Jump to content

Laguna III 1.5dci problem oko potrošnje


perman666
 Share

Recommended Posts

Bice ovo drugo. A za ulje. Bolje ga vrati u normu, cisto da se FAP ne oglasi iz protesta. A on ume da zada udarce nisko ispod pojasa, bas nisko.

P.S. Nadam se da su na dijagnostici propraceni svi parametri rada motora (korekcija dizni, vrednosti senzora temperature vazduha, goriva, protokomer i sl..)

Ne dozvoljava opciju edit :(

Link to comment
Share on other sites

Promijenio ulje, promijenio sve filtere, i došao do zaključka da je ulje problem? A filter zraka i goriva nije problem? Šega živa. 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Teško mi je povjerovati da problem može biti u ulju, jako teško, filter zraka to je već moguće. 

Link to comment
Share on other sites

glavno da troši 4 kn manje na 100 km, jebeš renault norme

E da, to si dobro primjetio. Gorivo je daleko najveći trošak prilikom eksploatacije auta, ali većina ljudi u HR si ne može priuštiti (realno) auto koji sada voze pa nastaju problemi kada troši pola litre više od očekivanog. 

Link to comment
Share on other sites

Ja radim min 50000km godišnje. 2016 sam napravio 112000, takav posao imam. Trenutno Laguna ima 192000km. Znači još 2 gd i ide u staro željezo.

Itekako mi je bitno da ne troši 2l pa ni 1l više nego je trošila dosada. Meni je ta razlika tolika da sam spreman odmah promijeniti vozilo.

Filter čestica auto nema već neko vrijeme, izvađen mehanički i softverski riješen. A i da ste malo proguglali vidjeli bi da je dotično ulje

baš sa naglaskom na DPF/FAP ili kako već zovete samo što eto nema renaultovu normu napisanu na ambalaži.

Tražio sam savjet od iskusnih a javlja se ekipa koja auto čuva u garaži i pravi manje od 10000 godišnje...

  • Upvote 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cuj ekipa kakva je da je , al ovo da je zbog ulja potrosnja 2l veca , i to ulja dobre specifikacije u odnosu na neko lijevo ulje , a nisu krivi filteri, to ste si lijepo zamislili ti i/ili mehaničar.

 

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

 

Tražio sam savjet od iskusnih a javlja se ekipa koja auto čuva u garaži i pravi manje od 10000 godišnje...

Eto, ja cuvam auto u garazi i godisnje prelazim 10 km, idem samo na servis da menjam ulje jednom u 12 meseci i to je tih 10 km (sreca pa mi je majstor na 4.5 km od kuce i imam pumpu usput, kao i perionicu). I ne, ne razumem se nimalo u automobile, i bas bih voleo da saznam zasto je auto koji je prelazio godisnje po 100.000 km ostao bez FAP-a. A jos me vise zanima zasto se sipa ulje predvidjeno za FAP, a auto vise nema doticni.

Sledeci put potrazi savet na taksi stanici, siguran sam da ces tamo naci odgovor.

  • Upvote 5
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.