Jump to content

Turbina ili nešto drugo?


vlinicx

Recommended Posts

Imam problem da Laguna 2 1.9 dci troši previše ulja da budem točan na malo više od 1000 km potroši litru ulja! Negdje sam čitao da je vjerovatno turbina pa ću morat ići istu provjeriti. Auto ima cca 140 tk kilometara ako kilometri nisu skinuti. Malo zadimi jedino kad ga se stisne ali i to prestane nakon što ga se propuše. Ima netko preporuku za gdje uzeti drugu turbinu?

Link to comment
Share on other sites

Ili gumice ventila, što je manje vjerojatno. Kao što Mata kaže 1.9 dCi je poznat po "odlasku" turbina i zapečenim uljnim karikama (zbog intervala, ili neadekvatnog ulja).

Link to comment
Share on other sites

samo ispravak navoda, nije 1.9dci poznat po krepavanju turbine, nego je ta doticna turbina poznata po krepavanju na cca 150-190oookm na kojem god autu da je, ukljucujuci i vag 1.9tdi a 150ks i bmw 2.0 motore s istom... 

Link to comment
Share on other sites

Vrti se u graničnom području okretaja i ako je samo malo u debalansu, ili je podmazivanje neadekvatno ode u vječna lovišta.

Link to comment
Share on other sites

ma turbinu tu su zajebali u garretu i to jako. neznam sta niko nije stavio sta tocno.. znaci 1549 (slabiji model s WG) trpi i vecu snagu i nema problema s vijekom trajanja, 1749A isto nema problema i trpi znatno veci tlak a na tvornikckom ide 300+ tisuca km, ali zato 1749 jedva drzi tvornicki tlak i 150oookm... na svim autima.. ne bih nikako rekao da je u pitanju ulje, jednostavno je osjetljiva i to je to

Link to comment
Share on other sites

Miloš, koja od tih navedenih (a ujedno i boljih) se dade ugraditi sa najmanje zezanja tj preinaka?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nemam pojma šta je s tom turbinom na 1.9, kod mene je Gt1852v kao uostalom i na Mercedesima, Das-ovima i isto su znale rikavati, ali ne ovako kao na 1.9.

Edited by usrmaatre
Link to comment
Share on other sites

Dal sve verzije 1.9 dci imaju istu turbinu? Pretpostavljam da ne.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ovaj tvoj sa 130KS sigurno nema istu turbinu kao filipov sa 120.

Link to comment
Share on other sites

Pitam jer mi logika to govori.

Medutim, iako je auto stvarno dobro odrzavan originalnim djelovima, turbina je mjenjana. Stavljena nova, originalna, problem je bio WG ventil zbog kojeg je cijela mjenjana. Vlasnik mi je rekao da nije nabrzinu mogao naci samo ventil a bilo mu naravno hitno pa je kupio cijelu novu turbinu.

Ne sjecan se na kolko km je mjenjana al znam da je. Ova nova djeluje u savrsenom stanju.

Jos je oko motora mjenjan kompresor klime, isto novi OEM.

Ono sto je zanimljivo, komplet kuplung i zamajac originalni, bez naznaka da ce brzo ic.

Trenutna kilometraza nepunih 258000.

Uzeo ga prije 3 mjeseca sa 246000.

Isto tak, obzirom da se bivsi vlasnil bas ne kuzi, i ni ne zna kaj je to, a kamoli dal zna dal je mjenjano, planiram sad na servisu promjeniti letece i sve sta treba uz to.

Isto zahvaljujuci forumu jer mi nebi ni palo na pamet to da nisam naletio negdje tu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam s lagunom prešao cca 100000 km i turbina je zadnje što bi mi zadavalo glavobolje. 

Link to comment
Share on other sites

Kakav wastegate ventila na turbini sa VNT-mehanizmom???

Netko se tu zeznuo :/

I da, 1.9 dci sa 88 i 96 kW nemaju iste turbine. Ako me sjećanje dobro služi, ova na 96 kW ima i sustav podmazivanja uljem u mirovanju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

filip, nemoze se s novijeg na stariji ugraditi. tj ni jedna ne pase na nase direktno. 

Link to comment
Share on other sites

Kakav wastegate ventila na turbini sa VNT-mehanizmom???

Netko se tu zeznuo :/

I da, 1.9 dci sa 88 i 96 kW nemaju iste turbine. Ako me sjećanje dobro služi, ova na 96 kW ima i sustav podmazivanja uljem u mirovanju.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Vidi, lako moguce da sam ja. XD

Prica ide ovako. Pricam sa covjekom koji je auto prodao. Prvi vlasnik. Znam kako je auto odrzavan. Veli, turbina ti je maltene nova, stavljena prije godinu, godinu i pol.

Kaze dalje, neki dio je na njoj otisao kaj nisam mogao u dan, dva nabaviti i uzeo sam cijelu novu. Obzirom da se ne kuzi ja ga pitam; WasteGate ventil? Naravno, me znajuci nista o tipu turbine. Veli on m9guce da je to, znas da ne znam nis o tom.

