Jump to content

Laguna III 1.5dci problem oko potrošnje


perman666

Recommended Posts

Laguna III 2012 1.5 dci 81kW.

Od kako su se spustile temp imam problem sa potrošnjom. 

Svaki dan vozim 100km do posla i 100 nazad, 100% autocesta.

Vozim na tempomat 120km u šestoj naravno. Kad je temp iznad 10C potrošnja

se kreće od 4 do max 5l.  Sad kad je hladno ne pada ispod 6.5l. Gume uvijek imam

nove, bilo ljetne bilo zimske, isključivo Dunlop.

Nešto ne štima, zna li itko kakav pametan savjet? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Koje su dimenzije guma i tlak?

Trenutno su gore zimske gume 215/60/16 

prednje 2.4 bara - zadnje 2.2 bara

Auto mi služi za na posao do ZG i nazad, vozim isključivo sam.

 

Ali problem je taj da jutros kad je bilo -3C cijelim putem do posla, a vozio sam 120 tempomatom, nije

trenutna potrošnja se nije spustila ispod 6.5l. Varirala od 6.5 do 7.0l. Vozim

iz Kutine, idem autocestom A3 koja je ravna i bez zavoja. Ako danas tijekom podneva temp slucajno

poraste na preko 10C onda znam da potrosnja nece preci 5l prilikom povratka kuci.

Nešto gadno ne štima i ovisi o vanjskoj temp zraka.

Link to comment
Share on other sites

Motor se ugrije relativno brzo, za svega par min je kazaljka temp ravno na sredini.

 

Link to comment
Share on other sites

To ti je normalna zimska potrošnja.

Imaš zimske gume koje više troše, imaš upaljena svjetla - to ti 0,5l više,

ceste su hladne, vlažnjikave, slabiji je grip - još 0,5l gore itd. itd.

Ovak je kod mene prosjek po mjesecima:

 

dci.jpg

Link to comment
Share on other sites

Na 120 nije normalna potrošnja.

Moja koja ima jači i stariji motor na dionici KT - ZG pri niskim temperaturama na 120 troši 5.8 po kompu.

Istina kad radi regeneraciju treba joj pri konstantnoj brzini 20 min ili od Ivanje Reke do Popovače i tad na 120 troši ravno 9L.

Ako ju stišćem i natjeravam za vrijeme regeneracije treba joj možda 2-3 min više od 20 min, samo što se udaljenost poveća pa radi od Ivanje Reke do Kutine.

Uglavnom regeneracija znatno poveća prosječnu potrošnju ako je bila nedugo prije resetirana.

Link to comment
Share on other sites

Meni se ovaj porast potrošnje isto čini previše. Meni je razlika npr proljeće i zima oko 0.5 litara ( više po zimi). Po ljeti mu opet potrošnja malo poraste zbog upaljene klime.

Link to comment
Share on other sites

meni se čini da je početna potrošnja premala za tako velik auto i malen motor, ali čovjek tako kaže

Link to comment
Share on other sites

Vi tu zbrajate decilitre na 5-6L, a ja tu ispod 9 po gradu cijele godine ne idem (i, kako nema pomoći, ne bunim se) :p

Link to comment
Share on other sites

Meni je najbolje kad na benzinjarama zbrajaju decilitre na drugu decimalu, eee moj trosi 5,32l , a auto semafora vidio nije ni iznad 100kmh :yeah:

zadnjih mjesec dana se vozim na posao i tak po gradu sa meganom 3 dci 90konja, da goldenboya ne unistavam.

Kramica je prvo imala prosjecnu potrosnju 5,6, sad smo vec na 6,2 dosli i ne stajemo.

Inace svi 1,5 dizeli trose 4 litre znate

Link to comment
Share on other sites

Ne kužim čemu pres... :nezna: Čovjek valjda pozna svoje auto i zna da nešto nije u redu ako mu potrošnja najednom toliko poraste. Mislim da je bolje ne komentirat ako se nema nešto konkretno za reći i savjetovati..:respect:

Link to comment
Share on other sites

Radim 8GD u Zagrebu i od toga 6gd vozim službene Renaulte. Vozio sam Megane, Kangoo, Lagunu, Clio i nešto malo Scenica.

Firma vozi isključivo Renault vozila. Megane i Laguna su najmanji potrošači sa 1.5dci, motori su najjaci koji mogu biti.

Godišnje radim cca 50000km i dionicu KT-ZG znam napamet, na njoj sam napravio preko 500000km do sada.

