da to ni na koji nacin nije uticalo na vozne osobine, osim ako ja svojim glutealnim delom nisam dodatno spustio teziste na L3 (a trudio sam se, nije da nisam).

Sto se tice provere km preko VIN-a. Kada je Renault u pitanju, mozete dobiti odgovor da nema nikakvog zapisa na serveru Renaulta, sto je posledica cinjenice, recimo, da serviser (ovlasceni) koji je odrzavao auto nije platio pravo upisa na Renault server servisnih intervencija. Takodje, pojedini serviseri upisuju samo popravke koje spadaju pod garanciju. Kod lizing automobila postoji mogucnost da je lizing kuca sklopila ugovor sa lancem servisa u kome odrzava svoje automobile koji je van mreze ovlascenih servisa, jer po pravilima koji su doneti u EU, garancija na auto vazi i u tom slucaju. Ovo samo govorim da zbog cinjenice da nema upisanih servisa ne propustis odlican auto. Gledaj auto, svaki prica svoju pricu, samo ih treba slusati.

Kod M3 najbolji deo automobila su dizel motori (1.5 sa 110 i 1.9 sa 130 ks, 2.0 su retki).

Sto se tice DPF (FAP-a kako ga zovu Francuzi), ubedljivo najbolje resenje kod ne-premijuma nudi Renault. Ovi filteri su deklarisani kao lifetime - u mojoj najuzoj porodici u poslednjih 10 godina tri Renaulta sa FAP-om bez ikakvih problema.

Jesam dobro shvatio da verzija od 150 KS troši najviše? Pa koliko troši?

Link to comment
Share on other sites

oko 9L po gradu (življe vožnje, ali daleko od divljanja)

oko 8L (prosjek) 150km/h autocesta ZG/RI ili ZG/ST (vjerojatno bi osjetno manje po ravnici na A3)

5-6L na 90km/h po otvorenoj cesti

 

sve sa automatskom klimom i ostalim dzindzama upaljenim cijelo vrijeme

 

Pokusao sam imat "eko" voznju po gradu, ali osim izgubljenog vremena i dosade, ustedenih pola litre na 100km mi nije bilo dovoljno poticajno da se nastavim tako voziti...

Edited by morrak
Link to comment
Share on other sites

Imam osjećaj da bi dvolitreni turbo benzinac bio svega neznatno žedniji, ili se varam???

Link to comment
Share on other sites

varas se, meni je grad oko 12 l benzina odnosno 13-14 plina (automatik), al sve je to relativno i podlozno promjenama

Link to comment
Share on other sites

 

 

Frendu isto na scenic 3. Poslao mi sliku zbog cega

8c04ca0d1937f1ba4b76eaabfa70a1a9.jpg

 

 

hvala ti, budem provjerio

Jesam dobro shvatio da verzija od 150 KS troši najviše? Pa koliko troši?

ja sam pažljivijom vožnjom mogao držati na 7.0, a življa vožnja po otorenim cestama 7.6

dosta dugo mi je prosjek bio 7,2-7,6. Ali sad kad ga žena po gradu vozi je 8 i više

Edited by jsaric
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

2.0dci?
Okvirna cijena bi bila oko 1100kn dijelovi. Ali znaci to je sa svim filterima.

 

A velikog servisa nemas, jer 2.0dci ima lanac a ne remen.

Link to comment
Share on other sites

Uzmi slobodno L3. Bolji auto za te pare neces naci, garantovano. Jedino se nekome dizajn prednjeg dela ne svidja, mada je to malo i do licnog ukusa. Jedino ces nesto vise placati ulje, jer u motor ide od 6.6 pa sve do 8.2 litara ulja. Ali sa druge strane, kompenzuje se cinjenicom da Elf nije preskup kao brend i da nemas klasicnog velikog servisa.

 

Link to comment
Share on other sites

Nemaš zubcasti remen mijenjati, ali imaš mikro remen, sa rolicom i napinjačem, vodenu pumpu, remenicu radilice i kuplung alternatora pa ti je trošak neznatano manji u odnosu na aute sa zubcastim. To kad dođe na red je oko 2500 kn. Inace redovni servis sa filterima i uljem je do 1000 kn.

Link to comment
Share on other sites

Moja nije GT, ali rekao bih da je mali servis isti (možda tebi ide litra više ulja...)

Purflux filter ulja, goriva (sa senzorom), kabine (sa ugljenom) i motora - 540kn (Tokić)

Elf SXR 900 5W40 125kn/5L (Auto Krešo) - znači 165kn za mojih 6.6L

150kn promjena ulja (s filtrom) i filtra goriva)

Filtre kabine i motora promijenim sam (čemu bacati novac, jedan ima dvije kvačice, drugi tri šerafa)

Kupljeno i odrađeno prošli tjedan - znači nešto manje od 900kn

 

Uz to računaj na brisače (250kn u dućanu ili 100-150 prek njuškala za prednje i 80ak za stražnji) koji, iako su premium (Bosch/Valeo), teško da bi se reklo da izdrže godinu dana a da ne muljaju već, antifriz koncentrat (količina ovisi o ledištu rashladne tekućine, ali recimo deci-dva godišnje). Mislim da je to to od redovnog servisa. Kad sam uzeo auto sam napravio "veliki" - promjena vodene pumpe, remena razvoda, rashladne tekućine, onog najvećeg "kotača" preko kojeg ide remen razvoda (to bi se kao na 100tkm trebalo mijenjati), ali ne sjećam se kolko je bila cifra. znam da taj "kotač" ima samo jedan proizvođač (pa dal je sa ili bez Renault znakića parsto kuna razlike) i cifra je nesto preko soma kuna.

Kočnice, diskovi i slično po potrebi i potrošnji istih...

I pogledaj si opruge stražnje kad kupuješ. Meni je jedna bila bez pola kruga pa sam i stražnje opruge mijenjao - a čuo sam od još par ljudi da su imali s time slučaj pa očito nije baš neka kvaliteta originalne ugradnje istih

Link to comment
Share on other sites

Puno hvala svima, po meni se te cijene čine itekako razumnima i isplativima za auto te veličine i motora.

Ima li itko GT verziju? Kakva su iskustva?

Link to comment
Share on other sites

Nemam ja ali ima moj kum. Ovdje je pod nickom Roby. Sad je na 245.000 km i jedino što je radilo probleme je klima 2x. Prvi puta neki njezin komp, a drugi puta kuplung kompresora. Zaboravih da su prije 30.000 km zadnje opruge pukle. Ostalo standardno po potrebi svakog auta.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.