Jump to content

Laguna III 1.5dci problem oko potrošnje


perman666

Recommended Posts

u megana sam 90% u ovih 405000 km točio INA 95 i nikad nikakvih problema. Svakih 10 tkm LM aditiv za dizne preventive radi

Onda svakako nastavi i dalje. :yeah:

Sve zavisi od ekipe koja radi na pumpi. Ako su pošteni onda je s gorivom sve OK.

Ja više nema šanse da ga natočim na INA V. Gorica, INA Korenica i INA PAG, makar gurao auto :cice:

Link to comment
Share on other sites

dobro, te otočne i one koje su manje frekventne... djelatnicima dosadno pa mješaju vodu ili staro ulje :spex

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Ma da, čim nešto nije u redu odma je do goriva, to je valjda već mantra. 

Link to comment
Share on other sites

Evo da ispričam jednu prispodobu.

Kad sam prodavao Accenta sa 7,5 god i 120000km dođe čovjek, provoza se i kupi.

Ja 1. vlasnik, auto servisiran, sve 5. Zove on nakon par dana da mu nešto klompara, pa jel ja znam šta bi moglo biti.

Reko, neam pojma s autom je stvarno sve u redu, osim par sitnica (voda u faru i sl.) koje su otklonjene u garantnom roku nije bilo problema i onda se sjetim ovog s gorivom.

Pitam kupca jel točio možda gorivo, veli je. Pitam jeste na INI, veli je. 

Reko aj ga izvozajte pa natočite poslije na OMV-u (tad sam točio najviše tamo i uvijek je bilo sve uredno) pa da vidimo.

Nije me čoek više zvao...

Link to comment
Share on other sites

Jako jako puno se posvuda priča o gorivu i definitivno ima velike veze kakvo se toči. Prije nekih desetak godina sam radio u jednoj firmi za instalaciju telefona, između ostalog imali smo i strojeve u koje se točilo od lože do eurodiesela, kako kada. Neko vrijeme je gazda imao ugovor sa jednom privatnom benzinskom i tamo smo odlazili po naftu za strojeve. Točili smo je u one poluprozirne kante od 20 litara pa si je svatko uzeo na teren kantu dvije. Uglavnom niti jednom to gorivo nije bilo iste boje :) jedanput onako zlatno žuto, kao ča bi trebalo biti, jedanput crvenkasto, jedanput tamno zeleno itd.. Uglavnom filteri goriva na tim strojevima su se mjenjali češće nego stojari čarape :vidiga: i od onda ja izbjegavam sve te male privatne benzinske i točim samo na Ini. To naravno ne znači da je Ina svugdje dobra, daleko od toga, ali u mojem slučaju je najbolja. 
E da još  jedna anegdota kad smo već kod goriva. U istoj toj firmi mehaničar je išao negdje u Njemačku po auto, koji je gazda kupio. Sa kombijem Iveco daily i velikom auto prikolicom. Rekao je da mu je više trošio i osjetno slabije išao prazan prema Njemačkoj nego sa autom na prikolici iz Njemačke za doma, jer je tamo natankao njihovo gorivo... 

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa Njemackom, meni je uvijek tako, ali gdje god da sipam, bilo, benzin, plin, dizel... Stvar je sto ja krecem sa cca 250m nadmorske visine, poponem se na 450m i onda cijelim putem idem lagano nizbrdo i zavrsim u Osijeku na cca 90m. Nemozes vjerovati ali ima razlike u potrosnji. Plin recimo sam svakih 300km morao tociti, a diezel i benzin sam tocio svugdje u madjarskoj, austriji, njemackoj uvijek ista stvar, par dl razlike kada se vracam. Sada ako jos imas auto koji gura nizbrdo...

Link to comment
Share on other sites

taman se do njemačke malo auto pročisti od gareži po brzim autocestama i onda kad se vraćate doma propuhani auto bolje vuče i manje troši

Link to comment
Share on other sites

Ovo sa Njemackom, meni je uvijek tako, ali gdje god da sipam, bilo, benzin, plin, dizel... Stvar je sto ja krecem sa cca 250m nadmorske visine, poponem se na 450m i onda cijelim putem idem lagano nizbrdo i zavrsim u Osijeku na cca 90m. Nemozes vjerovati ali ima razlike u potrosnji. Plin recimo sam svakih 300km morao tociti, a diezel i benzin sam tocio svugdje u madjarskoj, austriji, njemackoj uvijek ista stvar, par dl razlike kada se vracam. Sada ako jos imas auto koji gura nizbrdo...

Kod mene takodjer takva iskustva s gorivom vani, bolje je i bok.... Domba, daj nej me hebat da mislis da tih 360m nadmorske utjece na potrosnju na putu od 1000+ km?? Reci mi da sam te krivo shvatil!! :plazi:

@French, dobar pokusaj :dobroje::zubo:  

Link to comment
Share on other sites

Al nije mi jasno, neznam koliko puta sam vec vozio. I univerzalno pravilo je da vise trosim na putu za Njemacku. U cemu je fora neznam. Evo ti primjer sa plinom. Tankao sam uvijek na istim benzinskim, ali uvijek. Tempomat uvijek na 130. Voznja vise manje ista, ali svaki put nesto malo vise tankam. Nije mi neki izbor plina na putu Fulda, Passau, Linz, Bec, Budimpesta, Osijek i uvijek i oba smjera vec znam gdje imam plin a da ne vozim na benzin i uvijek je tako. Jednostavno vise plina potrosim. A nemozes reci da krenem sa nekvalitetnijim plinom, ili nesto. Doslovce pun u njemackoj i jos 2x u njemackoj sipam, jednom u Passao u da mogu do beca, u becu u madji 2x i jednom u Belom Manastiru. I uvijek je mala razlika na putu za Njemacku. Konkretno 7 tankanja pa da ga ubis nemoze biti od loseg plina.

