Jump to content

Renault z.e - zoe


Vox2

Recommended Posts

Ima li itko info kako kod nas ide sa tim vozilom i baterijama? Vani su bagatela auti sa malo km, samo nisam siguran da ide baterija s njime.

Koja procedura je ako se izvana uveze , da li se kod nas renta baterija ili mora kupiti. Ili smo vezani nekim ugovorom ako uvezemo auta sa batt.posto ima neka caka vraćanja baterije nakon određenog vremena i dobivanja nove.

Ako ima tko kakav info neka se raspiše :)

Hvala ?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Rabljeni auti izvana se prodaju bez baterije (u 100% slučajeva za koje znam),baterija je vlasništvo leasinga i najam se plaća oko 80-100 € mjesečno. Nastavak najma baterije u HR nije moguć tako da je to siva zona i neznam kako su to riješili ljudi koji su uvezli rabljene. Kod nas neće biti takva opcija jer nijedna leasing kuća nije imala sluha za to,zato je i cijena auta veća. Od 1.1.2018. idu poticaji za električne aute....

Link to comment
Share on other sites

ima na njuškalu jedan zoe za 11 12tE i vozi sa baterijom ...kilometara oko 20tkm. sto je super cijena ako je sa batt. jer baterija je u prosijeku 4-5tE

Link to comment
Share on other sites

koji je vijek upotrebe baterije

i dali je netko izračunao koliko stvarno struje potroši ako se doma puni?

Link to comment
Share on other sites

koji je vijek upotrebe baterije

i dali je netko izračunao koliko stvarno struje potroši ako se doma puni?

mislim da je nocna niza tarifa oko 40tak lipa treba vidjeti po hep racunu , stim da je vozilo 41kwh baterija , stim da gubici punjaca itd. ode u vozilo oko  45 46 kwh, pa si racunaj da je to oko 18-20kn punjenje  za cca 300km dometa . Znaci nekih 6kn-100km cca da izađe =) . Baterije se jako dugo razvijaju i ne bi trebalo biti nikakvih problema niti održavanja. Za njega sam citao da godisnje ima neka provjera samo baterije i vozi dalje. Za grad i putovanja kuca poso kao gradski /medugradski auto se isplati kako god.  Sve ovisi kolko km radis godisnje i za kolko jeftino možeš nabaviti vozilo . Na njuskalu je bio i jedan fluence na struju full i prošao je za par minuta... po FRA se vec par godina voze na struju i zoe i kangoo i fluence i ostala vozila , cak ima i dostavnih kombija itd. na struju , samo RH kao RH jako kasni sa time .

Link to comment
Share on other sites

Frend je imao tog Fluenca. Uveo ga za pola cijene iz FR.

Sa baterijom. Izveo je i varijantu da je dobio bateriju i nije plačao najam nje.

Koliko ja znam, baterija se ne kupuje kod Renaulta, ona je od proizvođača i plača se mjesečni najam ovisno o pređenim kilometrima mjesečno.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

vani ima dosta zoe jako često se vide

neznam koliko se baterija prazni sama od sebe

tipa tjedno radiš 100 km, dali baterija drži dva tjedna?

treba staviti sve na papir pa odlučiti ali bojim se da je još uvijek to neisplativo (kao i za plina) ako radiš 10-12 tkm godišnje

Edited by goran_sch
Link to comment
Share on other sites

vani ima dosta zoe jako često se vide

neznam koliko se baterija prazni sama od sebe

tipa tjedno radiš 100 km, dali baterija drži dva tjedna?

treba staviti sve na papir pa odlučiti ali bojim se da je još uvijek to neisplativo (kao i za plina) ako radiš 10-12 tkm godišnje

Samopraznjenje je minimalno. Drze kapacitet jako dobro.

Za grad je to definitivno savrsen pogon.

Preko noci u garazu na struju i to je to.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja bi ga punio na poslu/ doma / i po gradovima će ih biti sve više. Već sada ima po shoping centrima i većim mjestima ...spojis se sa obdom  na auto i vidiš u kakvom je stanju baterija... ovaj od 20tkm i 2014g.sa njuskala ima 98% kapacitet baterije što je super. Znači da drži dosta kapacitet i nakon 3 godine .... :)

Link to comment
Share on other sites

Dok mi stignemo na strujusvi ostali ce ju izbacit. Britanija, i zamlje Beneluxa imaju problem da u gradovima nemaju infrastrulturu koja bi obezbedila punjenje tolko auta kolko ih sad ima na brzim punjacima, pa im ispadaju sistemi..

A ujedno treba tu struju odnekud i dopeljat / stvoriti... Pojacat cjelokupnu infrastrukturu kako bi se mi vozili ekoloski...

A sve se svodi, sta nije ispred ociju ne steti...