I ja zakljucio da je to. Ak velis da ga nema, onda ocito nije bilo to, nemam pojma. ☺

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ima vnt mehanizam regulacije tlaka turbine te njime upravlja n75 ventil. ko zna sta je mjenjano :D

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno je mijenjao pneumatski ventil, ti znaš Miloše da se na nekim turbinama taj ventil ne može posebno mijenjati. Samo mi nije jasno jel se na ovim novijim turbinm sa servo regulacijom zakretanja vnt-a može posebno mijenjati servomotor?

Link to comment
Share on other sites

ima vnt mehanizam regulacije tlaka turbine te njime upravlja n75 ventil. ko zna sta je mjenjano [emoji3]

Kao sto sam napisao, mjenjana je cijela turbina. O cemu imam papir.

Ne kuzim opet ove insinuacije, al OKe.

Vjerojatno je mijenjao pneumatski ventil, ti znaš Miloše da se na nekim turbinama taj ventil ne može posebno mijenjati. Samo mi nije jasno jel se na ovim novijim turbinm sa servo regulacijom zakretanja vnt-a može posebno mijenjati servomotor?

Onda je vrlo lako moguce da je to.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na svima je moguce mijenjat no lako moguce da je ne dobavljivo :)

Link to comment
Share on other sites

Imam problem da Laguna 2 1.9 dci troši previše ulja da budem točan na malo više od 1000 km potroši litru ulja! Negdje sam čitao da je vjerovatno turbina pa ću morat ići istu provjeriti. Auto ima cca 140 tk kilometara ako kilometri nisu skinuti. Malo zadimi jedino kad ga se stisne ali i to prestane nakon što ga se propuše. Ima netko preporuku za gdje uzeti drugu turbinu?

Probaj rukom u donjem dijelu turbine ima li ulja. Možda i nije turbina.

Vozi se stalnom brzinom (40-50 na nekom tihom mjestu, ugasi radio) i probaj čuti variranje okretaja turbine. Ne bi ih smjelo biti, barem ne u mjeri da ih čuješ.

Kada se motor zagrije, nafrlji ga malo, iznad 3000 okretaja. Ako je turbina van balansa, neće postizati odgovarajuće tlakove i izbacit će grešku na tabli, vrlo vjerojatno i safe mod.

Naravno, ovo su seljačke metode, najbolje bi ti bilo spojiti auto na CLIP.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

clip nece nis pokazat vise za turbinu od bilo kojeg diag uredjaja dok ona ne vrisne :D . jedino sto se moze pratiti je tlak u usisu a meni je do zadnjeg trena punila pun tlak.. oba puta

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Da ne otvaram novu temu, našao ovu i mislim da je prikladna.

1.5 dci, 81 kw, 2012 leto proizvodnje, 206 somića prijeđenih...

Ugl prije neka dva tjedna ujutro prvo paljenje na nekih 7 stupnjeva i auto mi cukao kod dodavanja gasa, imao sam kraću relaciju od nekih 10-tak km i ugasio auto i nakon toga je bilo ok.

Zadnjih par dana sam primjetio u 4, 5 i 6 brzini slabiji odziv motora na stisnuti gas, ja ga stisnem a njemu treba sekunda do dvije da povuče, nešto ga j**e, e sad pitanje je što?

Sumnjam na turbinu, ulje ne troši...

Što napravit i na koji način najbolje ispitat stanje i ispravnost turbine, dal da prije dam čistit egr?!?! Ili je možda neko crijevo pa gubi tlak? 

Inače ne čujem nikakvo fijukanje kak se inače turbine znaju čut pred smrt.

Zasad je jedini simptom ta poveća turbo rupa.

Kakve su inače turbine na 1.5 roktalu i koliko je isplativa reparacija u odnosu na cijenu nove?

Što je s tim egr ventilom? Dali uopće ima problema s njim i dal se zna napunit oko njega pa da me to možda ne zajebava.

E da i moj na 1750 okretaja proizvodi valjda maksimum nm, prije sam baš osjetio kad dođe do tih okretaja da ga lijepo potegne, sad to sve nekako mlitavo i linearno ide...

Edited by dizna
Link to comment
Share on other sites

Imam identični motor I sto se tice turbine fucka redovno kod prvog paljenja ako duze stoji, ono dok je jos mrtav ladan fucka pomalo. A za cukanje... Cekaj dok pocnu minusi...moj nece sa mjesta...gas ne prima, ko da mu je dovod goriva smrznut. Al ajd mozda se jos netko javi pa bumo čuli.

Link to comment
Share on other sites

Ujutro najbolje ide i prima gas ko lud na hladan zrak. Inace da je napuklo kakvo crijevo svijetlila bi tabla ko bozicno drvce. Egr se zna zastopat odnosno nebude tolko čađe kolko osovina egr zablokira. Skidanje i ciscenje pomaze i relativno je moguce. Za turbinu prije rikava elektroventil za regulaciju VNT ali ugl bez dijagnostike tu si bespomocan.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.