Jump to content

Laguna III 2.0 dci automatik-iskustva


asfalteka

Recommended Posts

Pozdrav,

zanima me dal netko na forumu ima Lagunu 3 dizel automatik, kako se ponaša, mijenja brzine, problemi, održavanje... i tak.

Hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

Da sad se sjetio da sam naletio na temu ali nisam ubro da je automatik. Hvala

Vidim da dosta uspori automobil, on ju nije imao tako dugo je eventualno bilo nekih problema...

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja imam L3 automatik, ali benzinca 2.0T pa ak te nesto odredjeno zanima samo pitaj. Rijec je o japanskom mjenjacu Jatco sa 6 brzina.

Mjenja brzine dosta ugladjeno, ali sporije od Audijevog A6 2.7 sa DSG mjenjacem (naveo sam tog jer to sam imao prilike voziti).Do sada

nikakvih problema, a kaj se tice odrzavanja spremam se preventivno slijedeci mjesec promjenti ulje.  

Link to comment
Share on other sites

Koliko kilometara ti ima Laguna, jesi novu kupio ili polovnu?

Koliko ulja ide, koji su intervali?

Razlika u potrošnji ručni mjenjač vs automatik?

Hvala

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

auto je sada na 171 tkm, uzeo sam ga sa 72 tkm

do sada je jednom mjenjano u ovlastenom servisu (jbg neznam koliko litara) sistemom ispusti/nadotoci (to je otprilike 50-60% ulja),

intervali u knjizici odrzavanja ne postoje jer je deklarirano kao lifetime (znamo da to nije tak zar ne), a sada bi napravio 

ispiranje (to ti je cca 15 litara ulja, postoji tema na forumu o tome). Nisam vozio isti model sa rucnim pa nemrem reci kolko je 

potrošnja veca (vozim se na plin pa mi litra gore dole u citavoj prici nije nesto oko cega treba razbijati glavu)

To mi je prvi automatik i moram priznati da sam prije kupnje bio usr... n ko grlica al sad znam da ce i svaki slijedeci biti automatik.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, to svi kažu za automatik, nikad više ručni mjenjač [emoji3]

Super, znači pokazao se kao pouzdan..to mi je drago za čuti.

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

auto je sada na 171 tkm, uzeo sam ga sa 72 tkm

do sada je jednom mjenjano u ovlastenom servisu (jbg neznam koliko litara) sistemom ispusti/nadotoci (to je otprilike 50-60% ulja),

intervali u knjizici odrzavanja ne postoje jer je deklarirano kao lifetime (znamo da to nije tak zar ne), a sada bi napravio 

ispiranje (to ti je cca 15 litara ulja, postoji tema na forumu o tome). Nisam vozio isti model sa rucnim pa nemrem reci kolko je 

potrošnja veca (vozim se na plin pa mi litra gore dole u citavoj prici nije nesto oko cega treba razbijati glavu)

To mi je prvi automatik i moram priznati da sam prije kupnje bio usr... n ko grlica al sad znam da ce i svaki slijedeci biti automatik.

Kako se slaže dvolitreni turbak s plinom??? 

Kak ti se kreće potrošnja plina i nakon koliko vremena/kilometara prebacuje na plin?

Link to comment
Share on other sites

obzirom da je rijec o F4Rt motoru nema nikakvih problema s plinom jer to nije motor sa direktnim ubrizgavanjem u cilindar nego u granu

unutra je BRC sequent (to sam koristio uvijek do sada izuzev epizode sa Espaceom 2.2 dCi jer mi se pokazalo kao 'most value for money')

Dakle sigurna i provjerena plinska instalacija. Kaj se tice potrosnje to je sve relativno i utjece mnogo faktora na to, od nacina voznje, tipa voznje

(gradska,otvorena kombinirano) samoga plina (vjeruj mi  da u Hr omjer propana i butana nije propisanih/deklariranih 50:50 ) no sve u svemu mogu reci

da je to izmedju 13.5 i 15 litara. Prebacivanje je uvijetovano temperaturom pa je to preko ljeta prakticno odmah, u ovo doba i rano proljece cca 500-700 metara 

voznje, a po zimi sve zavisi moze biti i par km. Znaci auto od 125 kW automatik po sadasnjoj cijeni plina potrosi cca 60 kn na 100 km. Ok znam da ce se sada

javiti ekipa sa svojim kalkulatorima tipa 500 kn na registraciji, pa cijena ugradnje, cijena atesta i sl  

Link to comment
Share on other sites

Jel ima taj mjenjač više načina šaltanja, tipa S i D, brže ili sporije šaltanje..

Sent from my Lenovo P1a42 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ako si mislio na neki 'S' kao 'sport' opciju tj. brze saltanje odgovor je NE Dakle klasika P R N i D plus manualno saltanje (rucica u ljevo i gore za visu, dolje

za nizu brzinu)

renault-laguna.jpg

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.