Laguna na 120 ne smije prelaziti 5.0l u 6 brzini i amen. Vozim se sam, ulja se mijenjaju na 15000km (ne na 30000 kako servis nalaže ),

svi se filteri mijenjaju svakih 15000km a gume su napumpane po propisu i često ih prekontroliram.  Razlika od dvije litre goriva meni

znači puno jer godišnje je to preko 5000kn bačenog u vjetar, ne očekujem da svi razumiju. Jednostavno nešto ne štima i ja to moram riješiti.

 

Jutros prosjek 5.7l. Nešto ne štima, ne znam ima li smisla da odvezem auto u servis na dijagnostiku? 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Moguće je i to.  Točim isključivo na INA i to BS Class gorivo.

 

Jel se vama ikad desilo takvo nešto sa gorivom?!

Link to comment
Share on other sites

Ja sam prije par godina na prošloj laguni primjetio da mi najmanje troši i najljepše radi sa gorivom od Ine. Ali navodno nije svugdje gorivo iste kvalitete, npr prijatelj iz Splita izbjegava Inu, jer kaže da je lošije gorivo nego na Tifonu..

Link to comment
Share on other sites

Moguće je i to.  Točim isključivo na INA i to BS Class gorivo.

 

Jel se vama ikad desilo takvo nešto sa gorivom?!

meni jednom na skodi i jednom na meganu... skodi je potrosnja na otvorenoj cesti bila 7 litara i pokazivac je padao na ocigled, toceno INA split na izlazu iz grada prema trogiru...

ista stvar na meganu, toceno petrol zapresic...

Link to comment
Share on other sites

Jutros prosjek 5.7l. Nešto ne štima, ne znam ima li smisla da odvezem auto u servis na dijagnostiku? 

vjerojatno nema, jer će te ovi ispaliti iz servisa, ali vrijedi pokušati. Napiši nam njihovo mišljenje. Kladim se da će reći to je normalno 

Link to comment
Share on other sites

Moguće je i to.  Točim isključivo na INA i to BS Class gorivo.

 

Jel se vama ikad desilo takvo nešto sa gorivom?!

Na Hyundai Accentu starom 2 godine imao sam trešnju motora i nekakvo klaparanje.
U Gašpariću mi je rekao meho da ne točim INU i da će biti OK. Tak je i bilo.

Na Kawasakiu ER-5 točio na INA Pag benzinskoj silom prilika. Završio kod mehaničara.

Za vanbrodski motor mi je mehaničar rekao da ako budem tamo (INA Pag) uzimao gorivo da mu više ne dolazim.

U principu izbjegavam INU kad god mogu i nemam nikih problema s vozilima.

Znam da sve gorivo stiže iz istih rafinerija bilo INA, Tifon, Lukoil, Petrol, Crodux... no pitanje je što se dešava s tim gorivom od izlaska iz rafinerije do ulaska u moj rezervoar.

Link to comment
Share on other sites

Da se i ja nadovezem.

Moja Laguna 3 ph3 sa 1.5 dci trosi 7.0 lit (izmjereno metodom cep do cep).

Savjetovano mi je da odem na autocestu i propusem auto na kojih pola sata. (Zadnji put sam na autocestio bio prije 2 mj).

Link to comment
Share on other sites

Jutros resetirao komp na autu i prosjek ispao 6.8l . Usput, čini mi se da nešto zuji sa desne strane motora, više frekvencije,

odzivom na gas se pojačava i smanjuje. Ne znam ima li to veze. uglavnom, idem u subotu na dijagnostiku u Renault pa ćemo vidjeti...

Link to comment
Share on other sites

Na Hyundai Accentu starom 2 godine imao sam trešnju motora i nekakvo klaparanje.U Gašpariću mi je rekao meho da ne točim INU i da će biti OK. Tak je i bilo.

Na Kawasakiu ER-5 točio na INA Pag benzinskoj silom prilika. Završio kod mehaničara.

Za vanbrodski motor mi je mehaničar rekao da ako budem tamo (INA Pag) uzimao gorivo da mu više ne dolazim.

U principu izbjegavam INU kad god mogu i nemam nikih problema s vozilima.

Znam da sve gorivo stiže iz istih rafinerija bilo INA, Tifon, Lukoil, Petrol, Crodux... no pitanje je što se dešava s tim gorivom od izlaska iz rafinerije do ulaska u moj rezervoar.

u megana sam 90% u ovih 405000 km točio INA 95 i nikad nikakvih problema. Svakih 10 tkm LM aditiv za dizne preventive radi

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.