Link to comment
Share on other sites

Moj isto troši manje iz Njemačke. Natovarim ga sa stvarima pa ga valjda inercija gura.

Ista stvar prema SB. Od ZG do KT troši po kompu skoro litru više na istoj brzini nego nazad iz KT do ZG.

I ne čisti DPF.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene takodjer takva iskustva s gorivom vani, bolje je i bok.... Domba, daj nej me hebat da mislis da tih 360m nadmorske utjece na potrosnju na putu od 1000+ km?? Reci mi da sam te krivo shvatil!! :plazi:

@French, dobar pokusaj :dobroje::zubo:  

A šta ti želiš reći da ne utječe na potrošnju to da li se voziš uzbrdo ili nizbrdo?:aua: Pa da naravno, ništa po tebi ne utječe na potrošnju, ni uvjeti na cesti, ni koliko si težak na gasu, ni kakve gume imaš, a pogotovo koliko su napumpane, niti koliko je opterećen auto. Jednostavno kada utankaš gorivo u njemačkoj onda ti auto manje troši uzbrdo nego sa hr gorivom nizbrdo. :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Micek, 350 m na 1200 km, da cini neku razliku? Ajajaj, kaj sve ne budem cul.

Micek, kad malo razmisliš razlika je 700 metara nadmorske visine, jer u jednom smjeru se popneš na 350 m, a u kontra smjeru se spustiš 350 m. Dakle razlika je i osjeti se na potrošnju, micek:wavey:

Link to comment
Share on other sites

Fabi, malo matematike. Na streki od niti 24km uz uspon od 3% (kaj nije nest posebno) odradis tih 700m razlike (kad bas oces 700). Tih 24 km cini 2% cijelog puta. Aj sad uzmi da 2% puta imas nesto povisenu potrosnju (malo povisenu jer ne gledam 8% uspon nek 3%) pa mi reci kolko to utjece na ukupnu potrosnju? :zubo:  To to je ko da vozis 10 km dionicu i na komadu od 200 m imas laganu uzbrdicu (i tam, na tom dijelicu, umjesto 5 litara trosis 7). I, kaj bus rekel?

Ajd nisi bas tak star, jesno mi vec dede u godinama, al bas da smo tolko otupili, jbg nismo! Zivio ti meni! :dobroje: 

I dam ti lajk za Miceka :)

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

Ma Domba to ti nesvjesno drukas gas dok treba ici gore erue mlatit, nestrpljiv si LOL.

Već dugo ne pritipritiscem gas samo dugme za tempomat.

 

Istu stvar su potvrdili i kolege iz firme kada idu za hrvatsku... 

Link to comment
Share on other sites

tempomat zna biti poguban ako ti se jako spava. Moj frend gulio 1 km ogradu na autocesti prije desetak godina spavajući na tempomatu

Link to comment
Share on other sites

karikiram, ali probudio se tek u jarku. Vatrogasci ga vadili, a on molio da mu ne režu krov da može sam. Nisu ga poslušali, a njemu bilo žao auta. Srečom s par ogrebotina i iščašenim gležnjem prošao

Link to comment
Share on other sites

E430 benzinac, 1997., a to se dogodilo 2001.

Platio ga cca 20 somova, nakon nesrece prodao za 2,5 t ojra

Linep gubitak, ali glava ostala citava.

Poanta je u tome da tempomat ima i svoje mane...

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

Na novijima se tempomat gasi čim nešto nije ok.

Inače se po snijegu na AC vozim na tempomatu i kad mijenjam traku ako samo malo auto proklizne odmah ga deaktivira.

Isto kao što se kod aktiviranja air baga upale 4 žmigavca i otključa auto.

Link to comment
Share on other sites

Problem riješen!

Nekidan sam išao prisilno mijenjati ulje, iako s trenutnim uljem prešao tek 7000km ipak sam stavio novo ulje

i to ne po specifikacijama za Renault. Stavio sam Mobil 1 ESP Formula 5W-30 na nagovor servisera koji

mi godinama održava vozilo. Odmah promijenio i sve filtere na autu koji postoje. Od tada sam 3 puta išao do ZG, prešao

oko 650km i čini mi se da je to opet kako treba, nije mi prešlo 5.2l / 100km.

 

A ovih 7000km je bilo Elf ulje jer nisam stigao do kolege koji mi servisira nego sam bio u ovlaštenom  Renault servisu u SK.

Uglavnom, upravo je nevjerojatno da nešto nije štimalo sa uljem...

 

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Elf nije bilo dobro, a sada je Mobil koji nije po Renault specifikacijama i sve je ok? Ili je obrnuto?

Važno da si riješio, ali zašto bi imao ulje koje nije po specifikaciji?

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pa zadnjih 50000km tocim iskljucivo Mobil ulje, po Renault specifikaciji ali sada sam uzeo nesto mrvicu kvalitetnije, isto Mobil,

nije navedena renault norma ali ulje je vrhunsko. I zracni filter je bio neobicno prljav, i to je mozda igralo ulogu. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.