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajde da i ja napisem koju pametnu. Bas nema ni mjesec dana vozio ZOE. Nesto prije toga provozao Twizzy. Twizzy je doslovce igracka. Koliko god sporo da vozis mislis da juris. A ZOE je vec autic ok. U tom bih se mogao vidjeti. Trenutni problemi su domet. 200-250km kaze vlasnik. Vlasnika poznam. Kupio je auto jel svaki dan ide nekih 60km na posao i nazad. U kuci svako ima ima auto, imaju jos 3 auta na benzin, tako da je upotreba ZOE iskljucivo njemu do posla i nazad i kada eto treba do grada i tako. Ako treba negdje dalje otici onda sjedne u neki drugi auto. Taj auto je kupljen sa jednom potrebom i za to se koristi. 

E sada druga strana. Leasing baterija je 50tak euro mjesecno, na to jos ide auto gore i jos struja koje vise potrose. Puni u vlastitoj garazi svaku noc... 

Za ovo sve odlican auto, i iskreno kupio, ali meni treba auto za nekada odvoziti 400km u jednom danu, ili doci za Hrvatsku sto je 1200km. Do posla i nazad imam 12km u oba smjera... A da imam 2 auta, 2 osiguranja, morao bih puno se vozati po gradu da to isplatim, a toliko ekoloski osvjesten nisam.

Kada budem skupa sa zenom, opet ce meni trebati auto za duze relacije a zena se 90% vozi po Osijeku, ali ode i do ZGa, Budimpeste, Bosne, Srbije... Dakle opet biti ce onih 10% kada joj treba auto i dosta improvizacije da bi se vozili na struju i nesto mozda ustedjeli... 

Zakljucak nije to jos za nas Hrvate. Obitelj od gdje dvoje radi i imaju skupa 4000 + eura e onda mozda.

Link to comment
Share on other sites

Upravo zato i gledam to.s jednom namjerom kuća poso i eventualno malo sastrane. Ovaj sa 300km dometom je ok. Imam 55km u jednom i 55km u drugom smjeru ...znaci 110km dnevno X20-24radna dana kako koji puta.  2600km cca mjesečno. Na dizel cca 1300kn mjesečno + održavanja, na plin nešto manje + skuplja rege itd... sve su to vozila godinu dvije i mjenjas , pošto za potrebe posla napraviš 33tkm +/- i još privatno putovanja znaci cca 50tkm godišnje.  Treba kalkulirati što uzeti i koji potez napraviti. Zato rabljeni kakav zoe sa 20 30tkm i natuces još 50 u godinu i dobar prosjek ima. Pošto se vani dosta prodaje sa 80tkm ...Novo iz salona se ne isplati nikako jer je to u 3 godine 150tkm +/- a vec u tome izgubiš 70% cijene kada prodajes.  Tako da najbolje nešto 3 4 godine staro, izvoziti i dalje.  Naravno to je velika kilometraza i koji god auto bio iziskuje gume/odrzavanja/kvacila/ turbine itd.... u ovome svemu zoe ima prednost što samo gume i pločice mjenjas ?

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Zasto je baterija na leasing?

 

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 

 

Nemam ovo pojma. Jednostavno je tako. Nigje nisam vidio kupiti baterije....

 

Upravo zato i gledam to.s jednom namjerom kuća poso i eventualno malo sastrane. Ovaj sa 300km dometom je ok. Imam 55km u jednom i 55km u drugom smjeru ...znaci 110km dnevno X20-24radna dana kako koji puta.  2600km cca mjesečno. Na dizel cca 1300kn mjesečno + održavanja, na plin nešto manje + skuplja rege itd... sve su to vozila godinu dvije i mjenjas , pošto za potrebe posla napraviš 33tkm +/- i još privatno putovanja znaci cca 50tkm godišnje.  Treba kalkulirati što uzeti i koji potez napraviti. Zato rabljeni kakav zoe sa 20 30tkm i natuces još 50 u godinu i dobar prosjek ima. Pošto se vani dosta prodaje sa 80tkm ...Novo iz salona se ne isplati nikako jer je to u 3 godine 150tkm +/- a vec u tome izgubiš 70% cijene kada prodajes.  Tako da najbolje nešto 3 4 godine staro, izvoziti i dalje.  Naravno to je velika kilometraza i koji god auto bio iziskuje gume/odrzavanja/kvacila/ turbine itd.... u ovome svemu zoe ima prednost što samo gume i pločice mjenjas ?

Ako negdje nadjes ZOE sa baterijom. I da kada je taj sto ima ZOE bio na godisnjem dosao kod nas ajmo na rucak vozi on.  Nas 4 u auto imao dometa za cca 250km, malo zesce voznje, + svijetla + kisa (dakle rade brisaci) i domet nakon 12 km domet 200km :)

Link to comment
Share on other sites

Nemam ovo pojma. Jednostavno je tako. Nigje nisam vidio kupiti baterije....

