Jump to content

Promjena spojke


hsigir

Recommended Posts

Primjetio sam u zadnje vrijeme da je papučica spojke nešto tvrđa nego što je bila. Lamela normalno radi, ne proklizava. Preporuka servisera je bila promjena u dogledno vrijeme. E sad me zanima da li mjenjati i DMF kad sve ide dolje? Riječ je od 1.5 dci s 78 kw i 180000 kilometara na brojčaniku.

Link to comment
Share on other sites

To sto je tvrda nemora znaciti da je za zamjenu, znaci da je potrosena, ali nikako za zamjenu.

Pricekaj prve simptome, proklizivanje, podrhtavanje prilikom kretanja ili sto god prvo dode i onda se odluci za zamjenu.

Sta se tice dmf, to ces najbolje vidit kad se skine dolje, a ako sad nema nikakvih problema onda mislim da nema potrebe ga mjenjat, nije to vw da se dmf potrosi prije korpe i lamele :vidiga:

 

Link to comment
Share on other sites

isti motor kod mene ,sa nekih 215000km na satu... Malo podrhtava dok krećeš ,ali samo ako mu nedaš dovoljno gasa. Lamela ne klizi koliko vidim i osjećam. Dok ne proklizi ne mjenjamo ništa...

Link to comment
Share on other sites

 Malo podrhtava dok krećeš ,ali samo ako mu nedaš dovoljno gasa.  

Ista stvar i kod mene. Znači nema potrebe još ništa mijenjati?

Edited by hsigir
Link to comment
Share on other sites

Meni Laguna na 261000.

Sto se tice papucice kuplunga, osjecaja lamele i zamajca, mislio sam da je kao novo sa 247000 kada sam ju uzeo.

Znajuci da je sve original.

To je bilo na alu 16" sa kojima je dosao.

Kada sam stavio alu 17", poceo sam malo osjetiti treskanje na kretanju. Medutim nista na sto bi jos reagirao. Obzirom da mi je plan zamjeniti u setu zamajac i komplet kuplung set.

Prica mi se potvrdila vracanjem na zimske od 16". Opet periodicno lagano treskanje na kretanju prestalo...

Inace, ako to osjetite, slobodno malo spalite lamelu na kretanju. Naravno, ne mislim na kurenje da sve smrdi i dimi. Al onako malo pod kuplungom krenut jacim gasom par puta. Da se njena zagladena povrsina malo makne.

Sigurno ce se osjetiti pomak na bolje.

Tu pricam ako se radi o lameli, a ne zamajcu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Vezano za načet zamajac, također savjet da si netko pomogne.

Kopirat ću kolegu sa jednog drugog foruma, da sada ne pišem isto sam;

"Evo dva/tri savjeta tko zeli poslusati:

Ako je zamajac vec protresao (malo ili puno), kretati ovako da se izbjegne tresnja:

Stojis, stisnuto kvacilo i ubacen u prvu --> daj na trenutak malo gasa/do cca 1k rpm je dovoljno (stisnuti i odmah pustiti gas), i u trenu kad ti se okretaji spustaju prema leru, onda otpustiti kvacilo i vrlo lagano dodati gas kao kad se normalno krece.

Ako imas takta i osjecaja, ovo pali uvijek i vibracije ce nestati, ili se vrlo znacajno umanjiti ako je zamajac jako protresao vec.

A za produljiti zivot 2m zamajcu, pri paljenju, ali i pri gasenju takoder stisnuti kvacilo.

Pri paljenju svakako se mora imati stisnuto kvacilo (bar kod ovih relativno novijih) bmw-a, ali je preporuka i pri gasenju takoder stisnuti kvacilo.

Ovo mi je preporucio jedan poznanik mehanicar koji je bio na LUK edukaciji --> Sto ima smisla, jer se tako rastereti zamajac kod naglog pokretanja/zaustavljanja (odvoji se tarna povrsina zamajca od tarne povrsine korpe i "raspusti" se lamela koja ostaje tad "slobodna" na spojnickoj od mjenjaca koja je tada takoder rasterecena i "odvojena" od zamajca).

A i po zvuku se pozna kad gasis auto - ne cuje klepetanje zamajca sa korpom ili mjenjaca."

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.