 

Ako negdje nadjes ZOE sa baterijom. I da kada je taj sto ima ZOE bio na godisnjem dosao kod nas ajmo na rucak vozi on.  Nas 4 u auto imao dometa za cca 250km, malo zesce voznje, + svijetla + kisa (dakle rade brisaci) i domet nakon 12 km domet 200km [emoji4]

Isto tako ja vozim laganije sa prosjekom 6.5 litara i kaze mi da mogu prec 850 km.

I onda dam malo gasa na 8.5 - 9 litara i veli mi da nemrem ni 500 km proc. :)

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

mah, ja nevidim neke prednosti u tim električnim autima, dok izračunaš najam baterija, pa kolko struje potroši u 30 dana dođeš na cifru nekog twingača ili golfa dizela. Jedino kaj strujić ima manje održavanja al ajd nije to sad neka svota od koje će se čovjek obogatit jer i onako u startu preplatiš taj auto na baterije. Po meni je to neisplativo. To bi odgovaralo nekom ko ima viška love i nejde nikad nikam dalje od posla i nazad i ne izlazi iz grada. Ako pak imaš svoje baterije kolko se uštedi na tome tolko za par godina vratiš nazad kad baterijama dođe vrijeme za zamjenu. Jedino kaj ne dimiš po gradu to je jedna jedina prednost toga i ništa više, bar ja tak nekak gledam na to :nezna:

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites

mah, ja nevidim neke prednosti u tim električnim autima, dok izračunaš najam baterija, pa kolko struje potroši u 30 dana dođeš na cifru nekog twingača ili golfa dizela. Jedino kaj strujić ima manje održavanja al ajd nije to sad neka svota od koje će se čovjek obogatit jer i onako u startu preplatiš taj auto na baterije. Po meni je to neisplativo. To bi odgovaralo nekom ko ima viška love i nejde nikad nikam dalje od posla i nazad i ne izlazi iz grada. Ako pak imaš svoje baterije kolko se uštedi na tome tolko za par godina vratiš nazad kad baterijama dođe vrijeme za zamjenu. Jedino kaj ne dimiš po gradu to je jedna jedina prednost toga i ništa više, bar ja tak nekak gledam na to :nezna:

u rh ne postoji model najma baterije i vjerojatno neće ni biti, te navedena vozila će se prodavati sa baterijama. Baterija kolko sam upućen kad dođe do 75% svog vijeka pod garancijom se mijenja i stave drugu.  Negdje sam našao da garancija ide do 5g ili 160tkm ili tako neke brojke moram provjeriti još. U salonu se ne isplati nikako novo uzimati, ali ko kolega kako je upecao ovog zoea sa baterijom i 20tkm za 11t€ proso je super. I bit će ih uskoro sve više po zg i ostatku rh..... Na njuskalu stoji oglas idalje jer će ih lik imati još kroz koji dan :)

Link to comment
Share on other sites

Tak mozda da, al ne vjerujem da bi oni sami sebi skakali u stomak pa da naprave baterije koje ce otic u garanciji, sve se radi da crkne nakon isteka garancije pa te opet doceka veliki trosak. Bas me zanima kolko je popusio prvi vlasnik koji ga je kupio novog a nije napravio nista kilometara s njim, njemu je najgore :D 

Kod nas se definitivno ne isplati novog strujica kupovat osim naravno onih koji si to mogu priustit i nije ih briga kolko kaj kosta.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Treba sacekati novi zoe sa 110ks. Ne znam kada ce doci kod nas. Al bit ce sprica za grad :) 

Link to comment
Share on other sites

hyundai ioniq ima garanciju na bateriju 8 godina i nema rente, ali zato auto kosta 270-300kkn.. podosta iako tvrde da ako radis nesto vise kilometara od prosjeka isplatis cijeli auto prije isteka garancije.. ne znam, nisam proucavao te markentinske fore ali kod tih auta nemas troskova odrzavanja valjda osim guma, cak ni disk plocice valjda ne potrosis zbog regenerativnog kočenja pa možda i ima nesto u tome.

Edited by Scary
Link to comment
Share on other sites

Kolko se sjecam renault 10g daje na batt.

Stim da nakon sto padne kapacitet na 75% batt vani dobe drugu bateriju i vozi dalje. Negdje je bio info captur i clio verzija da bi izbacili uskoro na struju. Al to ce vjerijatno sa tim 110ks biti.  Zoe je kod nas 30t€ + . Al nema ove godine poticaja. Trebalo je biti u prvom drugom mj ove godine, pa je vlada rekla da nama to jos ne treba ???.  ( treba narod prvo dizele one iz de pokupovati sto se rjesavaju) ?

Ovako nesto ce kod nas za 5g doci kolko kasnimo ?

Screenshot_20180303-084654.jpg

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Kod nas je znanstvena fantastika kupiti auto za 10.000 eur-a velikoj većini stanovnika, tako da struja i kerefeke .. bumo se još načekali

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.